Tak, 9. kapitola je tu. Pokúsila som sa napísať aspoň tri strany, ale nie som s tým spokojná. Alice vytiahne Edwarda a Bellu na nákupy. :D Dúfam, že tu zanecháte aspoň jeden komentár. :)
29.05.2011 (10:30) • AliceCullenxD • FanFiction na pokračování • komentováno 11× • zobrazeno 1895×
„A-ahoj, Alice,“ koktavo som ju pozdravila. Čo tu ona robí? Cullenovci sa o mňa nikdy nejako extra nezaujímali, divné.
„Môžem sa posadiť? Iste, že môžem. No, Bella, budeme kamarátky?“ vychrlila na mňa s úsmevom Alice. Ja som iba tupo zazerala a nechápala, čo hovorí. Alice sa zasmiala nad mojím výrazom a vypískla: „Pôjdeme na nákupy!“
„Momentík, Alice, ani sa nepoznáme,“ zasmiala som sa. Čo na tom záleží? Bude dobré mať novú kamarátku.
Alice sa na mňa smutne pozrela, vytrčila spodnú peru a zatvárila sa ako malé, ublížené šteniatko.
„Dobre... Alice, budeme kamarátky a pôjdeme na nákupy,“ rezignovane som vydýchla. Alice vyskočila zo stoličky a s pišťaním sa mi vrhla okolo krku. Hyperaktívna, shopaholická elfka.
„Takže, zajtra beriem teba a Edwarda na nákupy a tebe kúpim konečne nejaké poriadne oblečenie. Nechápem, ako v tom môžeš chodiť...“ znechutene a s nechápavým výrazom sa na mňa pozrela. Nechápem. Čo je zlé na bielom roláku a čiernych, úzkych rifliach? Počkať! Ide aj Edward? Preboha, len toto nie. Od toho incidentu sa mi vyhýba a vyhýbam sa mu aj ja. Čo mu mám povedať? Mám sa k nemu správať tak, ako pred tým?
No, ale som rada, že niekto so mnou bude trpieť tie nákupy. Nenávidím nákupy. Keď ma mama vodila po veľkých nákupných centrách, modlila som sa, aby sme boli rýchlo doma. Na môj vkus je tam priveľa ľudí a hluku, som tam dezorientovaná.
„Bella? Bella, si tu? Zem volá Bellu,“ mávala mi pred tvárou Alice. Ja som sa prebrala z premýšľania a obzrela som sa. Úplne som zabudla, kde som.
„Zajtra ti dajú dole sadru. Takže nakupovanie nebude problém, však?“ rozprávala mi Alice. Dajú mi dole sadru? Dajú mi dole sadru! Konečne!
„No... ja idem, musím isť na... ehm... nakúpiť.“ Usmiala sa na mňa sileným úsmevom a odišla. Toto bolo fakt divné.
***
„Bella, nestoj tam tak! Zober si veci a poď do auta, lebo ťa tu nechám!“ vyhrážala sa mi tá malá... Alice.
Ani si nevieš predstaviť, ako by so bola rada, keby si ma tu nechala, ani si to nevieš predstaviť! vzdychla som si, zobrala som si tašku a vliekla sa za nimi. Zrazu sa Edward otočil a usmial sa na mňa. Ách, on má taký krásny úsmev! Zrazu som sa potkla a letela k zemi. Prečo musím vždy padať na zem ako zhnitá hruška?! Alice, aj keď to nevidela, vyprskla od smiechu a keď sa otočila, začala sa smiať ešte viac.
„Bella, dávaj pozor! Snáď nechceš mať znova tú odpornú, nepraktickú sadru!“ karhala ma so smiechom Alice. Ja som sa na ňu len nahnevane pozrela a už som chcela vstať, keď som si všimla, že niekto ku mne načahuje ruku, chce mi pomôcť. Nemusela som sa ani obzrieť, vedela som, kto to je. Edward. Cítila som, ako sa mi do líc hrnie červeň, už zase. Placho som sa usmiala, zachytila sa o jeho ruku a postavila som sa.
„Ďakujem.“ Konečne som sa mu dokázala pozrieť do očí, lenže, zistila som, že to bola chyba. Tak krásne, zelené oči. Už mi šibe.
„Nemáš začo,“ povedal a usmial sa na mňa ešte viac, aj keď som si myslela, že viac to už nejde. Zostala som zízať na jeho anjelskú tvár, dokým sa nezasmial a neotočil sa spať za Alice. To sa mu chce ísť na nákupy, alebo ho jeho nová sestra stihla tak rýchlo zmagoriť? Možno nemal na výber, tak ako ja.
Došli sme k Alicinmu autu a posadali sme si. Ja a Edward sme sedeli vzadu, pretože Alicina kabelka má miesto hneď vedľa nej.
Tá malá, šialená elfka šoféruje rýchlejšie, než môj otec pod vplyvom alkoholu. V zákrutách to bolo až tak hrozné, že som si myslela, že je s nami koniec.
„Ale, vážení, snáď sa tam vzadu nebojíte! Už sme skoro tam, takže, skúste sa nepovracať, mám nové poťahy!“ chrlila zo seba Alice a ja som mala chuť zaplakať nad svojím nešťastím. Alice prudko trhla volantom a zrazu som zazrela obchodné centrum. Hurá!
„Späť idem autobusom, alebo stopom. Alice, si príšerná šoférka!“ prskala som jej smerom. Edward sa len potichučky chichotal. Alice nič nehovorila, len nás schmatla za ruky a ťahala smerom k istej smrti.
„Takže, kam pôjdeme najskôr? Čo tak obchod s topánkami? Bella, kúpim ti nejaké poriadne topánky, už sa nemôžem pozerať na tie číny.“ Nie! Ona mi chce kupovať topánky? Ale ja nechcem!
„Nie, Alice, toto odo mňa nechci...“ chrlila som na ňu.
„Ale áno, chcem. Čo si myslíš, že by som Edwardovi kupovala lodičky? Poďte a nevláčte sa tu ako v nejakom spomalenom filme!“ dirigovala nás tá malá potvora. Nezávidím Edwardovi jeho „podarenú“ sestričku.
Vošli sme do obchodu a ja som sa ocitla medzi tonami topánok. Alice zhíkla, nekázala mi, aby som si sadla a ťahala so sebou Edwarda, aby jej pomáhal s krabicami od topánok. Keď som videla tú kopu, myslela som, že tu budeme do večera, ale mýlila som sa. Hneď ako som Alici začala odporovať, nahnevala sa tak, že mi tie topánky obúvala sama a ja som len mlčala, bez jediného protestu. Edward stál čo najďalej, aby sa tej smršti vyhol, darebák.
„Bella, haló! Ideme ďalej, tak poď.“ Čo už sme skončili? Nie, ideme ďalej. Tá Alice je ako uragán! Mám zo desať tašiek s topánkami a chudák Edward je obvešaný ako vianočný stromček. Zamierili sme do obchodu s oblečením a ja som pocítila strach o moje zdravie. Hneď, ako sme vkročili do obchodu, Alice ma strčila do kabínky a podľa toho, ako som počula Edwarda fňukať, on sa tiež ocitol vedľa v kabínke.
„Počkajte tu, miláčikovia, idem vám pre oblečenie,“ povedala Alice a už boli počuť len vzďaľujúce sa kroky.
„Viem, že je to od veci, ale ani som sa nestihol spýtať, ako sa dnes máš?“ povedal Edward počas jeho čakania na Alice, sprevádzaného nesúhlasným fučaním.
„Ako asi? Trčím v kabínke v obrovskom nákupnom centre a čakám na istú pohromu. A čo ty?“ nariekala som nad svojím nešťastím, no zrazu som začula jeho smiech. Nahnevala som sa ešte viac a buchla som do steny kabínky. On sa len zasmial a povedal:
„Nezrúť tú kabínku, prosím ťa. No, ako myslíš, že sa mám? Polovicu dňa som strávil behaním za mojou otravnou nevlastnou sestričkou a teraz nedobrovoľne trčím v kabínke.“
Keď dohovoril, na hlave mi pristála hora oblečenia.
„Toto všetko si vyskúšate. A nezabudnite sa mi v tom ukázať!“ nariadila Alice. No... a teraz sa do toho môžeme pustiť.
____________________________________________________________
Čaute. :D
Chcem Vám oznámiť, že táto kapitola je na dlhší čas posledná. Maturity skončili a ja musím zabrať v škole. Ale ak bude chvíľka času, pokúsim a sem niečo pridať. No, to je všetko a dúfam, že sa Vám kapitola páčila. :)
Autor: AliceCullenxD (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Prepáč, že existujem 9.:
kedy bude dalsia kapitola?????? strasne sa tesim
Veva: Týýýýýýýýýýýý! Diky za komentár(konečne). Ty opacha, čo sa sťažuješ?? buď rada, že píšem. :D
A, to nakupovanie, no... neviem, kto bol v tej Európe ako psychopatický maniak? (Dobre, ja som sa dusila, ale bola som po chorobe!)
Ja viem, že ma zabiješ, ale dúfam, že jemne.
Táákže konečne som si to prečítala... ja viem, neskoro trochu, ale predsa. Však to poznáš... nie je čas.
A teraz ku kapitole: Ty zo seba robíš takého vola! Celá ty! Taký shopoholik... to som ešte nevidela! Akože kedy sa už dajú konečne dokopy? Hmm? Už ma toto naťahovanie privádza do šialenstva. A to, že chudáci musia s tebou prežiť nakupovanie im tiež nezávidím. Ja som to už zažila, viem čo vravím. Tak trochu od veci, ale mohli by sme to zopakovať.
A keďže som tu zase jediná, ktorá tu zanechala dlhý, veľmi "plnohodnotný" komentár moja úloha je splnená. A držím palce v tej škole...a čo najbližšie zas čas na písanie novej kapitoly.
peknééé...ako vždy ...uz sa tesim na dalsiu
Ty sa stažuješ? Však je to dobré tak čo je? :D Nestažuj sa ;) máš to dobré :)
LIKE!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!