Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Seznamte se, Cullenovi-4.část

2


tak konečně vám přináším další pokračování povídky od mé sestry tak si ji užijte

4.- Charlie a svatba?

Charlie polkl a zašmátral v kapse vyndal pastilky strepsils  a jednu si dal do pusy. Chvilku cucal, pak se koukl na Edwarda a uculil se na něj.

„ Tak abych se představil, jsem Edward Cullen a chci si vzít vaši dceru." Zopakoval, kdyby to náhodou Charlie zapomněl.  Měl by spíš říct: Ahoj, jsem Drákula a ukradnu vám vaši dceru. Znělo by to mnohem lépe, alespoň by Charlie pochopil co je zač.

„ Děti, hlavně se mějte v lásce a klidu, povoluji vám to všechno." Tvářil se Charlie jak hodný mnich.

„ Bello, chceš si mě vzít?" dožadoval se odpovědi.

„ Dej mi čas, tak týden."

„ Týden?" vytřeštil oči a kdyby je zase nedal zpátky do důlků, tak by asi leželi v lihu v kabinetu biologie. Na ten incident jsem zapomněla, jako kdyby to nic nebylo.

     Zazvonil mi budík a já najednou zjistila, že se musím rozhodnout. Nechtělo se mi jít do školy, ale zkuste si představit rozčíleného hladového upíra, jak běhá po celém světě a hledá vás, protože jste nepřišel jeden den do školy, když on to zrovna potřeboval. Edwardovi jsem pak ve škole jen suše odpověděla, že ten sňatek beru, ale že žádné komentáře neberu.

   Než jsme se vzali, tak tomu odporovalo mnoho okolností, byl to můj nejlepší přítel Aro, kterého si mám prý vzít, když Edward zemře. Nebo to byl James, Victoria, Laurent a můj kámoš, který si mě taky chtěl vzít Jacob. Pak se zamiloval do naší sladké dcery, ale nebudu předbíhat.

       Den před svatbou jsem zašla do sídla Cullenů a okoukla jsem prostředí, v jakém se mám podle Alice vdávat. Alice to brala moc hystericky, ale já tomu dala volný průběh.Když jsem vešla do dveří, tak mě vítal takový neobvyklý Emmett. Jeho háro bylo blonďaté a naopak Jasperovo háro bylo zase tmavé. Nejlepší šok byl, že otevřely dveře a řekli: „ Baf, Baf, Baf, Já a můj príma brácha jsme strážci v Azkabanu." Dořekl Jasper a já byla...vylekaná. Emmett pokračoval a zvýšil hlas: „ Mozkomor Emmett úúúúúútočí." Začal se tam chlámat jako trapák. Edward přišel a vypadal tak trochu normálně.

  „ Edwarde ty starej zkouřenče, ty nevypadáš jednou zhuleně, jak to?"

  „ No víš, je před svatbou a lidi by na svatbě neměli vypadat hrozně." Dokončil ten svůj hrozně důležitej proslov a mě to bylo k smíchu. Tvářil se jako Rosalie, když mě poprvý  viděla. Ty výrazy snad měli vrozený.  „ Edwarde, co tví brášci, nefetovaly?!"

„ No tak trochu, vypili jednoho feťáka. Já proti tomu nic nemám, ale jejich vlasy už dál nerostou a vůbec už od znovuzrození vypadají jako dementi." Jak to dořekl, vrátil se můj starý vtipný Edie a né ten vážný postarší profesor. Emmett tu kritiku snášel dost špatně a tak se tam na koberci v předsíni smál až do půlnoci.

 Jak jsem se vrátila domů k Chairliemu byl takový divný. Pokračovala jsem dál z předsíně do obýváku a tam vidím jak Carlise tam měl v květníčku marihuanu. Charlie jí tam měl na stole, protože si jí vzal do mílích feťáků. Tak jí hladil a při tom zděloval: „ Ahoj už jsem tvému tatínkovi řekl co jsme zač, ty bys mu to pořád tutlala a on by se to chudák nedozvěděl. Bylo mi ho líto, ale Arovi je to jedno."

 Na večer jsem si připravila k ruce svoje svatební šaty, které jsem si připravila, nic extra to nebylo. Ráno jsem se do toho oblíkla, a protože to byla neobvyklá svatba, tak jsem si vzala raperský styl. Nechci a nikdy nebudu raperem, ale zajímá mě, co na tom mají. Aby Alice nevyšilovala, tak jsem se s ní domluvila a koupila i Eminema a všem řekla, že se jí to děsně líbí, začala se kuli mě taky tak oblíkat.

 Můj svatební kočár Jeep čekal dole a šofér byl jak jinak než Emmett. Měl hrozně nadrženej obličej ve tváři, když jsem dodriblovala  s basketbalovým míčem dolů. Emmett vypadal ve své platinové blond ještě blbějš. Jízda byla svižná, místama jsme to osolili i na 240 km/h. Při jízdě jsme si vyprávěli vtipy a můj nejoblíbenější vtip jsem řekla právě teď: „ Emmette, víš kdy je největší zima?" zeptala jsem se ho a on nevěděl. „ Přeci při sexu ty blondýno, kozy se chvějí a ptáci zalézají do děr." Tomu  vtipu jsme se smály, dokud jsme nedorazili na místo.

Když jsem vystoupila, tak jsem se rozhlédla a všude to bylo v raperském stylu. Z verandy u domu se ozývala celkem dobrá hádka.

„ Ale, ale Alice, co to je, rovnou si místo plakátů s 50centem mohla dát praotce čecha, sice nevím kdo to je, ale něco mi to říká.", „ Jo nebo jsem tam mohla dát Pink, ale, ale mě se to líbí, a vůbec v tomhle stylu tě čeká překvápko." ,  „ Jo a jaký, Bella tak bude oblečená?"

 To jsem je slyšela naposled pak to ustalo a já se vyhrabala z Jeepu a Emmett se začal tak trochu smát. 

 Edward na mě koukal jak bacil do lékarny, když jsem vešla do první místnosti v domě,

nebo-li   do haly kde se má odehrát moje svatba. Emmett se připravil, aby nás mohl odát.

„ Tak já Emmett Cullen zahajuji svůj první obřad" Dodával pak takové keci, aby si dodal další dávku své pýchy. „ Tak vy si vyměnte takovou tu přísahu a polibte se a máte uzavřený sňatek. Bello a jsi pod drnem, už si nemůžeš nabrnknout jinýho, Edwarde jsi pod drnem a nemůžeš si užívat s prostitutkou. Hahahaha." Začal se tam smát na celý kolo.

 Na hranolkách a kole jsem byla v FCK, mém oblíbeném fast foodu. Líbánky byly užásné....  ( To bude v další kapitoplce.)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Seznamte se, Cullenovi-4.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!