Další slunečný den a další společný den Belly a Edwarda. Musím říct, že jsem se celkem překonala, protože mi škola dává trochu zabrat a do toho navíc píšu pokračování mé jednorázovky, které jste si tak vybojova. Taky vás upozorňuju dopředu, že nevím, kdy bude další kapča, ale už mám určitý sled událostí, které se v této povídce zaručeně objeví a jak já, tak i moje odborné poradkyně musíme říct, že se máte na co těšit. Končím s okecáváním a čekám spooooousty komentů a jestli ne, tak nevím, nevím, jestli se další kapčí dožijete
15.09.2009 (12:15) • Huny • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 6061×
Jako včera i dnes mě probudilo sluníčko. Protáhla jsem se a bolelo mě skoro celé tělo. Buď z plavání anebo z našeho milování u bazénu.
Můj žaludek se dožadoval potravy, tak jsem se vyhrabala z pelechu a jenom v tričku – Edward mi musel kalhoty vysvléknout – jsem se šla nasnídat.
Dole byla zapnutá televize a na gauči se rozvaloval můj bůh. „Ahoj,“ políbila jsem ho.
Přetáhl mě přes opěradlo na sebe a moje svaly o sobě dali vědět. „Au.“ I přes bolest jsem se zasmála
„Co tě bolí?“ zeptal se poplašeně.
„Celý člověk,“ odpověděla jsem se smíchem a znovu ho políbila. „Dám si snídani. Chceš taky?“ Ani nevím, prč jsem se ho na to ptala.
„Dojdeš mi pro pumu? Díky, mám nějak vyschlo v krku,“ usmál se, až se mi srdeční rytmus zajíkl.
„Mám pocit, že tu můj jídelní lístek nezahrnuje, takže smůla.“ Opatrně jsem se zvedla a šla do kuchyně.
Udělala jsem si toasty a vrátila se za Edwardem.
„Tak co je dneska v plánu?“ zeptal se, jakmile jsem dojedla
„Ze všeho nejdřív si dám sprchu a pak se budu celý den válet.“ Ještě víc jsem se rozvalila na křesle. Edward se posadil a obličej přiblížil k mému.
„Vadilo by ti, kdybych ti ve sprše trochu pomohl?“ zašeptal a očima mě propaloval.
„Budu potřebovat umýt záda“ zamumlala jsem a omámeně vstala.
Edward vyskočil, vzal mě do náruče a upírskou rychlostí mě přemístil do koupelny, kde mě zbavil trička a spodního prádla.
Stála jsem před ním úplně nahá a se zájmem si mě prohlížel. Začervenala jsem se a nesouhlasně pohledem přejela Edwardovo oblečení. „Malý detail.“ Přistoupila jsem k němu, začala mu rozepínat košili a pěkně si s tím vyhrála.
Každou odhalenou část hrudi jsem políbila, a když mi došly knoflíky na košili, sundala jsem jí a přesunula se na kalhoty.
Pomalu jsem rozepínala pásek, knoflík a zip. Pak jsem je stáhla a chvíli ho nechala vycukat. Vzrušení z něj přímo sálalo.
Stáhla jsem mu i poslední část oblečení a oči mi uvízli v rozkroku. Rukama jsem mu jezdila po stehnech a pusinkovala ho v podbřišku. Bylo jasné, že moc dlouho nevydrží.
Bříšky prstů jsem mu přejela přes penis, ale dál už jsem se nedostala, protože jsem seděla na pračce. „Já ještě neskončila,“ oznámila jsem zklamaně.
„Nechtěla jsi jít do sprchy?“ zeptal se pobaveně.
„Sprcha počká,“ zamumlala jsem a rty mu jezdila po prsou.
„Myslím, že ne,“ chytil mě za stehna a přenesl do sprchového koutu.
Opatrně mě postavil a pustil vodu. Kapky teplé vody mi začaly dopadat na tělo a s jeho studenými doteky to bylo velmi vzrušující. Edward slíbával jednotlivé kapičky z mého těla a já se vůbec nebránila.
Do ruky si dal sprchový gel a udělal pěnu. Nejdřív mi umyl paže a záda. Poté se přestěhoval dopředu. Hrál si s mými bradavkami, jako sochař, který opracovává svou sochu.
Blaženě jsem sténala a Edwarda si přitáhla, abych ho mohla políbit. Polibek mi náruživě oplácel, ale pak se se smíchem odtáhl.
Rukama sjel níž a velmi si vyhrál s mým pupíkem. Blížil se mému, velmi vzrušenému místečku, ale jako na potvoru ho objel a pokračoval dolů po stenech. Když mi myl nohy, musela jsem se začít smát, protože to děsně lechtalo.
Znovu se postavil a otočil si mě tak, abych k němu byla zády. Lehce mi začal masírovat pokožku na hlavě a pak koupelnu provoněl můj oblíbený šampon.
Potom, co mi šampon vymyl z vlasů, vzal sprchu do ruky a pečlivě ze mě smýval pěnu. V pupíku se zastavil a ještě ho vyčistil jazykem. Znovu jsem zasténala.
Hned, co mě zbavil všech bublinek, dal sprchu na místo, ale vodu nechal zapnutou. Přitáhl si mě a políbil. Prsty mi jel po siluetě a u pasu se zastavil, aby mohl přejet k mému podbřišku. Prsty sjel níž a já automaticky ztuhla. Rty mi sjel na krk a pak mě znovu, povzbudivě políbil na rty.
Prsty sjel ještě níž a pak je zanořil. Unikl mi slastný vzdech. Stoupla jsem si na špičky a nechala vlnu vzrušení, aby mě prostoupila.
Když Edward dodělal své dílo, já byla úplně mimo. Zastavil vodu, šáhl pro ručník, aby jím mě následně obalil a posadil na pračku. Nechápu, na co jí tu máme, když jsem ještě ani jednou neprala. „Počkej tady,“ políbil mě a byl pryč.
Vrátil se a v ruce měl samou tmavě modrou barvu. Sundal ze mě ručník a natáhl mi kalhotky a podprsenku. Pak mě postavil na zem a oblékl mi tmavě modré minišaty.
Kousek ode mě odstoupil, aby si mě mohl prohlédnout. „Nádhera,“ rozplýval se.
„Jsem ráda, že se ti to líbí, ale teď je řada na mě.“ Očima jsem přejela jeho postavu a musela jsem přiznat, že by mi vůbec nevadilo, kdyby byl celý den nahý.
Vybrala jsem mu otrhané rifle a černé tričko. Nemohla jsem si pomoct, ale v kontrastu s bílou pletí mu to v něm nehorázně slušelo. Ještě černé boxerky a mohla jsem se vrátit za ním.
Jako on, i já jsem začala od spodního prádla, kalhot a nakonec jsem si nechala tričko. „Díky. Tak kam to bude?“ Vzal si mě do náruče a jeho studené ruce mě zastudily na obnažených nohách.
„Hm. Asi do obýváku.“
„Dobře.“ Ani to nedořekl a byli jsme dole.
Lehce mě posadil na sedačku, obalil mě dekou a z kuchyně mi přinesl pomerančový džus a oříšky. Zapnul televizi a konečně si ke mně sednul.
Zrovna dávali nějaký romantický film, tak jsem se k Edwardovi přitiskla víc a nechala se vtáhnout do děje.
Soustředění mi rušili jenom Edwardovi polibky a dotyky. Ke konci filmu se ozval i můj žaludek a Edward zpozorněl. Chtěla jsem se zvednout, ale on mě zatlačil zpátky do sedačky a zmizel.
Z kuchyně bylo slyšet štrachání, tak jsem šla za ním. Viděla jsem jenom rozmazanou šmouhu, jak běhal po kuchyni. Najednou mě chytil kolem pasu a přenesl zpátky na pohovku. Povzdychla jsem si, ale zůstala sedět.
„Paní Cullenová.“ Koukla jsem za zvukem svého příjmení a Edward mi podával talíř s obědem.
„Díky,“ odpověděla jsem lhostejně a vzala si jídlo.
„Zlobíš se?“ Se smutným výrazem se vedle mě posadil.
„Ne,“ snažila jsem se ho přesvědčit, ale hlas se mi zlomil.
„Bello,“ řekl Edward utrápeně a i s jídlem si mě posadil na klín „Proč se zlobíš?“
„Edwarde, nemusíš se o mě pořád starat. Já to zvládnu sama, nejsem malé dítě,“ podívala jsem se mu do očí. Už byly skoro černé a ta barva mě i po takové době děsila.
Obličej mu potemněl lítostí, ale i starostí. Moje svědomí mi našeptávala, že jsem to asi trochu přehnala. „Promiň“ zašeptala jsem a sklopila hlavu
„Ty promiň,“ strčil mi prst pod bradu a otočil mi hlavu, abych na něj koukala. Nejistě se usmál a lehce mě políbil.
Nechala jsem oběd obědem a ruce jsem mu přesunula za krk. Klidně bych se s Edwardem líbala celou věčnost, ale můj žaludek měl zcela jiné úmysly. Edward mi odpáčil ruce a hlavou pokynul k jídlu.
„Potřebuješ se najíst. Poslední dobou míváš velkou spotřebu kalorií“ uchechtl se a já zčervenala. Rychle jsem začala jíst, než zase něco řekne.
„Moc dobré,“ pochválila jsem mu to. „Mimochodem, zítra jedu s Rose do New Yorku a mám takový pocit, že se vrátíme až v neděli.“
„Asi je zbytečné ptát se, jestli můžu jet s vámi co?“
„To ano, ale stejně si nemyslím, že by tě to bavilo,“ připustila jsem.
„To tedy nevím, jak to t bez tebe přežiju,“ zakroutil hlavou a pevně mě objal.
„Být tebou, rychle něco vymyslím, protože ti nic jiného nezbude.“ Prázdný talíř jsem dala na stůl a otočila se zpátky. „Nebo můžeš Emmetta pozvat na lov. Můžete si navzájem postěžovat, jak to s námi máte těžké,“ objala jsem ho.
„Rozhodně bych si měl postěžovat,“ zabořil mi hlavu do vlasů a vdechoval mojí vůni.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: Huny (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Rozbřesk trochu jinak 42:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!