Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Trash - To řekl Cesar, ne já


Trash - To řekl Cesar, ne já

Přišel jsem, uvi- ne počkat takhle to Cesar neřekl. Tak jak to tedy bylo? Nevíte? Já také ne, tak asi budeme muset číst dále a zjistit to.

Milí a drazí špičáci, slečna špatný humor - proříznutá pusa se vrací a jak jinak než v plné parádě s drabble! (tedy drabble to být měl, dostala su slova a velkorysý počet slov 500 od kolegyně autorky, jenže dámy a pánové, zapomněla jsem, že tady se drabbles píší jen na 100, 200 a 300 slov). Malinko jsem zvlčela a přeorientovala se za dobu, co jsem tu nebyla, tak snad mi odpustíte, když bud párovat i nespárovatélné (eeh nemluvím o ponožkách). Hodně štěstí jak mě, vám tak i adminům, co to budou betovat (vlastně už se stalo jestli tohle někdo čte).


Pamatujete si, jak byli Emmet a Rose nesnesitelně hluční? Ano? No, kdo by ne. Špásovali, hráli si, zlobili se a občas se i něžně milovali - ale to opravdu jen někdy. A dnes byl právě ten den, kdy všichni ostatní byli pryč a oni mohli zůstat doma a trochu si užít své lásky.

Co čert ale nechtěl, našemu milému malému Edíkovi odpadl tělocvik. Nějaký trumbera z druháku se při basketu po dvojtaktu zavěsil na koš a urval ho. Koš spadl přímo na něj, polámal mu pár žeber a udělal díru do podlahy. Ed tedy na tělocvik nemusel. Vypravil se domů po svých. Doktoři zabývající se nadváhou dospívajících dětí by z něj určitě měli radost a snažili by se ho prezentovat jako zářný příklad, ovšem asi do doby, než by zjistili, že mu cesta ze školy domů trvala přesně dvě minuty a deset vteřin, padesát tři setin.

Nikdo doma neměl být, neřešil proto, zda někoho uslyší. V klidu si otevřel dveře, pověsil klíče na háček u dveří a vydal se do patra ke svému pokoji. Bohužel pro něj, díky bohu pro nás, nebyl v domě sám, přesnější označení by bylo, že Em a Rosie nebyli v domě sami, jak předpokládali, že budou minimálně ještě další hodinu a půl. Nezavřeli si dveře od pokoje a když Eddie procházel, měl krásný výhled přímo k těm dvěma hrdličkám, propleteným tak, že by je ani sám provazník nerozmotal.

Zamrzl na místě a když si to uvědomil, místo aby odešel z domu nebo alespoň do svého pokoje, skryl se pouze do stínu jednoho z rohů. I odsud měl nádherný výhled. Krásný výhled na to, jak právě Rosie převzala velení a shodila Em na záda. Dravě se po něm vrhla, přisedla mu kolena a dlouhými štíhlými prsty začala přejíždět po vypracované hrudi.

Víc už Eddie neviděl, ne alespoň naživo. Jeho představivost začala běžet na plné obrátky. Představil si sám sebe, jak po dni ve škole přišel a viděl svého velkého Emm samotného v pokoji, nahého na posteli, snažícího se uspokojit. Jednou rukou hladícího si staženou dírku mezi půlkami a druhou střídavě měnící polohu mezi varlaty, hrází a penisem.

Úplně samozřejmě si vyhrnul lem trička, velmi pomalu začal rozepínat pásek - mučil se a nenáviděl se za to, ale zároveň věděl, že o to více si užije vyvrcholení - a rukou pak zajel pod kalhoty. Konci prstů přejel po rýsující se špičce v boxerkách a z pootevřených úst mu uniklo tiché kníknutí.

Místo svých prstů si představoval Emmettovy. Viděl, jak jde k posteli, počká, až jeho ruka pohladí žalud, stáhne předkožku, ale těla penisu se nedotkne. Naopak ihned přesune ruku k varlatům a jemně je začne mnout. Přesně v tu chvíli se Ed vidí, jak levou ruku položí na Emmovo bříško. Nehty přejede přes vypracované svaly. Ah kurva, jak se těší, až je bude cítit se o sebe otírat.

Levou rukou se přidržoval rohu výklenku, aby nespadl, ta pravá mu jemně opět vyjela k žaludu. Tolik chtěl, aby ta ruka byla Emmetova. Možná ještě než by na něj sáhl Emm, mohl by mu udělat divadlo. Ano! Připravit se pro něj, připravit se tak dobře, že nebude potřeba lubrikantu. V penisu mu vzrušením ještě více trhlo. Byl tak blízko. Začal rukou jezdit v krouživých pohybech nahoru a dolů po těle penisu, tak jak nedávno viděl Emmetta masturbovat. Nechtěl ho špehovat, ale občas si nevybere, čí myšlenky slyší. Měl tři prsty - ukazováček, prostředníček a prsteníček - na jedné straně, proti nim doplňoval oblinu palec a malíček měl nezvykle ohnutý na stejnou stranu jako palec. Penis mu tak klouzal mezi prsteníčkem a malíčkem.

"Ah- Emm... Uh, prosím. Emm!" vykřikl a s výkřikem přišlo i vyvrcholení, nebo možná právě kvůli tomu výkřiku. Na tom nezáleželo. V orgazmické křeči, přerývavě dýchající se prohnul jako luk, hlavu opřel o zeď a ruka mu ztuhla v obklopující objímce okolo penisu. O trochu více upevnil stisk ruky a z jeho úst uniklo již několikáté ponížené zakňučení.

"Ehm, Edie? Co tu-?" Emmett se zadrhl v půli věty, když viděl, jak se Edie vyčerpaně opírá o zeď a těžce oddechuje. Ruku měl stále okolo své již chabnoucí erekce.

Chvíli jeden na druhého koukali. Edie na Emmetta malinko vyděšeně a zahanbeně, že ho přistihl, ale něco v jeho očích říkalo, že toho vlastně vůbec nelituje. Ba naopak, jako by právě vymyslel genitální ♥ (pozn. autora pod článkem) plán. A Emmett koukal na Edieho zmateně, vyděšeně a vůbec nevěděl, co si má myslet a zároveň myslel na všechno najednou.

Co to znamená? Byl tu Edie celou dobu? Měl by něco říct? Měl by to říct Rosie? Musí si o tom promluvit s Carlislem! Ne, s ním radši ne. Řekne o tom Jasperovi.

"Přišel jsem, uviděl jsem a vyhonil si ho," řekl Eddie a bez mrknutí oka odkráčel do své koupelny.

 


 

 ♥ Ano, četli jste správně, genitální. Váže se k tomu jedna velmi zajímavá historka o článku mojí kamarádky. Dala bych vám sem odkaz, ale je ve skrytých rubrikách a blog.cz se mnou nechce komunikovat, jak by měl. Nicméně kdo ji zná, ví, o čem mluvím.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Trash - To řekl Cesar, ne já:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!