Tak já nevim co dodat, už vás nechci napínat, tak vám sem dám alespoň kousek. Pořád se nemůžu rozhodnout jakým způsobem bude povídka pokračovat, už jsem napsala kupu verzí jak by mohla pokračovat dál, ale žádná z nich se mi nelíbí. Tak na tom budu muset ještě zapracovat. Tohle je pohled Edwarda. Druhá část bude z pohledu Belli, tak snad se bude líbit. Nechávejte komenty, kritiku i nápady. Jsem za ně moc vděčná...
08.10.2009 (20:15) • Regi • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 9628×
33, - 1.část
Když už jsem byla hotová, tak jsem si opláchla obličej a vyšla ze záchodů. Sotva jsem popošla za roh k restauraci, tak jsem uviděla ty tři holky, jak beze studu flirtují s Edwardem...
Edward
Pozoroval jsem Bellu, jak si zkouší oblečení.. a nevycházel jsem z údivu. V modrém topu s výstřihem, které jí obepínalo bříško byla nádherná. Nemohl jsem se pohledem na ní vůbec nabažit.
Ignoroval jsem myšlenky té otravné prodavačky a věnoval jsem se celou myslí jen Belle. Vrýval jsem si její křivky do své paměti a užíval si její ruměnec, kdykoliv na mě pohlédla.
„Kéž by ta holka spadla ze schodů.“ pomyslela si ta ženská na adresu Belli. V tu chvíli jsem měl chuť po ní skočit. Ale všiml jsem si Belli, jak na mě kouká a nechal si zajít chuť a usmál se na ní. Sklopila zrak a znovu se začervenala.
Jakmile Alice pomyslela, že půjdou nakupovat spodní prádlo, ovládlo ve mě vzrušení a já musel odejít, věděl jsem že bych neodolal, kdybych ji jen koutkem oka zahlédl.
Rozhodl jsem se, že půjdu za ostatníma, je upozornit, aby před Bellou ovládali své nakupovací nadšení.
Strčil jsem Belle do ruky kreditku a upozornil ji, že kdyby se něco dělo, jen sebemenší náznak nevolnosti nebo nebezpečí, ať křičí. Moc dobře jsem věděl, že ji v tom hluku uslyším, i kdyby nekřičela. A odešel jsem, dřív, než se zmohla na jakékoliv protesty.
Alici jsem velmi tiše upozornil, ať mi na ní dá pozor.
„Neboj, postarám se o ně.“ Slíbila mi a nechápala mojí přehnanou obavu.
Bella byla tak křehká, a život v ní ještě křehčí. A oba jsem nehorázným způsobem miloval.
Jsou mé štěstí a život zároveň. Nikdy jsem nepomyslel mi bůh něco takového dopřeje.
Cestou mě zaujal snubní prstýnek za výlohou. Byl nádherný, z bílého zlata a posázený brilianty do tvaru srdce..
„Kup ho. Myslím si, že se ti ve vhodnou příležitost bude hodit. Je nádherný..“ Podporovala mě Esmé, která se za mnou objevila i Carlislem. Neváhal jsem a koupil ho, když jsem věděl, jak Bella nemá ráda dárky, ale tohle přece není dárek... Zlatnice ze mě měla menší šok, napovídal o tom její srdeční tep. Záviděla té ženě, které ho kupuji.
Vrátil jsem se zpátky k Esmé a Carlislem u kterých byl teď i zbytek rodiny a povídali nadšeně, co všechno koupili tomu maličkému. Rose se s Esme se rozplývala nad tak maličkými dupačkami, že jsem v jedné chvíli měl strach, jestli je vůbec přirozené být tak malí.
Emmett se chlubil mini autíčkem na baterky se sedátkem pro dítě. A představoval si jak toho cvrčka bude učit řídit.
„A co když to bude holka?“ dobíral si ho zase Jasper. A Rose musela Emmetta podržet, aby neskočil na Jaspera.
„Nehte toho!“ napomínala je Esmé.
Odnesli jsme věci do aut a já je upozornil, aby nic z toho neukazovali před Bellou. Naštěstí všichni chápali, že by to byl na Bellu teď nevhodný nátlak.
Na parkovišti, tak jsem ucítil přicházející Alici obvěšenou taškami, ale ne Bellu.
„Alice!“ ta si hned všimla mého vyděšeného výrazu.
„Jen klid, bráško. Musela si odskočit, sejdeme se v restauraci. Nic se jí nestane.“ Uklidňovala mě, ale já se za ní hned rozběhl.
V duchu jsem nadával Alici, jak mohla nechat Bellu samotnou, co když se jí něco stane.. Náhoda je blbec! A Bella zrovna přitahuje všechno nebezpečí.
V hale mě odchytili tři dívky, jejich myšlenky byli přímo nechutné.
Ten je nádherný.. dokonalí..
Toho musím mít!
Nejhorší myšlenky patřili blondýnce, která se hned ke mě vrhla. „Ten je můj! Dokonale se k sobě hodíme. Je určitě stejně bohatý jako já. Budeme ideální pár. Všichni mi budou závidět!“
„Ahoj, já jsem Larisa, ale ty mi můžeš říkat Laro.“ Začala se mnou flirtovat..
„Promiň, ale já nemám čas.“ pověděl jsem jí a snažil jsem se jí galantně obejít, ale vstoupila mi do cesty i se svými společnicemi.
„To nevadí, co se takhle někdy sejít?“ a snažila se vyznít svůdně až to bylo nechutné.
Z dálky jsem ucítil Bellinu vůni a přibližující tlukot dvou srdcí, které pro mě vynikali nad všemi ostatními.
Bella se tvářila jako bůh pomsty a šla ke mě. Došlo mi, že si to všechno nejspíš vyložila špatně a já měl strach, že jí to nevysvětlím. Už i tak málo mi věřila a teď mi nebude věřit už vůbec..
„Tak co, zajdeme spolu někam?“ ptala se znovu a nenechala se odbít.
Bella ke mě došla. „Kam spolu zajdete, lásko?“ ptala se mě mile. Počkat, řekla „lásko?“
Bella ke mě přistoupila a objala mě kolem pasu, automaticky jsem jí objal okolo ramen a přivinul si jí k sobě.
Smečka holek se zarazila a jedné ze stoupenkyň té blondýny unikla nedávná vzpomínka na Bellu. Na záchodech Larisa vráží hrubě do Belli, že málem upadla a nadává jí. Než se Bella stačí vzpamatovat, znovu do ní strčí a odchází...
Kdybych Bellu nedržel, už bych po ní skočil a jednu jí.. „Vrr..“ uniklo mi slabé zavrčení. Jak někdo může vrazit do těhotné ženy!
„Jste v pořádku, miláčku?“ ptal jsem se jí. Neovládl jsem své nutkání, a přejel jsem Belle jemně po bříšku a dlaní vyčkával na náznak života toho maličkého, i když jsem slyšel jeho srdíčko, které tlouklo pořád stejně silně. Jako by vycítilo mojí starost o něho a pod Bellinou teplou kůží jsem ucítil slaboulinký pohyb. Bella jen slabě kývla.
Ty holky zírali na Bellino vystouplé břicho, jako by si ho teprve všimli.
„Promiň, ale už něco mám.“ Odpověděl jsem vykulené blondýnce s úsměvem na Bellu a odvedl jí pryč.
Pane bože, ona je těhotná...
Stejně se nechala zbouchnout schválně .. ! Měla jsem do ní vrazit víc..
Až jí znovu potkám.. ta uvidí. On bude můj.
Doprovázeli mě jejich myšlenky a já měl co dělat, abych se k nim nevrátil.
Ještě si budu muset vyřídit s Alicí, že nechala Bellu bez dozoru...
Autor: Regi (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Sladký vánek - 33. kapitola 1část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!