Renesmee dostane od Emmetta auto a od Louisa pozvanie na párty pre celú rodinu.
01.09.2013 (09:30) • kikinka82243 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 738×
Ráno som sa zobudila a cítila sa tak úžasne. Cítila som Jakeovo telo vedľa seba, jeho teplý dych, všetko to bolo také nové a úžasné. Pozrela som sa na hodinky a zistila, že máme ešte kopu času než začne škola, tak som len ležala bez pohnutia a čakala, kým sa Jake zobudí. Počúvala som tlkot jeho srdca a jeho teplý dych ma šteklil na koži.
„Dobré ránko, láska," pozdravil ma Jake. Ani som si nevšimla, kedy sa zobudil, tak som sa sústredila na jeho teplú pokožku.
„Dobré ránko." Otočila som sa k nemu a dala mu vášnivý bozk. Chvíľu sme tam len tak ležali v objatí, no po chvíli Jake vyskočil a začal sa obliekať. Nechápala som, kam sa tak ponáhľa.
„Ide ti rýchlik?" opýtala som sa ho.
„Vieš, rád by som tu ešte chvíľu zostal, ale keby Edward zistil, že som s tebou strávil noc, tak by ma asi zabil."
„Aha, asi máš pravdu!" Keď som sa nad tým tak zamyslela, mal pravdu. Ja som sa striasla pri predstave, že by to ocko vedel.
„Tak sa uvidíme dole." Vtisol mi horúčkovitý bozk na pery a po špičkách odišiel do svojej izby. Ešte chvíľku som ležala v posteli a spomínala na minulú noc, no so spomienkami na včerajšok som si spomenula aj na Matta. Zase som pocítila ten istý pocit ako včera, keď som vošla do jeho izby. A bolo po peknom ráne. Vstala som z postele a vošla do svojej kúpeľne. Bola obrovská, skoro ako moja izba. Mala som tam rohovú vaňu aj masážny sprchový kút, obkladačky boli biele s červenými kvetmi. Postavila som sa pred zrkadlo a začala si česať vlasy, potom som si umyla zuby a nakoniec si dala rýchlu sprchu. Keď som s tým bola hotová, namaľovala som sa a obliekla si béžové džínsy s čiernym tričkom a červeným svetríkom. Obula som si červené členkové čižmy a vyšla z izby. Zišla som po schodoch do kuchyne, kde už sedel Jake s ujom Jasperom a ujom Emmettom.
„Dobré ránko," pozdravila som ich a Jakeovi som dala ešte letmú pusu na líčko.
„No, dobré," ozval sa ujo Emmett.
Ignorovala som jeho posmievačný tón a uvarila si kávu. Sadla som si k nim a počúvala ich rozhovor o včerajšom bejzbalovom zápase. Kým som vypila kávu, v kuchyni sa zhromaždila celá rodina.
„Nessie, ty si mi včera ukradla moje nové auto?" opýtal sa ujo Emmett.
„Keď mne sa tak veľmi páči, prepáč, mala som sa spýtať." Predstierala som, že mi to je ľúto, no v skutočnosti mi ani trochu nebolo. Z druhého konca stola sa na mňa uškŕňal ocko a ja som mu venovala ospravedlňujúci pohľad.
„Vieš čo, Nessie? Nechaj si ho, o chvíľku máš narodeniny a toto ber ako darček, iný už nedostaneš," povedal mi ujo Emmett.
„Neverím. Ďakujem, ďakujem, si ten najlepší ujo," vískala som od radosti a vrhla sa mu okolo krku.
„Tak, ale už je čas ísť do školy," zvolala z obývačky babka.
„Už ideme," ozvala som sa rýchlo. „Tak, kto dnes ide so mnou?" nadšene som sa ešte opýtala.
„Ja idem," odpovedal mi Jake s úsmevom od ucha k uchu.
„Tak poďme!" Vyskackala som von z dverí. Vošla som s Jakeom do garáže a zobrala si kľúče od svojho nového auta. Nasadli sme a viezli sa do školy. Za nami šli mamka, ocko, teta Alice a ujo Jasper, a v druhom aute teta Rose a ujo Emmett. Do školy sme prišli už dosť neskoro, takže som musela zaparkovať ďaleko od budovy.
K svojej skrinke som takmer bežala, aby som stíhala prvú hodinu. Tašku som hodila do skrinky a bleskovo šprintovala na hodinu s knihami v ruke. Keď som už bola pred triedou, zbadala som učiteľa, ako si pokojne vykračuje na druhej strane chodby. Vletela som do triedy a narazila do Louisa. Obaja sme spadli na zem.
„Prepáč, si v poriadku?" opýtala som sa, kým som si zbierala veci zo zeme. Ujo Emmett, ktorý sa pri mne odrazu objavil, mi s tým pomáhal.
„To nič, v pohode." Ani nestihol dopovedať a pán Forbes už bol v triede. Všetci traja sme si utekali sadnúť na svoje miesta. Dnes mi to šlo celkom dobre, začo vďačím Mattovi. Po hodine sa pri mne zastavil Louis.
„Ness?" ozval sa trochu neisto.
„Prosím?"
„Chcel by som teba aj tvojich súrodencov pozvať na moju párty zajtra večer."
„Ďakujem za pozvanie, určite prídeme."
„Fajn, som rád!" Louis sa otočil a zmizol vo dverách.
„Ty ho poznáš?" opýtal sa ma ujo Emmett cestou k skrinkám.
„Hej, včera si ku mne prisadol," vysvetila som mu.
„A ty na tú párty chceš ísť?" opýtal sa ma.
„Samozrejme, a ty tiež."
„Nie som si istý."
„Ale no tak, prosím," prosila som ho.
„Ešte si to rozmyslím," povedal porazenecky a ja som vedela, že to znamená, že pôjde.
Pri skrinke ma už čakala teta Alice, aby sme spolu išli na biológiu.
„Dostali sme pozvanie na párty" vyvalila som na ňu okamžite.
„Ku komu?" opýtala sa so záujmom.
„K môjmu kamarátovi Louisovi."
„Fajn, tak dnes ideme nakupovať," povedala nadšene.
Biológia prešla strašne rýchlo. Dejepis tak isto. Mamke som tak isto povedala, že zajtra ideme na párty. Bola z toho skoro taká nadšená ako ujo Emmett, ale nakoniec som ju presvedčila. Na telesnej sme hrali basketbal, teta Rosalie bola z tej párty nadšená najviac zo všetkých. Zvyšok dňa prebehol v pokoji a rýchlo. Počas angličtiny mi Carlee povedala, že aj ju Louis pozval na párty a aj mi dopodrobna opísala svoje šaty na zajtra. Po škole sme s mamkou, tetou Rose a tetou Alice išli nakupovať. Ocko s ujom Emmettom, ujom Jasperom a Jakeom šli tiež, ale niekde úplne inde ako my. Prešli sme asi pätnásť obchodov. Každý si kúpil šaty, len ja som nemala ešte vybrané tie pravé.
A v tom sme vošli do jedného malého butiku, kde som uvidela nádherné šaty. Boli to minišaty s jemnučkou ružovou farbou potiahnuté čiernou čipkou a na bokoch boli otvory len s čipkou. Boli nádherné. Okamžite som si ich išla vyskúšať. Padli mi ako uliate. Hneď sme ich aj kúpili. Vo vedľajšom obchode som si k nim kúpila sexi čierne lodičky na pätnásť centimetrovom opätku. Tak, a nakúpené šaty s topánkami sme už všetky mali.
Cestou z nákupného centra sme sa ešte zastavili v drogérii a parfumérii. Doma sme si potom urobili módnu prehliadku, každá so svojím partnerom. Babka Esme s dedkom Carlislom boli naše publikum a kritizovali jednotlivé outfity. Každý pár získal obrovskú pochvalu. Po tom všetkom som zaliezla do svojej izby a začala sa trápiť s domácimi úlohami. No na moje prekvapenie som ich mala rýchlo hotové. Po tak náročnom dni som bola strašne unavená. Takmer okamžite, ako som si ľahla, som zaspala.
Prosím komentíky.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: kikinka82243, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Renesmeeina budúcnosť- 5.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!