Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sladký vánek - 48. kapitola 2. část

rob1


Sladký vánek - 48. kapitola 2. částTak je tu další díleček. Je hlavně pro Tezzynkau, kterou čeká příští týden kupa písemek. A aby se na to mohla soustředit a nerozptylovala jsem jí svou povídkou od učení, tak další dílek bude až o víkendu. Za odměnu. :oD

 

48, - 2.část

 

Když se konečně za nimi zavřeli dveře, hluboce jsem si oddychla. Po pár minutách, kdy byli dostatečně daleko, jsem se obrátila k Alici.

„Alice, oblečeš mě?“ černovlasí Elfík se na mě nevěřícně podíval. „Kluci přeci nebudou jediní, kdo se půjde bavit. My jdeme taky.“ zavelela jsem.

 

Alice nadšeně vypískla a odběhla.

„Kam půjdete?“ zeptal se Carlislea.

„No, tak v tom jsem tak trochu spoléhala na Rose...“ a obrátila se ni. Ta se na mě usmála a přikývla, že ví.

„Bello, ale Edward o tom neví.“ ozvala se za mnou Esmé. „Bude mít o tebe strach.“

„Kdyby to věděl, tak mě nikam nepustí, Esmé. Nebojte, nic se nestane. Budeme zpátky dřív než oni.“

Ésmé se na mě pořád nedůvěřivě dívala. A mě napadl geniální nápad.„A vy dva,“ ukázala jsem na ně s Carlislem „si můžete taky udělat hezký večer.“ Mrkla jsem na ně s úsměvem.

 

„Bello, Rose!“ přiřítila se Alice „Kde jste? Musíte se oblékat, máme tak málo času. A kupu práce.“ Naříkala. A táhla mě za sebou.

 

 

O hodinu později, po důkladném poučení Carlisle, o tom co můžu a nesmím, mě propustil do víru zábavy. Přesto za mnou ještě zavolal „A žádný alkohol, Bello.“ Copak si myslí, že se nezodpovědná? A pohladila jsem si své břicho.

 

Rose nás zavedla do menší zapadlé tančírny na okraji města. Hned jak jsme tam vstoupily, musela jsem uznat, že Rose má na upíra výborný vkus. Bylo to příjemné místečko s úžasnou atmosférou. Sedli jsme si do jednoho odlehlého boxu, dál od taneční parketu. Nejspíše to bylo diskrétní místečko pro milenecké páry. Všichni byli zabráni do tance a sami do sebe, že si nás ani nevšimli. Jen mladý číšník, který nás obsluhoval měl menší problémy, aby při pohledu na Rose neslintal. Tiše jsem se tomu smála a Rose po mě hodila nespokojeným pohledem. Ale s jejím letitým tréninkem v odhánění mužského pohlaví se ho lehce zbavila, aniž by zapomněl vyřídit naší objednávku.

 

Celý večer jsem se hrozně bavila. Alice s Rose mě zásobovali historkami z jejich dlouhého života. Nejvíce mě zajímali události z Edwardovi existence. Rose mi právě vyprávěla o jedné dívce ze šedesátých let, která jim dělala ze života peklo.

„... všude za ním chodila a on před ní nemohl utéct. Pořád si ho tajně fotila, plížila se za ním domu, posílala mu psaníčka... Prostě ho všude pronásledovala a vyprávěla všem, že spolu chodí a jak jsou do sebe zamilovaní. Ve škole, doma i na ulici. Měli jsme co dělat, aby jí Edward nezakroutil krčkem. I když bychom to nejraději udělali sami. Jednou večer za námi přišla do domu i se svými rodiči. Hned jak Edward uslyšel jejich myšlenky začal hlasitě vrčet a my museli říct, že máme ve vedlejším pokoji zavřeného psa. Emmett při té představě se řechtal smíchy. A když uslyšel proč přišli, válel se na zemi v křečích. Ta holka tvrdila, že je s ním těhotná a její rodiče požadovali nápravu.“ kroutila nad tím hlavu. „Druhý den jsme byli pryč.“

Přišlo mi Edwarda líto. Nikdy by mě nenapadlo, že se zrovna jemu může něco takového stát.

 

„Musím si odskočit.“ oznámila jsem jim. Za tu doby co jsme tady jsem vypila snad litry, jelikož jsem pila i za ně, aby nebylo nápadné.

„Půjdu s tebou.“ Zvedala se semnou Alice a hodila po mě pohled, který nepřipouštěl námitky.

 

Vylezla jsem úlevně z té nechutné kabinky a spatřila zkamenělou Alici u umyvadla. Takový výraz měla přesně, když jí přišla nečekaná vize. V první chvíli mě napadlo, že se Edward vrací domu. Ale to by to nejspíš nebylo.

„Alice.“ Snažila jsem se jí probudit.

Po vteřině se otočila a čapla mě za ruku. „Honem, musíme pryč.“

„Co se děje?“

„Nic nevidím.“ vysvětlila.

„Jak nevidíš?“

Neodpověděla mi a táhla mě za Rosalii. Ta už platila a spolu mě vedli ven. V půlce cesty nás zastavila dva blonďatí mladíci vysocí stejně jako Jakob, abych jim mohla vidět do tváře musela jsem nadzvednout hlavu. Koutkem oka jsem si všimla, jak Rose i Alice krčí nos, stejně jako při Jakobovi. V tom mi to došlo! Vlkodlaci. Rozhlídla jsem se kolem sebe, ale nic nenasvědčovalo, že by tu byli i jiní mimo těch dvou.

Oba si nás měřili nenávistným pohledem a pak jim zrak spadl na mě. Jeden se ke mě obrátil a konejšivě se na mě usmál. „Zatančíš si?“ vyzval mě a naprosto mě zaskočil. Zvedl ke mě ruku a Rose na něho tiše zavrčela.

„Promiň, ale nemůžu tancovat.“ odmítla jsem ho a ukázala na své vystouplé břicho. Teď jsem ho zaskočila já, ale rychle se vzpamatoval.

„Věř mi. Už jenom proto, by jsi měla jít se mnou.“ přesvědčoval mě a ostřížím zrakem sledoval můj doprovod.

„Ne, já zůstanu se svými společnicemi.“ pověděla jsem mu a nemusela jsem být čtenář myšlenek, abych věděla, co se mu honí hlavou. Mysleli jsi, že jsem jejich oběť a zároveň je zarazilo, proč upírky hledají svou večeři na veřejném místě. Obzvlášť s jejich neovladatelnou touhou po krvi, aniž by všechny zabili.

Ráda bych jim řekla, že to tak není, ale něco mi říkalo, že by mi stejně nevěřili.

„A teď nás, prosím, omluvte.“ zazvonila svým hláskem Alice.

Znovu jsme se usadili, tentokrát u parketu. Nechápavě jsem se na ni podívala.

„Je tu vidět, před lidmi si nic nedovolí.“ vysvětlila mi Rose a tím jsme se stali středem pozornosti nejen tanečníků, kteří si nás doteď nevšimli, ale vlků posazujících se nedaleko nás.

 

Zvažovala jsem možnosti, kdyby jsme odešli, tak pochybuji, že by Alice s Rose měli proti nim šanci, nebyli bojovnice a já jako lidská přítěž jsem se začala cítit méněcenná. Byla jsem k ničemu a vůbec si s tím nevěděla rady. Asi je pravda, že přitahuji všechno nebezpečí v okolí.

„Neboj, za chvíli to skončí.“ usmála se Alice a pohladila mě po ruce. Zmateně jsem jí přejela pohledem a s Rose se mému výrazu zasmáli. Nechápala jsem, jak tu situaci chtějí vyřešit. Při pohledu na naše ruce vlci zavrčeli a mě to dost naštvalo, měla bych jim dát za vyučenou a říct jim něco od plic.

„Jsi v pořádku?“ strachovala se Rose a měřila si mě i mé břicho.

„Jo, jen by bodla trocha čerstvého vzduchu.“ nadechla jsem se.

„To mi povídej. Smrdí to tu jako chcíplej pes.“ sykla Rosalie a vrhla nenávistný pohled k vlkům. Neříkala to zrovna nejtišeji a od jejich stolu se ozval pobavený smích.

 

Asi po půl hodině Alice kývla na Rose a pomohli mi se zvednout. Jen co jsme došli ven, byli za námi i ti blonďáci.

„Pusťte  ji.“ řekl rázně jeden z nich, ten silnější, na Alici s Rosalii a ukázal na mě.

Otočila jsem se a začala na ně řvát „Co kdyby jste si hleděli svého a nás nechali na pokoji.“ Naprosto mi došla trpělivost. Chtěla jsem pokračovat, ale zastavil mě jiný hlas.

 

„Neslyšeli jste dámy. Vypadněte...“

 

 

((-- --))

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sladký vánek - 48. kapitola 2. část:

 1
01.07.2011 [22:44]

MatikEsmeCullenNaprosto ÚŽASNÉ ... Ja viem, že sa opakujem, ale ja si nemôžem pomôcť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!