Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Requiem for a dream část 4.

Upíří duplikát Amelie


Requiem for a dream část 4.Tato kapitola je z pohledu Edwarda. Jsem ráda, že se vám tato povídka líbí. Bála jsem se, že se nebude líbit, že ji budete považovat za nechutnou jak řekla jedna moje kamarádka. Moc děkuji za komentáře a jako vždy...pěkné počteníčko přeje Odehnalka!

Písnička je tady.

Edward

Alice, Jasper, Emmett a Rosalie jeli na nákupy...myslím, že do New Yorku. Teď jsme bydleli kousek od něj, takže se Alice vždy sbalila a jela nakupovat. Chtěla, abych jel s nimi, ale mě se nechtělo. místo toho jsem si lehl na sedačku, kterou jsem měl v pokoji a nehnutě pozoroval strop. Ani jsem nedýchal, na co. Možná bych obyčejným lidem připomínal mrtvého, ale...já vlastně byl mrtvý. Esme byla kvůli mě nešťastná. Mockrát jsem přemýšlel, že bych odešel, ale kdykoliv jsem se tak rozhodl, Alice to viděla a zabránila tomu. Pak byla Esme ještě smutnější. Naše rodina začala být v troskách. Nevnímal jsem čas, takže mě udivilo, když se ozval Alicinin hlas: "Všichni do obýváku a to hned!" Pomalu jsem se zvedl. Pohni Edwarde! zakřičela na mě Rose v duchu. Co se to, proboha, děje? Všichni mysleli na absolutní kraviny. Emmett přemýšlel, jestli by se dalo tancovat s medvědem, Rose přemýšlela, že se asi nechá obarvit na černo, Jasper překládal českou hymnu do angličtiny a Alice překládala americkou hymnu do latiny. Tak počkat, oni přede mnou něco tají! Sedni si, Edwarde, pomyslela si Alice a kývla ke křeslu. Už jsme tu byli všichni. "Víte, potřebujeme vám něco říct," začala Alice a koukla se na Jaspera. Ten je pevně objal kolem ramen a dodal ji odvahy. "Co se stalo?" zeptal se Carlisle. "Dá se říci, že nic, ale někoho jsme potkali," odpoví Alice. "Koho?" zeptám se. Tak nějak doufám, že to nebude Tanay, ta by nás pozvala k sobě a zase bych musel poslouchat ty její kecy. "Bellu," zašeptá Rose. Já, Esme a Carlisle ztuhneme. "A jak se má, holčička naše?" probudí se jako první Esme. Ti čtyři se nervózně na sebe podívají. Zamyslím se. Určitě někoho má. Musí bát šťastná. "Podle toho, jak vypadla,tak...špatně," zašeptá Alice. Vyjeveně na ni kouknu. Cože? "Proč? Vy jste se jí nezeptali?" udiví se Esme. "Nemohli jsme, když nás spatřila, utekla," brání se Emmett a uteče mu jedna vzpomínka. Dívka, která utíkala a pak zahnula do nějaké uličky. "Prve jsme ti to, Edwarde, nechtěli říct, ale...Bella potřebuje pomoct...ona...ona...," začne Alice, ale hned se rozvzlyká. Napjatě čekáme. "Co ona?" zeptá se Carlisle. "Je...závislá...bere drogy...celou levou ruku...má v ní pichy...," dořekla Rose a pak rychle objala Emmetta. Přestanu dýchat a kdyby mi mé srdce bilo, přestalo by. Ne! To přece není možné! Moje Bella ne! Takhle si nemůže zpackat život! To přece nejde! "Ty...nevidíš její budoucnost?" zeptám se potichu Alice a kouknu se jí do očí. Sklopí hlavu a jemně s ní zavrtí. "Tohle bylo všechno, co jsem viděla," zašeptala a ukázala mi jednu ze svých vizí. Ztuhl jsem. Bella...moje Bella. Byla v nějaké malé místnosti a jehlu měla připravenou ke své levé ruce. "NE!" vykřikl jsem a rychle jsem stoupl. "To nejde!" vykřikl jsem. "Musíme ji zachránit," řekl jsem zoufale. "Já vím, Edwarde, ale nevím kde je, jediné co víme je, že bydlí v někde v New Yorku," odpověděla mi stejně zoufale Alice. Takhle zoufale ještě nikdy nezněla. Skoval jsem obličej do dlaní. Byla chvíle ticha. Pak se ozvala Esme: "Rose a Emmette, vy dva pojedete do Forks zjistit od Charlieho bližší infomace o Belle, přeci musí vlastní otec vědět, kde je jeho dcera. Carlisli, zlato, najdi nejbližší a nejlepší léčební ústav pro závislé a zkus tam zajistit jedno lůžko, kdyby to nešlo, zkus přizpůsobit jeden z pokojů pro hosty. A já, Alice, Jasper a Edward pojedeme do New Yorku prohlédnou okolí, ano?" Všichni na ni vyjeveně zůstaneme zírat. Protočí oči a dvakrát hlasitě tleskne. Všichni se probudíme a jdeme plnit své úkoly. Jako první vyjedou z garáže Emmett s Rose, mají před sebou pěkný kus cesty. Carlisle hned zapadne do své kanceláře a my, ten zbytek nastoupíme do žlutého Porsche, které patří Alici. Za chvíli jsme byli v New Yorku.......Hledali jsem už dva týdny a nic. Najednou se Alici rozezvonil mobil. Alice to hned vezme a dá na hlasitý. "Tak co?" zeptá se Alice. "Musím tě zklamat, Esme. Charlie netuší, kde se momentálně Bella nachází. Jediné co nám řekl, že ví, že je v New Yorku, ale že o ní přes půl roku neslyšel," ozve se Rose. Zhluboka vydechnu. "Klid Edwarde...vloupali jsme se do jejího pokoje," uklidní mě Emmett. "Cože?" vyštěknu. "No jo, abych zjistili bližší informace...a zjistili...měla by bydlet v nejhorší části města, více vám už neporadíme, protože jsme toho více nezjistili," řekne Emmett a hovor ukončí. My se co nejrychleji vydáme do nejhorší části města a hledáme.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Requiem for a dream část 4.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!