toto je povídka mojí ségry. Tak vám představuji mojí povídku doufám, že se vám bude líbit. Je to taková střeštěná povídka. Osobnosti jsou takové připepřené a trchu vtipné. Je to můj vtip, ten je takový zvláštní. Doufám, že to pochopíte.
29.03.2009 (14:35) • Freecoollinka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3038×
1. díl-Neobvyklá rodina
Ahoj jsem Bella Cullenová, můj manžel se jmenuje Edward Cullen a naše dcera je Renessme Cullenová. Edward Má ještě pár bratrů a sester, Emmetta, Jaspra, Alici a Rose. Jeho rodiče se jmenují Carlisle Cullen a jeho manželka Esme Cullen. Jsme taková šťastná rodinka a někdy mi připadá, jako by nám nikdy nedošly vtipné poznámky a nebo, kdybychom hulili celou sobotu a neděli. Jsme prostě BEST parta. Jsme upíři (jestli vám to nedošlo) a živíme se zvířecí krví, ale někdy si zpestříme chuť a dáme si sem tam člověka. Je to jedním slovem, lahůdka. Carlisle nikdy člověka neochutnal, je mi ho i celkem líto ale je jak zapovězený věřící k Budhovi. Bereme ho ale do party taky.Jednou mě naštvala spolužačka, která se pravděpodobně má jmenovat Jess a tak jsem ji s ledovým klidem vysála a ještě jsem dala ochutnat Edwardovi. Chutnala mu taky.
Naše osobnosti jsou prostě…vtipné. Carlisle vždy vyběhne ze své pracovny a všechny nás vyděsí k smrti, když se ozve výbuch, pak vyleze, ksycht celý černý, vlasy naježené a s omluvnými slovy nám říká, že se nic nestalo. Esme vždy něco načmárá do poznámkového sešitu a pak se nás zeptá, jestli je to dobrý. My jí to samozřejmě schválíme. Ona přídě k restaurované věci, kterou čmárala do sešitu, vezme ji do ruky a rozdrtí ji na prach. Usměje se a řekne „Děláte mi radost děti.“ Rose ta se zavře do koupelny, jen když má čas a maluje se dokut se toho nenabaží. Někdy vyleze z koupelny a má celý barevný obličej. Já jí následně řeknu, že takhle nevypadají ani modelky z Gucciho přehlídky. Musím si prostě do ní rýpnout. Samozřejmě, že ona vypadá daleko lépe. Edward se mezitím válí na zemi smíchy, protože slyší moje myšlenky. Emmett, tak ten má svoji veverku s čepečkem pro panenky a říká jí Madam Rose 100.. Někdy s ní štve Rose a ta mu vyhrožuje, že té veverce jednou zakroutí krkem. To poslední jméno vyjadřuje, kolik veverek už padlo. Alice tak ta miluje nakupování a jak jinak než vaření různých pokrmů v hotelu, kde pracovala, protože jí vykopli kuli tomu, že toho moc vařila. S vařením tak přestala ze dne na den. Jinak miluje monopoly, kde obere svého přítele Jaspera o všechny prachy. Jasper, tak ten miluje, když může škodit a měnit pocity ostatních, když se jim to zrovna nehodí. Když zrovna nemůže škodit, tak vyleze celý zmožený po dováděný s Alicí z jejich pokoje. A když není ani v posteli s Alicí, tak je na svém ranči a obstarává si své miláčky koníky. Zvyk z vojenského života. Edward ten má rád, když s ním někdo může smlouvat a hádat se s ním, takže my jsme takové živé manželství a to nejen na veřejnosti. Když čte myšlenky jiných, tak se může dobře bavit, ale taky se naštvat. Teď přicházím na řadu já. Já jsem silná jako Emmett. Nejsem kulturista, ani nevím, jak bych vypadala. Pereme se s Emmettem každou chvíli. No já si spíš připadám, jako ty koťata u lvů než při skutečném boji.
Ještě jsem zapomněla na jednoho člena naší rodiny. Je v naší rodině neodmyslitelný. Seznamte se s Jacobem Blackem. Je to příjemný týpek indiánského vzhledu a se svýmy černými vlasy si hraje na emo člověka, vždy si nechá narůst patku, ale jinak se nechává pravidelně střihat u kadeřníka, který ho mu doporučila Alice. Je zabouchnutý do naší dcery Renessme. Je to střeštěný mechanik a jezdí s Formulemi po celém světě. Chtěl se už jednou přihlásit do jednoho klubu, kde se běhá maratón, ale pak si to rozmyslel. Je to přeci jen vlkodlak.
Máme na vlkodlaky bezva fintu, když se na ně zlobíme, tak máme injekci poslední záchrany, injekci s jedem. Oni si zase před námi zapálí sirku. My jsme taková rodina na baterky. Renessme už bude pět let. Za tich pět let jsme změnili taky výběr našich vozů i motorek. Naší třešničkou na dortě, co zdobí naši benzínový miláčci je motokára, kterou Jacob sestavil pro Renessme.
To jsme prostě my….
Jak jsme se seznámili s Edwardem? Tak to je… Jak se to říká… Ach…Bylo, nebylo…
Autor: Freecoollinka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Seznamte se, Cullenovi-1.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!