Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sirotčinec - 2. kapitola

Edward a Bella


Sirotčinec - 2. kapitolaDruhý díl Sirotčince. Co se seběhne mezi Ronnou a Ellie? Jak se bude vyvíjet situace mezi Ellie a Sethem? A co vyprovokuje Josh?

Ronna se zprudka otočila a uviděla mě ve dveřích.

 

„Elizabeth! Co tady děláš?“ křikla na mě.

 

„S kým jsi to mluvila?“

 

„Jdi do svého pokoje! Hned!“

 

„S kým jsi to mluvila, Ronno?!?“

 

„S nikým. A teď odejdi.“

 

„Mluvila si o mně! A já chci vědět s kým!“

 

To už Ronna nevydržela a chytila mě za ramena. Pořádně se mnou zatřásla.

 

„Elizabeth Stewartová, běž do svého pokoje a nestrkej nos, kam nemáš!“

 

Dívala jsem se Ronně přímo do očí. Něco mě zarazilo. Ronniny oči byly černé. Ale Ronna má přece zlaté oči, ne?

 

„Ehm, tvoje oči…“ začala jsem opatrně.

 

„Co? Nic s nimi nemám. Jdi Ellie!“

 

Zlostně jsem se otočila a vydupala schody. Práskla jsem dveřmi, spíš jen pro efekt. Pustila jsem si jedno z cédéček, které jsem dostala od George, který odešel z dédé před dvěma lety. Bylo to CD od Black Sabbath. Strčila jsem ho do věže, na kterou jsem šetřila dost dlouho. Nastavila jsem nejvyšší hlasitost a stiskla play. Domovem se rozezněly kvílivé tóny kytary. Někdo mi bušil na dveře. S andělíčkovským výrazem jsem otevřela dveře.

 

Za nimi stála Miko, její rodiče byli Japonci.

 

„Elizabeth, nemůžeš tu hudbu vypnout?“ zeptala se rozčileně.

 

„Ehm… Ne!“ řekla jsem a zavřela jí dveře před nosem. Začala znovu bušit na dveře, ale už jsem neotevírala.

 

Do dveří mi vtrhla Ronna. Vypnula hi-fi věž a ihned zase odešla. Přestalo mě to už bavit, tak jsem Black Sabbath vyměnila za Nox Arcanu. Ztlumila jsem zvuk a sedla si k notebooku. Měla jsem lepší a dražší věci než ostatní. K Vánocům jsem nedávno dostala nový I-Phone. Nevím od koho, ani nevím, kolik to muselo stát. Drahé dárky mám pokaždé k svátku, narozeninám i k Vánocům.

 

Zapnula jsem PC a zkontrolovala maily i MySpace, taky Facebook. Na obrazovku mi naskočily reklamy. Našla jsem i tu, kterou jsem viděla už ve škole. Zase kouzla.

 

Nefungují, tak co s nimi? Přece jen mi však zvědavost nedala. Projížděla jsem stránku za stránkou. Narazila jsem na něco zajímavého.

 

Kouzlo pro rodinné štěstí.

 

Zajímavé, ale to bych musela mít rodinu. To jsem ale nečetla článek pod tím.

 

Chcete poznat svou skutečnou rodinu?

 

Neodolala jsem a článek si vytiskla. Klavírní melodie mě ukolébávala ke spánku. Brzy jsem byla strašně unavená, takže jsem usnula, sotva jsem se dotkla polštáře.

 

Vzbudila jsem se uprostřed noci. Notebook stále běžel, a v tiskárně ležel papír. Podrobný návod na moje kouzlo.

 

Zvedla jsem se z postele a šla k počítači. Pod nohama mi zavrzalo prkno. Zatajila jsem dech, ale nic se nestalo. Pokračovala jsem dál, když se otevřely dveře.

 

„Ellie? Ellie, ty nespíš?“ zašeptala Ronna. Vzdychla jsem a vrátila se do postele.

 

Ronna přišla k mé posteli a sedla si na kraj. Byla oblečená, nikdy jsem jí neviděla spát.

 

„Ellie, chtěla bych se ti omluvit.“

 

„To je dobrý, Ronno.“

 

„Ne není. Vážně je mi moc líto, že jsem na tebe křičela.“

 

„Říkám, že je to dobrý. Nemáš něco k pití?“

 

Ronna mi podala termosku. Nazdvihla jsem obočí. To ji u sebe má vždycky? Nevadí. S vděčností jsem se napila. Polohustá tekutina mi stékala do krku. Pohled mi padl na zrcadlo na zdi. Ze rtů mi odkapávala rudá tekutina, vypadala jsem skoro jako upír. Musela jsem se té představě usmát.

 

Ronna mě i přes mé protesty políbila na čelo. Zavřela jsem oči a spala tvrdě až do rána.

 

Ráno mě probudila Mandy. Naházela jsem do sebe lupínky a na poslední chvíli jsem stihla autobus.

 

Selena zabrala skoro celý hovor vyprávěním o jejím novém objevu, celá se zbláznila do Matta Wilsona. Chodil o rok výš než my a byl kapitán školního fotbalového týmu. Sel jako hlavní roztleskávačka u něj měla velkou šanci.

 

Vystoupila jsem před školou a u vrat stál Seth. Nadšeně mi mával. Oplatila jsem mu to lehkým zamáváním. Josh to viděl, a mračil se na něj.

 

Chtěla jsem to vzít přes hřiště. Byla jsem skoro tam, když jsem zaslechla skandování. Otočila jsem se a viděla velký hlouček lidí.

 

„Hej, Ellie! Josh to chce nandat tomu nováčkovi!“ zakřičela na mě Selena. Josh se chce prát se Sethem? Rozeběhla jsem se k hloučku. Procpala jsem se až k nim. Oba kluci kolem sebe kroužili. Vběhla jsem mezi ně.

„Joshi, co to sakra děláš?“

 

„Je to nováček. Někdo mu musí ukázat, jak to tu chodí, a hlavně, když jde o holky.“

 

„Kvůli tomu ho snad nemusíš mlátit, ne?“

 

„Hele, Ellie, všichni tu ví, že ty patříš ke mně. Taková nula na tebe nemá, tak nechápu, proč by se na tebe vůbec měl dívat.“

 

„Cože? Joshi, slyšíš se?“ To snad nemohl myslet vážně!

 

„Ellie, nech ho. Já si poradím,“ řekl Seth. Josh si odfrkl a otočil se k němu.

 

A pak vystartoval.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sirotčinec - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!