Tak, už mám napsanou i 6. kapitolu. Hold jsem dobrá, a to jen levou rukou!! :oD Ale nedám jí sem dokud tu nebude dostatek komentíků, ať špatné nebo dobré...
17.08.2009 (19:30) • Regi • FanFiction na pokračování • komentováno 2× • zobrazeno 7641×
5,
Alice
Bylo to k nevydržení, z Forks jsme byli již pár měsíců pryč a teď jsme pobývali u našich přátel v Denali. Jaké bylo překvapení když jsme zde uviděli i nomáda Laurenta s Irinou, denalskou upírkou jako pár. Po našem příjezdu sem jsme už nebyli jako dřív, tedy až Rose ta byla pořád stejná. Edward to snášel nejhůř.
Chápu proč jí opustil, ale nechápu proč jsem se s ní nemohla rozloučit a proč jí neřekl pravdu. Jak jí mohl tak krutě zlomit srdce?!
Chtěla jsem vědět jak se má a jestli je v pořádku, ale on na mě hodil jeden ze svých vražedných pohledů a zakázal mi se koukat do její budoucnosti. Poslechla jsem ho.
Edward byl od té doby chodící tělo bez života (No, i když už je mrtví...), pokud zrovna nebyl zavřený ve svém pokoji. Museli jsme ho přemlouvat aby šel aspoň na lov, ale stejně jsme s ním nic nepořídili.
Jednoho dne se Edward sebral a odešel, vrátil se až po půl roce.
Pár dní po jeho odchodu odešel Laurent na lov, a ten se k Irininu zklamání také nevrátil.
Největší radost z Edwardova návratu měla Tanya, zrzavá blondýna a jedna z denalských sester. Všichni se Eda ptali kde byl, on jenom mlčel, nic neřekl. Jenže já vím že byl stopovat Viktorii, nepodařilo se nu to z čehož byl ještě ve větší depresi, jestli se to tak dá nazvat u upíra. A celá naše rodina s ním.
Nejvíc všem lezla na nervy Tanya, která Edwarda pronásledovala jako slepice flus.
„Nech mě v klidu umřít!“ křičel Edward na Tanyu. Ta se akorát rozesmála.. „Ale Éďo, ty už jsi mrtví...“
Tanya ho pronásledovala na každém krku, když náhodou vyšel ze svého pokoje.
„Edwarde, miláčku, nechtěl by jsi jít na lov?“ ptala se Tanya sladce. „NE!!“ zařval, až jsme všichni nadskočili. Bylo div že na ní ještě neskočil. Edward už zase nevylezl z pokoje 3 týdny.
Esmé byla zničená, ztrácela nejstaršího syna. Carlisle byl věčně v práci, v místí nemocnici aby se vyhnul tomu napětí doma. My jsme nechodili do školy, stejně se nám tam nechtělo. Denalští - Kate, Irina, Carmen i Eleazar byli jako vždy vítečnými společníky.
Jasper se vyhýbal Edwardovi. Nevydržel jeho pocity a dával si za to všechno vinu. Chudáček můj malej. Myslel si že je to jeho vina, že jsme opustili Bellu. Ale já věděla že to není tak úplně pravda. Tu noc se Edward s Bellou milovali, ne jen psychicky ale i fyzicky. Bella se ráno probudila s několika ošklivými modřinami. Ona to sice ani nezaregistrovala, ale on se obvinil za násilníka. To ho zlomilo.. Nechtěl ubližovat své lásce. Za dva dny na to jsme byli pryč od Belly a od Forks.
Edward
Opustil jsem ji, už je to 7měsíců. Proklínal jsem se za to že jsem jí lhal. Ale tak to je lepší. Ať žije svůj lidský život s rodinou, dětmi a se vším co to obnáší. Se mnou by nemohla být šťastná, nebyla by v bezpečí.
Byl jsem zrůda a jsem zrůda a budu zrůda po celou svou existenci. Nezasloužila si to, byla tak čistá a nevinná...
Nikdy mě nenapadlo jak to bude bolet, nechal jsem u ní své mrtvé srdce.
Pořád jsem musel myslet jestli je v pořádku, zda je v bezpečí, neupadla zase?
Našla si někoho? Určitě už na mě zapomněla. To je dobře. Nalhával si sám sobě.
Kéž bych taky mohl zapomenout. Chtěl jsem zapomenout na ten okamžik, kdy jsem jí ublížil nejvíc. Muselo to tak být... Bylo to pro její dobro, přesto si to neodpustím. Je slunce mého života, bez ní bych na tomto světě nemohl existovat.
Někdo zaťukal na dveře, byla to Esmé. Tolik jsem jí trápil, slyšel jsem to v jejích myšlenkách. Měla o mě starost a Bella byla pro ní jako dcera a já je odloučil.
Nic neřekla, jen si ke mě přisedla, přitáhla do náruče a kolísala jako malé dítě. Kdybych mohl brečel bych a ona se mnou...
. . .
Autor: Regi (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Sladký vánek - 5. kapitola:
Nikdy není nad to, přečíst si starší povídku, že? A že tahle kapitolka za to stojí.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!