Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sestra nebo nepřítel - 5. Kapitola

112533453


Takže po hodně dlouhé době další kapča. Snad se bude líbit. Pěkné počtení přejí AliceHaleCullen a Misppule.

PS: Pokračko za méně jak 15 komentů nebude.

5. Kapitola

 

„Co se děje?“ zeptala se Alice.

„Nic důležitého,“ odpověděla jsem.

„Snad,“ zašeptala jsem si pro sebe.

Ten upír co mě držel, jmenoval se Edward, nedával pozor a já se vysmekla.

„Nechoďte za mnou!“ řekla jsem a utíkala do lesa po pachu Van.

Našla jsem ji u La Push s nějakými vlky.


Pohled: Vanesa

Napadla jsem vlastní sestru a to kvůli těm pijavicím!!! Jak já je nesnáším. Bella říkala, že jsou vegetariáni, že nám neublíží. Ale pijavice to byli, jsou a budou, i když popírají to, co jsou.

Běžela jsem lesem až k hranici u La Push. U hranice jsem zastavila a přemýšlela.

Co by se stalo, kdybych překročila hranici? Bella mi to zakázala! Ale proč tam nesmím?

Ptala jsem se sama sebe. Můj rozum říkal, že mám poslechnout Bellu a nechodit tam. Ale už od malička jsem byla zvědavá a tak jsem udělala krok za hranici předníma tlapama.

V tom se z křoví vyřítil šedý vlkodlak. Přikrčil se a vrčel na mě. Udělala jsem to samé. Po chvíli z lesa vyběhli další vlkodlaci. Bylo jich 16?! Ty jo!!! Šedý vlkodlak se postavil po levici černého vlkodlaka. Asi je alfa. O krok jsem ustoupila. Najednou se v mé hlavě ozval hlas.

Kdo jsi? zeptal se.

Vanesa a ty?

Sam, vůdce smečky.

Jak to, že tě slyším?

Věc vlků, odpověděl.

Dál něco říkal, ale já ho už neposlouchala. Něco mě táhlo k jednomu z těch vlků. Udělala jsem krok vpřed a byla jsem za hranicí. Najednou jsem uslyšela myšlenky celé smečky.

Co se děje Same?

Co je s Jaredem?

Všechny myšlenky se točily okolo Jareda. Všichni se ptali na to samé.

Otiskl se, odpověděl Sam a dál už jsem je nevnímala.

Byla jsem jím naprosto unešená. Něco mě k němu táhlo. Chtěla jsem překročit tu pomyslnou hranici, která tu byla a jít k němu, ale alfa a ostatní mi stály v cestě. Moje myšlenky se točily jen kolem něj. Nemohla jsem se na něj vynadívat. Nevnímala jsem nic kolem sebe. Jen to, že je tu se mnou. Dočista mě uhranuly ty jeho hnědé oči. Byly jako tabulka čokolády. Lákaly mě. Jak asi vypadá jako člověk? Alfa se na něj podíval a on ode mě odvrátil zrak.

Jarede odejdi! přikázal mu alfa.

Ne! Nikam nepůjdu! Neopustím ji, teď když jsem ji našel! stál si na svém.

Je to příkaz! zavrčel v mysli alfa.

Neublížíte jí? ujišťoval se.

Ne a běž! poručil alfa.

Jared sklopil zrak, otočil se a zmizel. Zakňučela jsem a o pár kroků couvla. Byl to příkaz. Musel ho poslechnout. Ale něco mi říkalo, že se ještě uvidíme.

Začala jsem couvat za hranici. Jim to však neuniklo a začali vrčet. Věděla jsem, že za hranici nepůjdou a Bella tu bude každou chvíli.

 

Pohled: Bella

Našla jsem ji u La Push s nějakými vlky. Vypadalo to, jako by se dohadovali. Teď by se mi hodil Edwardův dar. Najednou Vanesa udělala krok vpřed za hranici a chtěla se přiblížit k jednomu z nich. Ostatní jí to nedovolili, a tak stála na místě a koukala na něj.

Myslela jsem, že už tam usnu, ale najednou ten hnědý vlkodlak odvrátil zrak od sestry a podíval se na toho černýho vlkodlaka. Chvíli se na něj koukal. Vypadalo to, že se hádají. Nakonec ten hnědej vlkodlak sklopil zrak, otočil se a zmizel. Vanesa zakňučela a o pár kroků couvla. Kam šel ten hnědej vlkodlak? Co se tu děje?

Van začala couvat za hranici. Jim to však neuniklo a začali na ní vrčet. Musím jí pomoct!

Rozběhla jsem se na jih a překročila hranici. Běžela jsem na místo, kde stáli s Van. Odštítila jsem svůj pach a čekala.

Hned si všimli, že tu jsem. Rozběhla jsem se na sever k útesům a oni za mnou. U útesu jsem skočila do vody a plavala pryč.

Jestli jsem riskovala svůj život zbytečně tak ji přerazím!!! pomyslela jsem si a plavala domů.

 

AliceHaleCullenMishele Volturi



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sestra nebo nepřítel - 5. Kapitola:

 1
1. market
22.06.2011 [14:17]

ahoj tahle povídka se mi dost líbí a je škoda že je už dlouho tak jak je,byla bych rada kdyby bylo i pokracovani,ale uz jsem tu byla hodněkrat a nic se neděje.
Ale jinak je to super mej se
ahoj

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!