Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Splnený sen - 1. kapitola


Splnený sen - 1. kapitolaPrvá kapitolka mojej prvej poviedky na Twilight tému je na svete. :) A o čom bude? Určite nečakajte typický pár E+B. Avšak všetci tam vystupovať budú. Bella, Alice, Rose - tri sestry, ktoré sa zamilujú... To už neprezradím, aj keď určite väčšine hneď dojde, do koho. Hlavnou témou bude boj medzi strachom a láskou. Hádam sa bude páčiť. :)

„Bella! Tak kde si toľko?!" kričala na mňa moja milovaná sestrička Alice. Dnes sme mali nastúpiť do novej školy a už sme meškali.

Alice - čiernovlasá maniačka do nákupov a ja - hnedovlasá milovníčka kníh - sme dvojvaječné dvojčatá. Máme ešte sestru Rose - blonďavú bohyňu, ale tá je o tri roky staršia, takže dnešným dňom začína druhý semester na Yale.

Ja a Alice sme prvý polrok chodili do štvrtého ročníka na strednej škole v New Yorku a bývali sme u starkých, zatiaľ čo Rose bývala na internáte. No veľmi nám chýbala, a tak sme sa rozhodli prestúpiť na Hopkinsovú súkromnú školu v New Heaven. Kúpili sme si tam menší domček v pokojnejšej časti mesta. Rose sa odhlásila z internátu a bývala s nami.

Asi sa čudujete, ako je možné, že nám dovolili bývať mimo rodinu a dokonca, kde sme vzali peniaze na dom, súkromnú strednú, školné na Yale a do toho nemusíme ani pracovať. Keď sme mali s Alice desať a Rose trinásť, zomreli nám rodičia pri autonehode. Dostali sme sa do opatery starých rodičov, ktorí sú veľmi bohatí. A keď Rose dovŕšila dvadsať jeden rokov, peniaze, ktoré zdedila po rodičoch, dostala na svoj účet. Takisto ich dostaneme aj ja a Alice. No ešte si budeme musieť počkať, pretože len pred necelými tromi mesiacmi - dvadsiateho novembra -, sme oslavovali osemnásť. Už sa nemôžem dočkať, až nebudem na nikom závislá.

Posledný pohľad do zrkadla a hor sa do školy. S Alice sme nasadli do môjho miláčika - biele Alfa Romeo Giulietta. V škole sme boli za desať minút. V riaditeľni sme si vyzdvihli rozvrhy a papiere na podpísanie a vydali sme sa na svoje hodiny.

S Alice sme mali každá iný rozvrh, spolu sme mali iba španielčinu a anglickú literatúru. Prvú hodinu som mala mať dejepis, ale keďže sme meškali a v zborovni sa tiež dosť zdržali, nestihla som ju. Rozlúčila som sa s Al a pomaličky som sa vybrala na hodinu geografie.

„Ahoj, ty musíš byť Isabella. Ja som Luis. Nechceš pomôcť s orientáciou?" ozvalo sa mi za chrbtom.

Otočila som sa a dotyčného si obzrela. Bol vysoký asi meter deväťdesiat, tmavohnedé moderne rozstrapatené vlasy, zelené oči a šibalský úsmev. Vyzeral byť milý.

„No pravdupovediac, netuším, kde je učebňa geografie." Nevinne som sa na neho usmiala.

„Ja tam akurát mierim, takže ti to rovno ukážem," žmurkol na mňa. Došli sme do učebne a ja som podišla k učiteľovi stojacemu pri katedre.

„Pane, mohli by ste mi, prosím vás, podpísať papier? Som tu nová," začala som opatrne.

„Á, slečna Swanová, ak sa nemýlim," usmial sa na mňa cez okuliare. Vzal mi papier z rúk a podpísal ho. Práve, keď zazvonilo, mi podal do rúk učebnicu.

„Prosím, utíšte sa," povedal do triedy. „Predstavujem vám vašu novú spolužiačku na hodinách geografie - Isabellu Swanovú." Ja som sa na nich len hanblivo usmiala a čakala, čo ďalej vypadne z profesora.

„Môžete sa ísť posadiť." Chvíľu sa poobzeral po triede a potom ukázal na jednu z lavíc. „K pánovi Cullenovi. Určite ho vaša spoločnosť poteší," dopovedal.

Sadla som si do lavice a lepšie si obzrela môjho spolusediaceho. Blonďavé vlasy pripomínajúce leviu hrivu, zlaté oči - také som veru ešte nikdy nevidela - a veľmi strápený výraz na tvári. Všimla som si, že on pozerá na mňa tiež. Jemne som sa usmiala a podala mu ruku.

„Ahoj, ja som Bella," predstavila som sa. Chvíľku váhal a potom mi podal ruku tiež.

„Jasper," odpovedal a otočil sa na profesora, ktorý už začal vysvetľovať nové učivo. Buď je to taký poctivec, čo neznesie vyrušovanie počas hodín, alebo ma nemá rád. Aj keď neviem, aký dôvod na to mal. Najskôr to bude jeden z tých najbohatších, čo si o ostatných myslí, že sú nuly.

Však čo, nech si myslí. Mne to je jedno, povedala som si v duchu a venovala sa už len výkladu profesora.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Splnený sen - 1. kapitola:

 1 2   Další »
11. martty555
07.12.2011 [10:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Hejly
06.12.2011 [18:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. mea
06.12.2011 [17:46]

Emoticon Emoticon Emoticon super

8. lucka2010
06.12.2011 [17:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2011 [17:05]

Sanasamisuper ráchlo pokračko prosííííííííííííííííííííííííííííííííím prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Simona
06.12.2011 [15:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2011 [15:47]

VampireAliceZaujímavé! Emoticon Emoticon Emoticon
Keď nebude B+E, tak bude Bella a Jasper? Jee to by bolo super! Emoticon Emoticon
Máš zaujímavý štýl písania, veľmi sa mi páči. Teším sa na ďalšiu kapitolku! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2011 [14:55]

Verka0Nessienka: Ďakujem veľmi pekne :) Nabudúce sa už polepším Emoticon

3. Nessienka admin
05.12.2011 [22:49]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila ešte tieto chyby:

*Perex obrázok - mala si ho príliš veľký a v nesprávnom formáte. Pre budúcnosť používaj iba .jpg. Obrázok som ti znovu nahrala do galérie, takže si ku každej kapitole vkladaj tento odkaz:
www.stmivani.eu/gallery/SplnenySen.jpg
*Číslovky píš slovom, nie číslicou
*Nikdy neodškrtávaj v Administrácii kolonku "Zobrazovat informace o článku". Ono to tiež mohlo byť dôvodom, že ti to tak rozhádzalo.

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem.

2. Nessienka admin
05.12.2011 [22:39]

NessienkaPretože si jednotlivé riadky od seba mala oddelené enterom a keďže šírka stránky je menšia ako šírka stránky vo Worde, stalo sa ti to, čo sa stalo. Upravila som ti to.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!