Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sladký vánek - 21. kapitola

Plakát1


Sladký vánek - 21. kapitolaPane jo... Už začínám třetí desítku povídky. A to jsem plánovala, tak 10 - 15 dílků s tím že se neujme. Děláte ni moc velkou radost "o) Děkuju NikkiR, že mi dodala odvahu sem dát tenhle dílek, protože já si myslím, že se mi nepovedl. PS: Eunta chci dalšího panáka Alkoholu :OD

 

21,


„A to je právě to, nečeká. To děťátko není toho psa,“ odpověděla.

Nemohl jsem tomu uvěřit...

„A kdo?“

„Nevím.“ Přehrála mi v mysli rozhovor s Bellou a odešla.

Sedl jsem si k Belliné posteli a pozoroval ji, jak klidně oddechuje. Nemohl jsem se ni vynadívat. Byla, je a bude srdce mého života.

Pořád jsem byl v šoku z Esméniných slov. Nejraději bych tomu parchantovi, co Bellu opustil, rozlámal všechny kosti v těle. To si nezasloužila.

Neubránil jsem se a pohladil jí po tváři.

 

„Jen klidně spi má lásko, já budu hlídat tvůj spánek,“ zašeptal jsem jí do ouška a políbil do vlasů. „Miluju tě.“

 

 

Rosalie

„A to je právě to, nečeká. To děťátko není toho psa,“ říkala jsem slyšet Esmé a zalapala jsem po dechu. Byla jsem z toho stejně v šoku jako Edward. Najednou jako kdyby mi kousky skládačky začaly zapadat do sebe.

To není možné!!

Potřebovala jsem přemýšlet, ale ne tady, když to Edward může slyšet.

„Emmette, jdu na lov.“ A vycházela jsem z pokoje.

„Ale Růžičko, vždyť jsi na byla na lově předevčírem. Teď si budeme hrát na králíčky.“ Táhl mě zpátky do ložnice. Vzal do náruče a začal vášnivě líbat. S ním bych zapomněla na svět kolem sebe, ale teď ne.

„Pokud nechceš, abych tě ty můj ušáčku vytahala za ouška, tak si to hopkání necháš na jindy,“ řekla jsem důrazně a odstrčila ho od sebe.

Ten na mě zůstal nevěřícně koukat, ale pak se v jeho očích zaleskla touha...  Asi si myslel, že je to nějaká hra a začal mě svádět.

„Emmette McCrty Cullene!! Já to myslela naprosto vážně. Nemám na tebe náladu!“ Stím jsem odešla.

Doběhla jsem do lesa na tiché místo, dost daleko, kde mě nemohl Edward slyšet. A pustila svoji mysl na plné obrátky...

 

Bellino dítě není toho čokla...

Datumy z ultrazvuků nesouhlasí...

Bella je podle Carlisle na začátku 6 měsíce těhotenství a to nesouhlasí ani s jedním snímkem...

Kdyby ty snímky nebyli její, proč by je měla u sebe?

Otec jejího dítěte jí opustil stejně jako Edward...

Pokud by ty fotky byli jejího dítěte, tak by rostlo podle dat dvakrát déle...   V tom případě by datum početí by vycházelo na náš odchod z Forks, kdy se Edward vyspal s Bellou a pak jsme jí opustili...

...

...

...

 

To je blbost!!! To je nemožné, upíři nemůžou mít děti...   jinak bych jich sama měla několik.


Za mnou se ozvalo slabé šustnutí a vítr mi zavál vůni upíra.

„Emmette, chtěla jsem být sama,“ vyjela jsem na něj.

„Ale lásko, snad si nemyslíš, že tě nechám samotnou, když se tady potulují Volturiovi,“ řekl neodbytně. Potom jeho hlas zněžněl. „Můžu přemýšlet s tebou, jestli budeš chtít.“ A zamilovaně na mě pohlédl.

Pohled jsem mu oplatila...  Miluju ho...  Miluju svého medvídka a ukázala jsem na místo vedle sebe. Posadil se a já si opřela hlavu o jeho rameno a pustila se znovu do svých myšlenek.

 

Ale proč Bella voní jako Edward? Bylo to cítit jen z blízka...  ale stejně.

 

Najednou mi to všechno zapadlo do sebe. Co když Bella čeká nějakým zázrakem Edwardovo dítě?? To bych byla tetička! A já nadskočila nad novým poznáním. Emmett hned zareagoval a už stál v bojové pozici.

„Lásko, co děláš? Nikdo tu není,“ řekl zklamaně

„Hlupáčku.“ Zakroutila jsem nad ním hlavou.

„Už mi řekneš nad čím přemýšlíš, že to nemůže slyšet Edward?“ vyzvídal

„Pokud budu mít pravdu, tak se to brzo dozvíš,“ odpověděla jsem mu. Ale on se nenechal odradit a vyzvídal dál. Ach ti muži... Ladně jsem ho objala a políbila za ouško.. V jeho očích se zaleskla touha a oba jsme se poddali své vášni.

 

 

Edward

Pozoroval jsem jí jak spí a přál si aby tahle noc nikdy neskončila. Zkoumal jsem každý koutek jejího obličeje a nemohl se ho nabažit. Byl krásný i když z něj vyzařovala únava a smutek. Přál jsem si, abych ty chmury mohl zahnat a nahradit je láskou...

Pořád jsem nemohl uvěřit slovům Esmé. Vždyť mi ten čokl ukazoval...  sebe a Bellu...

Jak jsem mohl být tak hloupí..  neukazoval mi nic co by vedlo k sexu. Jen je v posteli, jak vedle sebe leží. Nic víc. Jak jsem se mohl tak hloupě nachytat od psa?!

Vlastně mi bylo jedno čí dítě Bella čeká. Já ji potřeboval a budu o ni bojovat, nikomu už ji nenechám. Je moje!

Bella se ve spánku přetočila na druhou stranu a objala si ochranitelsky bříško a začala mumlat.  Bál jsem se že se jí zase něco ošklivého zdá. Po chvilce přestala, aniž bych jí rozuměl slovo.

 

Emmett s Rose vrátili zpátky domu a já uslyšel její myšlenky...

 

 

((-- --))



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sladký vánek - 21. kapitola:

 1
30.06.2011 [16:32]

MatikEsmeCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!