Šiesta kapitolka je tu. :) Kino a dôležitý rozhovor... O čom bude? Ako sa s tým vyrovná Bella? Dúfam, že sa to bude páčiť. ;) P. S.: túto kapitolu by som rada venovala Forevergirl. Díky moc za prečítanie a opravu každej kapitoly. :)
18.01.2012 (21:15) • Verka0 • FanFiction na pokračování • komentováno 5× • zobrazeno 1291×
„Pekný," prisvedčila som. Začal sa ku mne pomaličky nakláňať. Keď bol odo mňa už len kúsok, zrazu...
... sa pred nami ozvalo ahojte! Od ľaku sme sa aj s Jasperom od seba vzdialili a pozreli sme sa na nášho rušiteľa. Aké prekvapenie ma čakalo, keď som v rade pred nami uvidela sedieť Emmetta - chalana, ktorého sme vtedy aj s Alice objavili v obývačke aj s Rose. Ešte viac ma prekvapili Jasperove nasledujúce slová.
„Čo tu chceš, Emm?" spýtal sa naštvane. On ho pozná?
„Och, no len som chcel stráviť nejaký čas s mojím milovaným bratrancom," zaškeril sa na nás. Bratrancom? Oni sú rodina? No vlastne sa ani tak veľmi nečudujem. Obaja sú bledí, studení a hlavne majú zlaté oči. Aj keď je to zvláštne, keďže by mali byť všetci adoptovaní. Och, opäť sa do toho zamotávam.
Jasper chcel zjavne niečo namietať, no v kine zhasli svetlá a všetci stíchli. Film konečne začínal, takže radšej zostal ticho. I keď som sa na ten film veľmi tešila, nedokázala som ho zo začiatku príliš vnímať. Premýšľala som nad tým, čo by sa stalo, keby nás Emmett neprerušil. Pobozkal by ma Jasper alebo by sa odtiahol? Tak veľmi som dúfala v tú prvú možnosť.
Počula som, ako Jasper aj Emm, ktorý sa presunul na sedačku vedľa mňa, zavzdychali. Prestala som rozmýšľať nad tým čo keby a sústredila som plnú pozornosť filmu. Hneď mi bolo jasné, že sa chlapci rozplývajú nad tými autami. Fakt boli parádne. Hlavne to, kvôli ktorému Doma, Briana a Miu prenasledovali. Film bol úžasný. Kopa akcie, vtipných hlášok, pekných svalovcov, no najlepšie aj tak bolo, keď Mia oznámila, že je tehotná. Vtedy sa chalani na mne príšerne smiali, pretože som sa usmievala ako blbá. No čo, nezapriem svoju dušu, ktorá tak miluje deti.
Keď sa v kine opäť rozsvietilo, začali sme sa zberať z kina. Ja som išla popredu, Jasper s Emmom za mnou a o niečom diskutovali. Jazz vyzeral byť dosť naštvaný a stále krútil hlavou, Emm zase stále spínal ruky, akoby o niečo prosil. Keď som prišla k motorke, čakala som na nich, pretože, na rozdiel odo mňa, išli slimačím tempom. Kúsok od motorky sa na mňa Jasper zahľadel, vzdychol si a potom kývol Emmettovi, akoby mu niečo práve odsúhlasil. Emm sa usmial a pribehol ku mne.
„Bella, však?" spýtal sa.
„Hej. A ty si Emmett, náš nedávny návštevník." Chcela som sa ho spýtať, čo sa stalo s Rose, keď ma predbehol Jasper.
„Návštevník?" Jeho hlas znel poriadne naštvane. Dokonca som mala pocit, že vrčal.
„Mhm. To je on, o ktorom som ti hovorila, že sme ho včera aj s Alice objavili doma. Nemala som tušenie, že ste rodina," vysvetľovala som mu. Jazz nahodil tak strašidelný výraz, že aj Voldemort z Harryho Pottera by sa ho zľakol.
„Ty si spal s Rosalie? Emmett, prisahám, že ťa jedného dňa prerazím. Čo si jej spravil?" Hovoril veľmi pomaly, akoby sa snažil upokojiť. Aj keď netuším, prečo ho naštvalo, že spal s mojou sestrou. Emm len pokrčil plecami, no pre istotu ustúpil o krok dozadu.
„Spal. Ale nespravil som jej nič, naozaj. Keď sa zobudila, rozvzlykala sa a vybehla do nejakej izby. Predpokladám, že do svojej. Jediné, čo som pochytil, bolo meno Ben a niečo v zmysle, ako jej to mohol urobiť," bránil sa. Potom sa otočil na mňa. „Keď už sme pri tej tvojej sestričke, čo je s ňou? Nezdvíha mi telefón, ani nič. Nemohol by som ísť za ňou? Prosím." Hodil na mňa šteňací pohľad.
„Kto ti v tom bráni? Aj tak pochybujem, že sa s tebou bude rozprávať. Od včera je zatvorená v izbe a s nikým sa nebaví. Vieš, kde bývame, tak utekaj,“ popohnala som ho. Možnože aspoň s ním bude Rose komunikovať. Emm sa usmial a pobral sa k červenému Jeepu. Obrátila som sa k Jasperovi, ktorý mal zavreté oči a zhlboka dýchal. Prišla som k nemu a položila mu ruky na plecia.
„Jazz, čo sa deje? Prečo si začal tak vyvádzať kvôli tomu, že spal s Rose?" Bola som fakt zvedavá. Hádam, že nemá žiadnu pohlavnú chorobu, ktorou ju mohol nakaziť.
„On je totálny šialenec. Veď jej mohol ublížiť, čo to nechápe? Ako mohol takto riskovať jej život?" hovoril pomedzi zuby. Páni, ten musel byť naštvaný.
„Ako jej mohol ublížiť? Jasper, o čom to hovoríš?" spýtala som sa naliehavo. Začala som sa báť. Čo keď bol Emm nejaký psychopat, ktorý napádal ženy, s ktorými spal. Panebože! Ja som ho poslala k nám domov. Čo som to za sestru, keď som poslala na tú svoju nejakého blázna. Z mojich šialených úvah ma vytrhla ruka na mojom líci.
„Myslím, že nadišiel čas, aby si sa dozvedela pravdu o tom, kto v skutočnosti som," zašepkal Jasper. Nechápavo som na neho hľadela. Jasper sa trošku pousmial. No nebol to šťastný úsmev. Bolo v ňom toľko bolesti, až ma striaslo. Čo také hrozné sa mi chystal povedať?
„Nepôjdeme k rieke?" navrhla som. Bolo mi jasné, že k tomuto rozhovoru bude potrebné súkromie a lepšie miesto ako na kameni pri malej riečke kúsok za mestom som nepoznala. Jas prikývol, podal mi helmu a vyrazili sme.
***
„Takže, zhrňme si všetko, čo si mi povedal. Ty a ani tvoja rodina nie ste ľudia?" Kývol na súhlas. „Nejete, nespíte, ste rýchli, silní, nesmrteľní a nechodíte na priame slnečné svetlo. Jediné, čo mi napadá, sú upíri,“ zasmiala som sa. No smiech ma prešiel, keď som videla, ako Jasper stuhol. On si vážne myslí, že mu naletím?
No bolo to niečo v jeho výraze, čo ma prinútilo tomu uveriť. Preboha, oni sú vážne upíri. Jazz na mňa v obave hľadel. Najskôr čakal kedy odpadnem alebo začnem kričať. No toho sa chlapec nedočká. Najskôr som blázon, ale ja som sa ho nebála. Veď mal veľa možností ublížiť mi a nikdy mi nič neurobil.
„Čím sa živíš?" spýtala som sa opatrne.
„Krvou. Ale zvieracou. Nechcem byť monštrum, ktoré zabíja ľudí pre utíšenie smädu,“ rýchlo vysvetľoval. Celkom dosť sa mi uľavilo. Pomaličky som do seba vstrebávala fakt, že som zamilovaná do upíra. No potom som si uvedomila, že je jedno, čo za stvorenie je. Je to osoba ako ja. Možno sa živí niečím iným a má pár výhod, ale pre mňa je to stále Jasper, spolužiak a kamarát, ktorým pre mňa bol aj pred hodinou. Opatrne som ho chytila za ruku a usmiala som sa na neho.
„Takže, čo robíš po nociach, keďže nespíš?" spýtala som sa na odľahčenie atmosféry. Jasper vydýchol a zmätene na mňa pozrel.
„Nemala by si teraz utekať a kričať?"
„Normálny človek by to možno urobil, no ako si si už určite mal šancu všimnúť, ja medzi tých normálnych nepatrím," zaškerila som sa. Jasper najprv pokrútil hlavou a potom sa usmial. V jeho pohľade sa objavili šibalské plamienky a mne bolo jasné, že sa na niečo chystá.
„Pamätáš si na dianie v kine pred tým, ako nás prerušilo to pako Emmettské?" Zvodne sa usmial. Ešteže som sedela, inak by sa mi z toho úsmevu podlomili kolená. Tomu sa hovorí obrat o stoosemdesiat stupňov. Ešte pred tromi minútami čakal, že mu začnem utekať a teraz so mnou flirtuje. Jemné začervenanie na mojej tvári mu asi stačilo ako odpoveď, pretože sa ku mne začal opäť približovať.
Tentoraz nás už nič neprerušilo. Jasperove pery sa jemne obtreli o tie moje. V podbrušku som pocítila kopu motýlikov. Zavrela som oči a oplatila som Jasperovi bozk. Bol jemný, trochu váhavý, no i tak to bol najkrajší bozk v mojom živote. Odtiahla som sa od neho a jemne sa usmiala. On mi úsmev opätoval. Objal ma okolo ramien a pritiahol si ma na svoju hruď. Sedeli sme spolu na kameni a rozprávali sa. Avšak čoskoro mi začala byť zima, a tak ma Jazz odviezol domov.
Autor: Verka0, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Splnený sen - 6. kapitola:
nádherné:D
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!