Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 7. kapitola

Plakát


Srdce ti ukáže správnu cestu - 7. kapitolaBella si užíva deň s Joshom a dostanete sa do - nie príliš slušných - myšlienok Edwarda. :)

7. kapitola

Tak veľmi som sa bála, že na to Josh príde, ale všetko bolo v poriadku. Na druhý deň ma môj dokonalý manžel prekvapil tým, že ostal so mnou celý deň doma. Nepustila som ho a celé doobedie sme ostali v posteli pri našich hrátkach, kedy som razom zabudla na včerajší deň. Josh sa mi venoval ako nikdy, toľko vášne som ani pojať nemohla, medzi nohami ma trochu pobolievalo, ale dalo sa to vydržať. Pripadala som si ako nejaká nymfomanka, nechcela som ho pustiť z postele a stále som chcela to božské spojenie.

„Piatykrát za tri hodiny, zničila si ma, ty dračica, to som sa ani poriadne nevyspal,“ zasmial sa mi Josh do ucha. Ruku mal položenú na mojom lone, čím mi miernil bolesť jemným hladením.

„Nemysli si, že sme skončili, vynahradíš mi tie dva týždne,“ zašepkala som mu laškovne do ucha a zahryzla sa mu doň.

„Nechaj ma aspoň najesť, potrebujem silu,“ vydýchol a posadil sa.

„Myslím, že nás je tu viac hladných. Idem niečo urobiť.“ Sklonila som sa z postele dole, aby som si zobrala Joshovu košeľu a jeho ruka mi vtedy pristála na zadku. Zachichotala som sa a laškovne naňho mrkla. Natiahla som na svoje nahé telo len jeho košeľu a vybehla do kuchyne.

Až mi v žalúdku zaškvŕkalo, keď som otvorila chladničku. Schmatla som vajcia a slaninu, to bolo asi to najrýchlejšie, čo som mohla v tejto chvíli urobiť. Rozpálila som panvicu a hodila naň rozmiešané vajcia. Vtedy sa mi o lopatky oprela jeho nahá hruď a pobozkal ma do vlasov. Objal ma zozadu okolo pásu  a bradu si položil na moje rameno. Bola som proti nemu taká maličká.

„Odkedy podporuješ nezdravý zdravotný štýl?“ spýtal sa ma so smiechom, keď som z dosky ozobávala zo slaninky.

„Vždy som mala rada mäso,“ provokovala som ho a rukou sa dotkla jeho rozkroku.

„Ty malá neukojiteľná potvorka.“ Prisal sa mi na krk, jeho neoholená brada ma šteklila na pokožke a príjemne dráždila.

„Mal by si sa oholiť, si ako medveď,“ zamrmlala som popri miešaní vajíčok so slaninou.

„Pokiaľ viem, zbožňuješ to a dnes nie som v práci.“

„To je pravda. No sadaj, už to je hotové.“ Na dva taniere som naložila náš provizórny obed a položila ich na stôl. Sadla som si oproti nemu a hltavo sa vrhla na jedlo. Josh len pobavene pokrútil hlavou.

„Prvá!“ zvýskla som, keď som mala prvá zjedené.

„Ako malé dieťa.“

Vyplazila som naňho jazyk a tanier dala do dresu. „Takže teraz idem nachystať výrivku, ty pekne dopapkaj a za dve minúty ťa tam chcem vidieť,“ mrkla som naňho a vybrala sa hore. Nepovedal ani slovo, len sa potichu zasmial.
Všetko som nachystala, zapálila som zopár sviečok, aj keď bolo v miestnosti trochu svetla. Pomaly som si rozopínala gombíky na košeli a zhodila ju na zem. Vtedy sa mi okolo pásu omotali svalnaté ruky, spokojne som sa usmiala a otočila k nemu. Stál za mnou nahý a nehanebne si prezeral moje telo.

„Už som ti povedal, aká si dokonalá?“ šepol.

„Hm... nepamätám si to,“ hrala som.

„Ty malá potvorka,“ zasmial sa a obaja sme vošli do výrivky. „Vieš, že sme sa ešte nikdy nemilovali na tomto mieste?“

„Tak to musíme určite napraviť.“

xxx

Nedokázal som sa na nič sústrediť, v myšlienkach mi stále behala tá malá sexica. Mala to byť jednorazová záležitosť, ale mal som chuť vidieť jej telo každý deň, každú noc. Mal som stovky žien, ale táto krehká a zároveň tak vášnivá žena ma dostávala do kolien... už od prvého dňa. Prebúdza vo mne zvieracie pudy, už teraz je vidieť, že z nej bude vynikajúca právnička, ale to bude záležať len na mne.

Možno som jej nemal volať včera, aby ostala doma, mohla ma vidieť pri súde, ako vyzerá ozajstné právnické eso. Určite by som jej vyrazil dych... Ale totálne ma štve jedna vec - neviem prečo, ale nemôžem jej čítať myšlienky.

„Pán Cullen?“ Z myšlienok ma vytrhol tichý hlas.

„Áno, pani Hamptonová?“

„Prosím, hovorte mi Jane. Chcela by som vám veľmi poďakovať za vyhraný súd, môj manžel je obyčajný hajzel, som vám zaviazaná.“

„To je v poriadku, Jane. Ale ak by si mi to chcela vynahradiť, môžeme skočiť na kávu, už mám po práci.“

Jej srdce sa rozbehlo. „Veľmi rada.“

„Tak poďme.“ Zobral som si kufrík a podržal jej dvere, bola odo mňa o dosť menšia, mal som perfektný výhľad do jej výstrihu, kde sa rysovalo bujné poprsie. Toto bude dobrý úlovok, stačí pár gentlemanských gest, milých slov a mám ju v posteli.

O hodinu neskôr

„Bože, strhaj zo mňa tie veci, lebo sa zbláznim,“ vzdychala mi do úst Jane, keď som s námahou otvoril hotelové dvere, keď sa po mne plazila. Na nič som nečakal, natlačil som ju k posteli, až na ňu spadla. Nemal som náladu na nič dlhé, len som si stiahol nohavice, jej som strhol sukňu a nohavičky. Zbožne sa pozrela do môjho rozkroku, ale laškovne sa usmiala.

„Vidím, že potrebuješ trochu vzrušiť.“ Posadila sa a začala ma dráždiť. Do riti, tá mala božské ústa. Trvalo to niekoľko minút, ale ten medzi nohami nereagoval. Čo sa to so mnou deje.

„Nemáš náhodou problémy s...?“ Nedokončila, ale počul som v jej myšlienkach, čo si myslela. Nič sa nedialo, nevzrušila ma. Panebože, ja som impotentný?! Jej myšlienky na mňa doslova kričali.

„Kurva!“ zahrešil som a odtlačil ju od seba. Rozzúrene som si zapol rifle.

„Edward, to je v poriadku, o chvíľu to možno pôjde.“

„Drž radšej hubu,“ zavrčal som na ňu a treskol za sebou dverami. Nikdy som nemal s týmto problém. Nasadol som do auta a chytil si tvár do dlaní. Impotent! S Bellou bolo včera všetko v poriadku, tak čo sa deje teraz? Do riti! Stačila jedna myšlienka na Belline telo a už stál v pozore. A to čo má byť teraz? Čo to len so mnou urobila tá malá?

Vykašlal som sa celé rozmýšľanie a išiel som na kraj mesta. Zaparkoval som pri malom lese a rozbehol sa aj v obleku doň. Potreboval som si zaloviť, možno to je tým, že som smädný. Po hodine som bol dostatočne nasýtený, na obleku nebola ani jedna kvapka. Nechcelo sa mi už ísť do auta, tak som prebehol po kraji lesa, až som sa dostal domov. Tiež museli byť všetci doma, keď som bol v blbom rozpoložení.

„Ahoj, zlatko,“ pozdravila ma Esme nežným hlasom. Len som kývol.

„Si rozzúrený... a vzrušený.“

„Vďaka, Jasper, len naďalej oznamuj všetkým, že som nadržaný a pred pár minútami sa mi nepostavil,“ zavrčal som naňho.

Emmett na mňa prekvapene pozrel, výhražne som naňho pozrel, ale aj tak sa rozchechtal na celý dom. Idiot! Vybehol som do svojej izby a treskol poriadne dverami, ale pánty do nevydržali.

„Edward Cullen!“ skríkla po mne Esme. „Tie dvere okamžite opravíš!“

„Oprav si ich sama, mali ste vybrať lepšie, nejaké špeciálne pre upírov,“ zamrmlal som.

„Čo si to povedal!?“

„Nič, idem na to.“

„Edward, prestaň sa okamžite správať ako nejaký pubertiak! Čo to zase s tebou je?!“

Tiež by som to rád vedel, len nedokážem prestať myslieť na jedného krehkého človiečika.

„Edward? Čo to bolo?“ spýtal sa ma zrazu Jasper, ktorý stál pri rozbitých dverách.

„Čo čo bolo? Bože, môžete sa prestať do mňa starať?!“

„Ten pocit... Ty si zaľúbený?“

6. kapitola - 8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 7. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
39. Wera
02.05.2012 [11:37]

Wera Emoticon

38. eivliS
29.02.2012 [17:48]

eivliSTak to byl fofr. A "malý" Edík nestál v pozoru, chacha. To muselo být strašné zjištění Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jo, kamaráde, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon SUPER

29.01.2012 [10:24]

kikigucciEdward a tak brzo zamilovaný? Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.01.2012 [10:14]

WhiteTieZamilovanej? Tak to jsem zvědavá... Jestli to fakt bude pravda... No... Nechme se překvapit. Emoticon

23.01.2012 [21:09]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

34. AnysP
23.01.2012 [20:56]

AnysPpáni zdá se mi to nebo ho bella úplně totálně ovládla?.....úžasný...chci vidět za jak dlouho mu dojde že je do ní určitě zamilovaný a co na to bella...rychle dalšíí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

33. nikaok
23.01.2012 [10:40]

nikaokČooooo??? Emoticon Emoticon Emoticon Edovi sa nepostavil??? no to ma podrž... Emoticon Emoticon Emoticon tak zdá sa, že ho Bellinka úúúpne ovládla... ale on si to u nej dosraaal... no Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.01.2012 [8:06]

Danka2830Woooowwwww Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
V prvom rade som veľmi milo prekvapená ako rýchlo si pridala ďalšiu kapitolu... Emoticon Emoticon
No musím teda povedať že bola nádherná... Prvá časť užívanie si s Joshom .... (aj keď ja by som bola radšej, keby si užívala s niekým inýýýým Emoticon )
A druhá časť???? Si ma teda prekvapila Emoticon Emoticon ... Tak Edwardovi to nešlo????? hmmmm zaujímavéééééé..... a chlapec sa nám zamiloval???? Emoticon Emoticon Emoticon A tá hláška s tými dverami Emoticon Emoticon no koneeeeeec....
Nemôžem sa dočkať pokračovania, dúfam, že bude čoskoro... jeeeedna veľkkkáááááá Emoticon odo mňa...

31. viki
23.01.2012 [0:39]

Skvělé !

30. Sanasami
22.01.2012 [22:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!