Tenhle díleček je pro Tynu, za její věčné uhánění... No a pro vás všechny samozřejmě taky "oD
16.02.2010 (09:45) • Regi • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 7498×
61,
„Ne tak rychle.“ Zastavil ho ten satanův muž a vedle něho se objevilo mladé nádherné blonďaté děvčátko připomínající anděla, jediné co ten poznatek vyvracelo byly její rudé oči. Přesto mě zarazila jejich podobnost s Cullenovými, bledá kůže, neobvyklá krása a nádherný hlas...
„Je mi líto, ví o naší existenci,“ usmálo se to děvčátko.
„Byl tu porušen zákon a jeho čeká smrt,“ dodal ten muž unuděně.
Krve by se ve mě nedořezali. Moc dobře jsem si uvědomoval, že teď mluví o mě. To snad ne! Hlavou se mi ronily myšlenky ve stylu, že Cullenovi jsou mafiáni. To by vše vysvětlovalo.
„Aro, vše je v pořádku. Nic neví.“ Obrátila se k němu Alice s úsměvem. „Můžeš si to ověřit.“
Ten muž ke mě přistoupil a to blonďaté děvče se mu pořád drželo v patách, jako by ho chránilo. Natáhl ke mně ruku. Carlisle mě pobídl a já vložil svou dlaň do jeho, byla ledová jako led. Instinkt mi radil utéct, ale já neměl kam. Snažil jsem si zachovat chladnou hlavu.
„Máte štěstí,“ promluvil nakonec a odešel.
Jakmile zmizel z dohledu, moje tělo se rozklepalo. Nenávistně jsem se na ně podíval, jestli doopravdy patří mezi mafii, třeba vědí něco o mé holčičce. Zeptám se jich na to později.
„Co se to děje?“ vybafl jsem na ně rozzuřeně, až se Esmé zachvěla a já litoval svého tónu.
Carlisle se mě snažil uklidnit, jen jsem se na něho zamračil. Přiskočila ke mně Alice a vzala mě za ruku, byla stejně ledová, jako toho muže.
„Buď tiše Charlie a pojď s námi,“ řekla mi naprosto vážně a já hodnotil situaci, neměl jsem co ztratit.
Vyšli jsme z temného sklepení na chodby naznačující, že jsme na nějakém hradě či zámku. Zastavili jsme až v nějaké ložnici, nechápavě jsem se na ně podíval.
„Potřebuješ se umýt a převléct,“ upozornil mě Carlisle a podal mi hromádku oblečení, odhadoval jsem, že je jeho. Nenechal jsem se dvakrát pobízet a vrhnul se do sprchy.
Horká voda mi po tom všem udělala dobře a Carlisleův oblek mi padl. Vyšel jsem z koupelny a zarazil se. Cullenovi byli pryč. Jediná osoba v pokoji byl Edward Cullen, krev mi stoupala do hlavy a já zrudl.
„Pane Swane, potřeboval bych si s vámi promluvit...“ začal.
„My nemáme o čem mluvit, Edwarde,“ zarazil jsem ho.
Ano, nemáme. Bella je pryč a on už jí neublíží. Edwardovi se zkřivil obličej bolestí i vinou. Vypadalo to, jako by četl myšlenky.
„Za hodinu odlétáme do Seattlu, tady máte pas.“ Podal mi malou knížečku, bylo mi jasné, že je to padělek a já jako policista bych to měl řešit jinak, ale ten padělek byl k nerozeznání od pravého a čím dřív se dostanu domu, tím lépe. „Alice s Jasperem nám už balí věci v hotelu a rád bych si s vámi....“
„Kde vlastně jsme?“ přerušil jsem ho.
„V Itálii.“
Tím mi potvrdil moji domněnku. Itálie je proslulá svou mafií a oni k ní na sto procent patří. Jak jinak by přišli k tolika penězům. I když jsem nechápal, jak někdo jako Carlisle a Esmé může takhle žít. Zároveň jsem byl z té vzdálenosti od domova v šoku, nikdy jsem nebyl dál než u hranic státu.
„Tak to není pane Swane...“
„Nechci nic vědět. To není moje věc,“ utvrdil jsem ho. „Je mi jasné, že chceš abych o tomhle mlčel,“ prskl jsem na něho.
„Ano, ale je tu ještě něco,“ dožadoval se pozornosti.
„Poslouchám,“ pobídl jsem ho.
„Musím vás požádat, aby jste se prozatím vyhnul všem konfliktům semnou, alespoň před Bellou. Nesmí se rozrušovat, v jejím stavu to není dobré, ona je totiž...“
„Je v pořádku? Ona je tu? S tebou?“ vběhl jsem mu do řeči.
„Ano. Uvidíte ji, ale nejdřív vám musím říct, že...“
„To počká! Kde je?“ Dožadoval jsem se její přítomnosti. Musím ji vidět, na vlastní oči se přesvědčit, že je v pořádku. Zároveň jsem nechápal, jak jí sem mohl Edward vzít, na tohle nebezpečné místo. Vždycky jsem věděl, že on je pro ní nebezpečný, ale že by jí dokázal takhle vědomě ohrozit, to ne. „Na co čekáš? Odveď mě za ní.“
„Držte se u mě a buďte tiše,“ upozornil mě stejně jako Alice předtím. Jen jsem mu to odkýval a šel s ním.
Edward mě odvedl přes chodbu a otevřel dveře. Bella procházela nervózně po pokoji sem a tam. Rosalie s Emmettem se jí snažili uklidnit, ale moc jim to nešlo. Jakmile mě uviděla přiběhla ke mně a skočila mi do náruče.
„Holčičko...“ Mačkal jsem jí pevně ve svém náručí. Představa, že by mi znovu zmizela, mě děsila. Nadzvedl jsem jí do vzduchu a zatočil s ní. Má radost byla nesmírná. Jediné, co mě zarazilo, byl její plášť, stejný jako toho muže ve sklepení.
„Tati, pust mě. Točí se mi hlava,“ pípla udýchaně.
Postavil jsem jí na zem a Edward mi jí hned vytrhl s náručí. Bella se zakymácela a on jí podepřel. Zpražil jsem ho pohledem, je jen moje a nikdo mi ji brát nebude, ani on ne.
„To je v pořádku,“ nadechla se a úsměv z tváře jí nezmizel. Políbila Edwarda a on se na ní usmál. Chuť mu ji vyrvat z rukou, mě málem rozzuřila. Jako kdyby to pochopil a podal mi ji.
„Měli by jsme se vydat na cestu, za chvíli začne svítat,“ přerušil nás Carlisle. Podíval jsem se z okna, měl pravdu, ale copak na tom záleží? Ale teď nebyla vhodná doba, tak jsem své otázky prozatím odsunul na jindy.
Došli jsme na recepci, která byla stejně honosná jako celý objekt. Edward se celou dobu držel u Belly, jako by se bál, že mu jí někdo odvede, či ublíží. Pomohl jí sundat plášť a vrátil ho ženě za pultem. Bella se otočila zpět čelem ke mě, měla na sobě nádherné šaty, pohodlně volné pro její kulaté bříško. Cože! Zůstal jsem civět na její břicho.
Kdyby to šlo, pára z nosu by mi frčela. Hned jsem věděl, kdo to má na svědomí. Cullen!
Autor: Regi (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Sladký vánek - 61. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!