Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Together we are strong 4. kapitola

ballaandjacob


Together we are strong 4. kapitolaOslava na přijmutí Belly mezi Voltuirovy.

Jane byla hrozná, nakupovala by celý den, kdybychom se nemusely připravit na tu oslavu. Začínala až v osm, ale Jane už mě do pokoje táhla ve čtyři. Nejdříve jsme si udělaly nehty a potom jemně nalíčily, jen stíny, řasenka a rtěnka.

Jane mi začala dělat vlasy, udělala mi volný drdol, ze kterého mi okolo obličeje vlnilo pár pramínků vlasů. Vypadala jsem fakt úžasně.

Pomohla jsem Jane s jejím účesem. Ve vlasech si udělala pěšinku na stranu a vzadu si je nagelovala.

Navzájem jsme si pomohly se šaty. Vypadaly jsme fakt báječně. Teď boty a pár doplňků. Nestačila jsem žasnout, jak se moje rovnováha zlepšila. V těchto botách bych se předtím zabila.

Na závěr korunky a jde se. Kráčely jsme prázdnými chodbami paláce až ke dveřím od hlavního sálu. Jane si potrpěla na monumentální gesta, a tak rozrazila dveře a vznešeně vešla. V sále všechno ztichlo, dívali se jen na nás. Dříve by mi to vadilo, teď mi to spíš lichotilo. V každé mysli jsem četla, že jsem asi ta nejpřitažlivější upírka, kterou kdy viděli. Kdybych byla člověk, byla bych už rudá jako rajče.

Aro nás přivítal s otevřenou náručí: „Vítejte, Jane, Isabello. Pojďte ke mně.“

Obě jsme k němu vykročily, uklonily se a stouply si po jeho boku. Aro se napřímil a promluvil k celému sálu: „Představuji vám svoji dceru, Isabellu Volturiovou.“

Celý sál zatleskal. Rozezněla se hudba a upíři se nahrnuli doprostřed sálu. My jsme raději zalezly někam do kouta, protože si několik upírů na nás dělalo zálusk. A tak jsme se posadily a začaly jsme si povídat, co budeme dělat zítra. Jane už plánovala, jak mě s Demetriem proženou výcvikem, ale já jsem chtěla s Alecem hrát na klavír. Ale stejně, stihnu vše. Ale pak nás vyrušil ulízaný hlas za mými zády.

„Nepůjdeš si se mnou zatančit?“

Nemusela jsem se ani otočit, abych viděla ty jeho představy. „Ne,“ odpověděla jsem rozhodně, ale nedal se.

„Ale, ale. Kočička umí škrábat.“

„Ne, to bylo varování, škrábat teprve začnu.“ Už jsem toho začínala mít dost. Ty jeho představy, jak se mu podřizuji; já, dědička Volterry a on vládce. Pche. Ten teda uvidí, něco vyzkouším. Soustředila jsem se na tu představu a pak se to stalo, celý sál vybuchl smíchy.

Náš nevítaný společník – John - tu teď stál jen ve slipech s velkými srdíčky. Moje další schopnost - iluze. Prostě k nezaplacení. Jane se na mě podívala s otázkou v očích, a tak jsem jí to potvrdila. Chudák, úplně nadskočila, když jsem jí to poslala myšlenkou.

„Nepůjdeme?“ zeptala jsem se. Chtěla jsem ještě zajít do té knihovny. Jane se moc nechtělo, a tak jsem šla sama. V knihovně bylo příjemné ticho. Chvíli jsem jen procházela okolo regálů, a pak jsem se rozhodla začít jazykem upírů - italštinou. Přece jen, jaká by to byla ostuda, kdyby dědička Volterry neuměla jazyk.

Vytáhla jsem Pověst a legendy od nějakého upíra, jehož jméno jsem nedokázala přečíst, a ještě italský slovník. Zjistila jsem, že mám další schopnost. Co jsem přečetla, to jsem si pamatovala. Do tří ráno jsem tu bichli přelouskala a italsky jsem uměla jako rodilá Italka. Co dál, mám ještě spoustu času, takže jsem vzala Móda v průběhu let od nějaké Francouzky a k ní i slovník. Šlo to dobře, do osmi jsem uměla i francouzštinu. Najednou se rozrazily dveře a v nich Jane.

„Myslíš, že se mi schováš? Tak to teda ne, jde se do tělocvičny. Demetri tam už na tebe čeká.“

„Jo.“ Uklidila jsem knihy a následovala ji.

V tělocvičně už na nás opravdu čekal Demetri. V mysli už viděl, jak mě porazí, ale to se chlapec přepočítal. Podle legendy budu mít schopnosti všech upírů, tím pádem umím i perfektně bojovat. Vytřu s ním podlahu.

Postavili jsme se proti sobě a připravili se. Jen jsme se navzájem měřili pohledem, nakonec to nevydržel a skočil na mě. Nejvyšší rychlostí jsem uhnula a skočila na jeho záda. Ležel na zemi a ani nevěděl jak. V mysli se mu mihl úžas.

Po této prezentaci mě Jane nechala jít za Alecem. Ten mě celý den učil hrát na klavír a večer jsem si troufla i na Mozarta. Slíbil, že mě naučí i na další nástroje, když viděl můj obrovský pokrok. To, co já, se prý upír naučí za několik měsíců. V noci jsem se vrhla do knih a naučila se španělštinu a němčinu.

Moje tréninky byly zrušeny, takže jsem s Alecem pokračovala v klavíru a teď i kytaře a houslích. V noci jsem se vrhla na azbuku, už jsem zavírala dočtenou knihu, když Jane rozrazila dveře: „Aro s tebou chce mluvit, máš přijít do hlavního sálu.“ A pak s potutelným úsměvem dodala: „A na zítřek si nic neplánuj, jdeme nakupovat.“ A s melodickým smíchem vytančila ze dveří.

 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Together we are strong 4. kapitola:

 1
5. Evík
27.05.2012 [7:47]

Moc moc moc pěkná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kačka
02.05.2012 [22:41]

jééé, to je dokonalý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Wera
16.04.2012 [16:53]

Wera Emoticon Emoticon

2. Hejly
14.11.2011 [18:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lucka2010
14.11.2011 [15:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!