„Myslím, že ti ukápla slina," zašeptala mým směrem Isabella. Ani jsem si nevšiml, že stojí vedle mně. Její tón hlasu dal jasně najevo, že se jí nelíbí, jak se chovám, ale upřímně, ani mě to nezajímalo. Otočil jsem se na ni a podíval se jí do jejich výsměšných očí.
11.02.2013 (19:15) • jay • FanFiction na pokračování • komentováno 4× • zobrazeno 1762×
4. kapitola
Matt je zpět
Edward
Byl jsem jako na trní. Dneska měl přijet Matt a slečna Swanová u nás probrečela celou noc. Vůbec mě její přítomnost netěší. Je to namyšlená, arogantní ženská, kterou bych nejradši ošukal. I když je tak povrchní, tak je krásná. Vůbec se Samuelovi nedivím, že si ji vybral. Její figura byla prvotřídní. Krásný útlý pas, prsa akorát do ruky a nohy jsem bohužel neměl možnost vidět, ale myslím si, že budou k nezaplacení. Obličej, jako anděl. Velké hluboké hnědé oči, pod kterými se schovával malinkatý nosánek a ty nejsmyslnější rty, které jsem, kdy viděl. Byl jsem unesen její krásou, až do teď jsme neměl čas nad ní přemýšlet, ale uvědomil jsem si, že je čas najít si nějakou zábavu, než přijede Matt.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Rozběhl jsem se zpět k domu a poznal známou vůni. Matt, ale nebyl sám. Byla tu ještě jedna líbezná vůně. Lidským krokem jsem došel k domu, a potom do obýváku. Moje rodina i Isabella se zrovna vítali s Mattem a onou neznámou. Tak to je mi kousek.
„Edwarde!" vykřikl vesele Matt, když mě spatřil. Přiřítil se ke mně a přátelsky mě objal. Objetí jsem mu opětoval a poplácal ho po zádech. Opravdu se mi po něm stýskalo.
„Dovol, abych ti představil svou půvabnou přítelkyni Michelle," řekl a ukázal na krásku vedle něj. Měla na sobě červené vyzývavé šatičky, které přímo lákají k roztrhání. Pro tohle prostředí naprosto neobvyklé. Tohle totiž není obyčejný svět, ale jsme... Jak bych to řekl? V jiné dimenzi? Jak by to nazval Matt. V „normálním" světe jsou už dál než mi. Dvacáté první století je u nich vývoj techniky. U nás bohužel ne. Něco se sem dostalo, ale málo. Pro mě je tenhle svět dostačující a normální. Ale zpět k Michelle. Kdyby Matt nebyl můj kamarád, tak bych neváhal ani minutku a tuhle modrookou krásku s temně hnědými vlasy přefiknu.
„Těší mě. Jmenuji se Edward Cullen," představil jsem se a políbil jí hřbet nabízené ruky, jako správný gentleman. Snažil jsem, o co nejoslnivější úsměv. Sebevědomě se na mě usmála.
„Potěšení je na mé straně, pane Cullene. Michelle Chrome," představila se a zamrkala. Ona se mnou flirtuje? Tohle bude zábava.
„Říkejte mi prosím Michelle," řekla a vyprostila svoji ruku z té mé. Všichni sledovali naše nevinné představení a v myšlenkách mé rodiny mě proklínali a varovali, abych se držel zpět. Copak to jde? Taková krasavice. Myslím, že mi tečou sliny. Její myšlenky naprosto jasně říkaly, že chce to, co já. Sex. Promiň, Matte, ale téhle dámě odporovat nemůžu.
„Takže všichni pořád vegetariáni?" zeptal se Matt a rozhlížel se, co je u nás nového. Musel jsem se usmát.
„Vlastně Edward pije lidskou krev," řekl Carlisle trochu zklamaně. V mysli se mu mihlo, že je mu to líto, ale bral to tak, že jsem dospělý a mám právo na svůj vlastní „jídelníček". Díky, tati. Je to od něj hezké, že mně jako málokdo chápe a mrzí mě, že jim tak ubližuji, ale nemůžu si pomoct.
„Vždyť má zlaté oči," řekl nechápavě. Nedocházelo mu to, také jsem z toho byl zprvu zmatený, ale ukázalo se, že můžu měnit svou podstatu. Zjistil jsem to teprve nedávno. Je to moje nová schopnost. Dokážu zatím jen ovládat barvu očí a teplotu těla, ale srdce se mi rozjet ještě nepodařilo. Chce to trénink.
„Ano, to má. Je to jeho nová schopnost," řekl Carlisle. Měl radost, když se dověděl, že budu jeho pokusný králík. Trénoval mě a zkoumal. Bohužel, dál jsme se zatím nedostali.
„To si bude rozumět s Michelle. Má stejný dar jako ty, Edwarde," řekl a já střelil pohledem k Michelle. Taky na mě koukala, ale už nebyla modrooká krví nalitá kráska, ale zlatooká upírka. Tohle se mi začíná opravdu líbit.
„Myslím, že ti ukápla slina," zašeptala mým směrem Isabella. Ani jsem si nevšiml, že stojí vedle mě. Její tón hlasu dal jasně najevo, že se jí nelíbí, jak se chovám, ale upřímně, ani mě to nezajímalo. Otočil jsem se na ni a podíval se jí do jejich výsměšných očí.
„Když je tu konečně něco ke koukání a tak sexy? Komu by neukápla?" položil jsem řečnickou otázku s výsměšným podtónem. Nasupeně si odfrkla a koukla před sebe. Mattovi se líbila. Osobně nevím, co se mu na ní líbilo, když měl Michelle. Zbytek dne jsme si povídali o všem možném. Z Matta se stal taky upír. Žádný dar nemá, protože už je čaroděj. Má ohromnou moc, jak jsem zjistil. To se bude hodit.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Večer všichni zalezli do pokojů. Matt s Isabellou šli ven a já zůstal s Michelle sám. Konečně. Z pokojů šlo slyšet, jak si každý užívá „soukromí". Michelle vstala a šla směr: můj pokoj. V myšlenkách mi poslala jasný pokyn. Jdeme na to. Neváhal jsem a následoval ji. Jen co jsem zavřel dveře, se na mě vrhla. Byla to dračice. Vášnivě jsme se líbali a strhávali ze sebe oblečení. Žádné city, jen sex.
Tohle byl můj nejlepší sex v životě. Bohužel, Michelle musela jít do pokoje pro hosty se osprchovat, aby Matt nepoznal, že se něco mezi námi stalo. Udělal jsem to samé. Nechci mu ublížit, a tohle se už nebude opakovat. Já jsem uspokojen, a to mi stačí. Určitě rád bych si to zopakoval, ale Matt je něco jako můj bratr. To mu nemůžu udělat.
Tak další kapitola je na světě. Moc se mi nelíbí, ale snad Vám se líbit bude. Snažila jsem se objasnit nejasnosti, které vznikly. :)
V příští kapitole se propracujeme dál v pátrání po vrahovi Carole a Samuela. Budeme mít menší žárlivou scénu a hororovou scénu. Edwardovi spadne trochu hřebínek.
Psala jsem to na notebooku, což nedělám, a tak je možné, že jsou tam nějaké pravopisné chybičky, protože mi nefunguje automatická oprava. Předem se omlouvám.
Komentíky, smajlíky i kritika. (Jen tu, kterou snesu, prosím, takže žádnou.) :D Vaše Jay :)
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: jay (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Šlechtic 4. kapitola:
Ahoj, kapitolu jsem ti opravila, ale příště si dávej pozor na:
+ Mě/mně – snad nebyl případ, kdy bys ho použila správně!
+ Čárky!
+ Chyby v i/y.
+ Překlepy.
+ Skloňování.
+ Nové vymyšlené výrazy a další.
Děkuji.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!