Je tu další dílek, který je krátký, ale zato je to pohled Edwarda. Je potřeba znát jeho pocity a problémy. Abychom se posunuli dál. Přeji hezké čtení.
15.10.2013 (22:00) • sarze • FanFiction na pokračování • komentováno 12× • zobrazeno 2605×
Pohled Edwarda
Procházel jsem ulicí a pozoroval krásné ženy – blondýnky, zrzky, černovlásky a mé oblíbené hnědovlásky.
Při pomyšlení na hnědovlásky jsem si vzpomněl na slečnu Swanovou. Nebyla prototypem takové té umělé krásy. Byla přírodně krásná, krásné dlouhé kaštanové vlasy, sem tam lehce zatočeném, velké hnědé oči, jak nejjemnější mléčná čokoláda.
Na pohled je drobná, ale prsa má hodně dobrá – akorát do ruky, a ten zadeček. V puse se mi nahromadil jed, a co je na ní nejvíce nejlepší? Ta vůně, nikdy jsem nic takového necítil. Ze začátku jsem se musel hodně držet, ale postupem času jsem se její vůní otupil.
Vešel jsem do budovy mé architektonické firmy. Čas od času mi pomahá Esmé, má matka a otec Carlisle, kteří jsou v Chicagu. Zbytek mé rodiny se rozjel po světě, aby zjistili, co je nového.
Jinak jsem tu sám, přesně jak jsem chtěl. Ono je těžké se pořád přetvařovat před lidmi, ale ještě těžší před upírskou rodinou.
Při mé proměně se nejspíše něco porouchalo, protože já takový nikdy nebyl. Nebo je to tím, že jsem nejsilnější predátor na světě. Potřebuji mít vše pod kontrolou a v posledních letech... Nevím, jak to říct, mě přepadaly jisté choutky. Vím, že to zní trochu divně.
Chci, aby mi žena byla ve všem podřízená, nesnesu pomyšlení na to, že neudělá, co řeknu. Přesně jak slečna Swanová, nikdy neudělá to, co chci. A to mě tak rozčiluje, že bych ji nejraději ohnul a vyšukal z ní duši.
Jsem v odolávání krve velmi dobrý a nedělá mi problém spát s lidskou ženou, ale ony vždy čekaly romantiku a chtěly se mě dotýkat. Já ne. Se svázanýmá rukama byly pro mě více přitažlivé. Samozřejmě čím tvrdší šukání bylo, tím to bylo lepší. Ale musel jsem dávat pozor, lidé jsou tak křehcí.
S upírkou jsem mohl píchat hodně tvrdě, ale oproti lidem je to velmi velký rozdíl. Nikdy nebudou tak teplé a vlhké.
To mě navedlo k tomu, zda nejsem orientovaný na sadismus. Pídil jsem se v literatuře, i jsem navštívil klub, kde se BDSM praktikuje. Ale spíše to byl pro mě extrém, něco takového mě nevzrušovalo, jen určité věci.
Seznámil jsem se s odborníkem, který mě po několika sezeních zařadil do škatulky dominantní muži, kteří mají rádi kontrolu, k tomu patří například svázané ruce a lehké plácnutí po zadku, ale pořád jsem zaměřený na vanilku. Pousmál jsem se. Vanilkou si sadisti označili normální sex. Hezké označení.
Dorazil jsem do kanceláře a uviděl, jak tam sedí, nohu přes nohu a na prst si namotává pramen vlasů. S ní mám tak smíšené pocity, že jsem zmatený. Dokážu si představit, že ji svážu, ale taky jak se sní něžně pomalu miluju.
„Dobrý den, pane Cullene,“ pípla potichu. A dál dělala, že pracuje, srdce ji tlouklo jak o závod.
Isabela. Je velice chytrá a má před sebou dobrou budoucnost, ale udělala největší chybu, zamilovala se do mě. A od té doby blbne. Myšlenky jí číst nemůžu, ale z jejích pohybů a bušení srdce je to zřejmé. Před ní nikdy nemužu být ten hodný, ale pouze ten zlý.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: sarze (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Šéf - 3. kapitola:
Napis dalsiu kapitolu prosim
Moc se omlouvám že mi to tak dlouho trvá, byla jsem na dovolené a po dovolené mám vždy plno práce Nejsem rozlobená Vaše komentáře mě moooooccc potěšily budu se snažit co nejdříve přídat kapitolku, prosím budte trpělivý
Poriadne ste autorku naštvali - zdá sa, že túto poviedku vzdala :(
Dobrá kapitola, aj keď veeeeľmi krátka.
Objasnila si síce trochu Edwardove správanie a ako to celé vidí, ale viem, že by si dokázala napísať aj viac z jeho pohľadu a možno nás potešiť nejakou zaujímavou scénkou. Inak to nemalo chybu.
A pevne verím, že nabudúce tú kapitolu predĺžiš!
Těším se na další !! :))
pěkný, ale příliš krátký.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!