Aloha people. Tak...tu je 12.kapitola.... Otázočka..Chcete B+B alebo klasiku E+B ???? KOMENTÁRE ! Bez nich nepokračujem!
17.09.2009 (14:45) • gabriella • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2542×
V minulej kapitole bolo:
O chvílku niekto zaklopal
,,Dalej"povedala som sa sadla si na posteľ. Bol to Ben
,,Môžeme sa porozpávať?"opýtal sa ma.
,,JAsné, že môžeme"povedala som mu a v očiach som mu videla neistotu.
,,Bells ja .....
BELLA:
,,Bells ja "nedopovedal. Podbudivo som sa na neho usmiala.
,,Ja som sa do teba zamiloval. Je to ako láska na prvá pohlad. Hned prvý krát ked som ťa videl som sa do teba zamiloval"povedal mi a ja som ostala v šoku. Viem, že má niečo do seba ako Edward ale není to ono. Edward bude navždy v mojom srdci.
,,Ehm Ben ,vieš ja. Poviem ti pravdu. Ja som mala priateľa a sklamala som..Z-zabila som človeka"povedala som a rozvlykala som sa.
,,Nevadí. Nebudem na teba tlačiť"povedal mi a objal ma.
Potom odišiel.
MINULÝ ČAS:
Rozprávač:
Kech chlapec odišiel, dievča hrozne vzlykalo. Nemohla ho prímuť. V jej sdrci bude navždy iba ON...
BELLA:
No ták Bells, musíš sa zobrať.
Hovorila som si.
Prišla som so skrine a obliekla si tričko nohavice topánky -....
Ked som sa pozrela do zrkadla, vyzerala som k svetu
___
HUDBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ked som zišla dole, všetci na mna pozerali.
,,Ahoj"povedala som im neisto. Bol tam Carel a Emma ale Bena som nikde nevidela
,,Kde je Ben. Potrebujem s ním povoriť"povedala som im.
,,Je v lese. Chodí na takú planinu kde rozmýšla"povedala mi Emma a podrobne mi popísala kde to je a ako sa tam dostanem. Ked som vyšla do lesa-ako klasický les. Nebolo to ako naša lúka. Au.. Bože Ewdard, toľko mi chýbaš.
,,Už sa ale docela ovládam"hovorila som si sama pre seba. A v tom vidím pred sebou Bena ako sebi na kmeni zotatého stromu.
Potichu som k nemu prišla a dala mu ruku na rameno.
,,Ben.."povedala som mu. Neodpovedal
,,Ben..prepáč mi to. Ja.. ja niesom pripravená mať taký vstah. A ty si dobrý človek. Zaslúžiš si niekoho kto ta bude milovať z celej duše. Moje srdce patrí už inému. Nedokázala by som sa milovať, tak ako si zaslúžiš"povedala som mu a sklonila hlavu.
,,Bells, môžeme to skusiť, ved... po čase to dokážeš. Nechcem na teba tlačiť" a dal mi prst pod bradu aby som sa mu pozerala do očí. Pomali sa ku sme sklonil a pobozkal ma.
Rozprávač:
Dievča mu zo začiatku bozk neopetovalo ale po čase začalo a mala na to svoje dôvody- sú v jej srdci.
BELLA:
Po chvílke som si uvedomila čo som urobila a odtiahla som sa.
,,Ben..toto sa nemalo stať"povedala som mu a odskočila preč. Za sebou som ešte počula ako kričal :Bells počkaj!
Rozprávač:
Dievča prišlo domov oknom. Vzlykala a lutovala, že není poloupír a že nemôže plakať. Sklamala všetkých, seba , Edwarda, Alice a všetkých Cullenovcou. Jej vzlyky nešli zastaviť. Bolelo ju to. A hrozne. Nemohla som s toho dostať. Bol to obrovský smútok. Smútok pre lásku ktorá je o niekoľko tícíc míl dalej.
Otázka:
Chcete B+B alebo kalsiku E+B ? Čím viacje komentov tým rýchlejšie bude dalšia kapitola!
Autor: gabriella (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek The Fame - 12.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!