Edward Cullen, šlechtic ve vysoké společnosti, který miluje zábavu, ale bohužel nic netrvá věčně a okolnosti se rychle mění. Pěkné počtení, Jay. :)
26.01.2013 (15:00) • jay • FanFiction na pokračování • komentováno 9× • zobrazeno 1635×
1. kapitola
Vítej doma
Edward
Úžasný ples sira Krotforda. Plno půvabných žen a skvělé zábavy. Právě tančím s krásnou brunetkou drobného vzrůstu se zelenýma očkama. Je kouzelná a také vtipná. Její útlý pas se mi přímo tetelí v rukách. Je to něco neskutečného. Ona je něco neskutečného, přesně jako všechny ženy.
Je mi dvacet a mám život před sebou. Užívám si každou milisekundu svého života. Mé nápadité slovní obraty ženy dostávají doslova do kolen. Aby taky ne, když mi je vlastně něco kolem tří set let. Upírských let, abych byl přesný. Lidské ženy jsou dobré jen na jednu věc, možná i na dvě věci, a to vypití krve a sex.
Je lehké je omámit mým ostrovtipem a dostat tam, kde potřebuji. Někdy je i ošukám, když jsou krásné jako tahle. Lady Annabel. Půvabná to žena s roztomilou tvářičkou. Ta by mohla být klidně upírkou. Ale fuj, Edwarde, tohle ne. Ty by jsi ji pak chtěl mít na krku? Pravda.
„Lady Annabel, nepůjdeme se projít? Dneska je opravdu nádherně. Noc jako stvořená na procházku," nabídl jsem jí rámě, když mi horlivě přikyvovala. Je tak naivní. Vůbec nemá tušení, co ji čeká. Sbíhaly se mi sliny na její slaďoučkou krev. Krásně voněla, ale né zas tolik, abych z toho šílel. Po pár letech, co jsem byl rozparovač, jsem se naučil ovládat žízeň. Rád si s jídlem hraju, tak jsem rád, že se můžu ovládat.
„Nesedneme si?" optal jsem se a pokynul rukou k lavečce. Do svých jemných ruček si vzala kraje sukně a sedla. Nervózně si dala ruce do klína a koukala všude možně. Vzal jsem ji za ruce a donutil ji, aby se koukla mým směrem. Tváře jí hořely, jak se styděla. Jedu v puse jsem měl tolik, že kdyby chtěla teď polibek, tak ji poslintám.
„Jste tak krásná, lady," zašvitořil jsem. Zčervenala ještě víc.
„Vy také, sire," špitla na oplátku. Pohladil jsem ji po ručce a sklonil se k jejímu krku. To teplo jejího těla bylo neskutečné. Její srdce bilo očekáváním a krev v těle jí proudila jako sladká limonáda. Jemně jsem ji políbil na krční tepnu. Mé zlatavě karamelové oči se proměnily v temně černé, jako dno studny. Nepatrně vzdychla. Líbilo se jí to, ale mně víc. Přitulila se ke mně blíž. Je ironické, jak se ke mně tulí a přitom se dobrovolně odevzdává smrti.
Ještě jednou jsem jí otřel rty o krk, a pak zajel zuby do tepny. Tlumeně vykřikla, ale nikdo neměl šanci ji slyšet. Byli jsme skoro až na konci parčíku, kde nikdo nebyl. Sál jsem jak o život. Měl jsem takovou žízeň a ta krev je tak úžasně sladká. Chutná jako jahodová limonáda. Vysál jsem ji do poslední kapky. Pohodil jsem ji na zem. Zítra ji někdo najde, nebo třeba už dneska. Bylo mi to jedno.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
V ruce jsem držel dopis. Byl od mého bratra Emmetta. Samuel umřel. Byl to můj skutečný bratr. Také byl proměněn v upíra, jako já. Kdo mohl tuhle ohavnost udělat? Musel jsem si sbalit všechny věci a odjet. Pomstím se za tebe, Samueli! To ti slibuji.
Přísahal jsem a už jsem vyrážel směr Forks. Žije tam má upíři rodina. Carlisle je můj otec, je to učitel dějepisu. Miluje historii, taky si ji sám osobně zažil. Rád vzpomíná na staré časy.
Esmé, má milující maminka. Má skutečná zemřela, ale Esmé ji hravě nahradila. Ve volném čase hlídá děti. Miluje děti. Pak jsou tu sourozenci. Emmett je bláznivý a pro každou špatnost, což nás velmi spojuje.
Naproti tomu Jasper, ten je tichý. Taky si rád zavtipkuje, ale zřídkakdy. Rosalie, to je bohyně. Párkrát jsem ji ošukal. Je krásná a v sexu dokonalá. Kdo by odolal, ale bohužel pak se tu objevil Emmett a se sexem byl konec.
Alice, má další sestřička, mi nahradila Rosali v posteli. Byla to dračice, i když vypadá tak roztomile a neškodně. Bohužel, zase objevil se Jasper. Tak jsem se dal na sólovou dráhu. Přece jim nebudu dělat křena.
Konečně jsem dorazil do Forks a rovnou jsem běžel k nám domů. Ano, teď už je to náš domov. Rozhodl jsem se tu zůstat nejméně deset let. Není na škodu udělat si změnu. Vkročil jsem dovnitř a rozhlédl se. Hrad mají dokonalý. Obrovský a přepychový. Tenhle styl se mi líbí. Hrad s tlustými kamennými zdmi, cimbuřím a množstvím věžiček.
Vešel jsem dovnitř velkými, dřevěnými dveřmi. V sále trčel obrovský, nádherný lustr. Slyšel jsem myšlenky své rodiny.
„Edwarde!" zahulákala Esmé. Běžela ke mně s otevřenou náručí. Objal jsem ji.
„Chyběla si mi," zašeptal jsem.
„Ty mně taky," fňukla a pustila mě. Další přiběhla Alice s Rose. Obě se na mě vrhly najednou. Tomu jsem se musel zasmát. Pořád stejné.
„Bráško!" pištěly. Pak přišel na řadu Jasper. Pokýval hlavou a bratrsky mě objal.
„Kde je můj Romeo?" zakřičel Emmett a už se hnal ke mně. Objal mě tak silně, že mám asi rozdrcený žebra.
„Vítej doma!" řekli sborově. Všichni jsme se tomu zasmáli.
Nová povídka Šlechtic. Tak co na ni říkate? Mám pokračovat? Psala bych krátké kapitoly, zato častěji. Prosím komentáře, smajlíky a kritiku. Všechno, ať vím, jestli má cenu pokračovat dál. Děkuji, Jay. :)
Následující díl »
Autor: jay (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Šlechtic 1. kapitola:
Tak to nám to tedy pěkně začíná. Edward další prostopášník, nejdřív si užije a pak je vypije? Pochopila jsem to správně, když řeknu, že jeho obětmi jsou jenom ženy? Navíc je to hulvát, ani po sobě neuklidí a je mu to u řitě. JInak, co ty oči? Jak může mít karamelové, když pije lidskou krev? Jinak se mi samozřejmě jeho způsob obživi nelíbí, takže doufám, že potká Bellu a tá jeho způsob potravi změní. Klidně ji může potkat až o několik století později, třeba v dnešní době. Dále přemýšlím nad předmětem historie, co by už Carlisle mohl učit? V té době to byla hlavně latina, strategie šerm a jak vládnout, ne? Jedině, že by ji dětem vykládal jako pohádky na dobrou noc. Jinak Forks? Tak to začíná zajímavě. Zajímá mě,kdo toho Samuela zabil.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!