Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Příbuzní 7. kapitola


Příbuzní 7. kapitolaDalší kapitola! Sice je trochu kratší, ale i tak jsem ráda, že tu je! A doufám, že i vy! Bella je dneska na svatbě a někoho tam potká... Koho a jak se zachová?? Se nechte překvapit! Pěkné počteníčko a děkuji za komentíky! Odehnalka

Ráno jsem vstávala brzo, protože svatba se měla konat kousek za městem. Na dnešní den jsem měla objednané auto a měla jsem jet s Lily, kterou jsem měla vyzvednout. Dlouho jsem nevěděla, co si mám vybrat za oblečení, nakonec jsem vybrala světli fialkové šaty po kolena a k tomu kabátek s krátkými rukávy stejné barvy.

Vlasy jsem sčesala do drdolu na zátylku. Namalovala jsem se do fialových barev a pak šla vybrat boty a doplňky. Boty jsem vybrala klínové sandály, samozřejmě fialové barvy a pak jsem se vrhla ke šperkovnici. Po chvíli hledání jsem našla to, co jsem hledala. Řetízek na krk, který měl jako přívěšek srdíčko a poseto několika drahokamy – fialkové barvy, jak jinak. Pak náušnice a ještě jsem si vzala řetízek na ruku. Popadla jsem kabelku (hádejte, jakou měla barvu) a vyšla jsem.

Ze schránky jsem si vybrala obálku s klíčky od auta, které stálo hned naproti dveřím. Sice se stále v autech nevyznám, ale vím, že to bylo BWM. Bylo černé, mě vlastně nikdy moc nezáleželo na barvě. Nasedla jsem a nastartovala. Už to bylo hodně dlouho, co jsem něco řídila. Často jsem měla odvoz, nebo jela taxíkem a nebo chodila pěšky… Vyjela jsem.

Provoz nebyl nijak hustý a tak jsem u Lily byla hned. Lily byla sladěna do béžové barvy a sebou nesla nejen kabelku, ale i jinak důležité věci, které často potřebujeme. (jestli nevíte, co myslím, tak se koukněte na film Svatby podle Mary, kde Mary vždy všem poradí a nosí sebou malou kabelku, kde má absolutně všechno)

Auto bylo rychlé a tak jsem trochu šlápla na plyn, když jsme vyjížděli z města… Chvíli jsem váhala a nakonec Lily řekla, co se včera stalo. Myslela jsem, že mi omdlí v autě. Žádala jsem ji o radu a tak jsme měly o téma postaráno až na místo…

...

Svatba se měla konat na pláži a oslavy kousek dál. Ani nevíte, jakou mi to dalo práci, abych tohle místo sehnala. A nejen to. Z nedalekého kostelíčku jsme museli udělat něco jako šatny… Farář nechtěl svůj kostel takhle…no nevím, co už říkal, mluvil až moc slušně… ale nakonec kývl a stejně je bude oddávat, tak ono je jedno, kde ne?

Lily se o vše postarala v posledních dnech a tak bylo důležité, aby vše klaplo…a hlavně, aby se otec nevěsty, ženich nebo svědkové neopili. Jestli se ptáte, co třeba nevěsta, tak té je často tak blbě, že ani nemyslí na alkohol, spíše na to, jestli její milovaný vůbec přijde… Nebojte, vždy přišli… Párkrát i s naší pomocí… No, ale hlavní je, že přišli, ne?

„Ach, svatební ženy. Potřeboval bych, aby jste se postarali o jenu věc,“ oslovil nás otec nevěsty, velice příjemný pán, který nám dal velice dobré přezdívky – Svatební žena. Nikdy jsem to neslyšela, ale líbilo se mi to. „Postaráme se o vše, pane Greene,“ přikývla jsem.

„Skvělé! Čekáme hosty, jenže jsem zdaleka a tak nestihnou obřad. Měli by přijet někdy po hostině, takže se o ně postaráte, že?“ požádal nás a my jsme svorně přikývly. „Postaráš se o ně, jo?“ otočila jsem se na svoji asistentku. Jestli to bude někdy po hostině, tak to bude proslov a já, jako vždy, budu muset radit. „Jasně,“ přikývla Lily. Koukla jsem se na hodinky. Vše vychází jak má…

...

Bylo už po obřadě a po hostině a vše zatím skvěle klapalo. Hosté, kteří měli přijet tu stále nebyli, jak mi hlásila Lily (obě jsme měli v uchu hand free a tak jsme se neustále informovali o problému)…

Když už však byly tři hodiny po hostině, začala jsem mít tušení, že nikdo nakonec nepřijede… Jenže mě najednou informovala Lily, že tu jsou… A mám hned jít k otci nevěsty. Zřejmě mě chce představit… Rodiče nevěsty se bavili se sedmi osobami…

„Ach, svatební ženo, dovolte, abych vám představil Cullenovi,“ usmál se pan Green a já zůstala překvapeně stát. Všech sedm osob se otočilo a i oni byli překvapení.

„Cullenovi tohle je svatební žena aneb slečna Swanová. To ona nachystala tuhle skvělou svatbu,“ pokračoval pan Green. Carlisle chtěl něco říct, ale já byla rychlejší. „My se známe, z mého rodného města Forks,“ odpověděla jsem a najednou se ozvala ze sluchátka Lily.

„Omluvte mě, ale máme nějaký problém,“ omluvila jsem se a co nejrychleji jsem odešla…

 

Doufám, že se vám tato kapitola líbila!

Jinak děkuji za komentáře, moc mě potěšily!

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Příbuzní 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!