Přicházím s novou kapitolovkou s názvem Pokrevní láska. Tady je popis povídky: Bella a Edward se do sebe zamilují. Háček je však v tom, že jsou to nevlastní sourozenci. Jejich láska je silná a zamilují se do sebe hned na první pohled. Osud jim však lásku nepřeje a otec Bells a matka Edwarda se rozvedou. Bella je až v Austrálii a Edward jede s matkou za příbuznými žít do Forks. Bella se rozhodne jednat na vlastní pěst a jede za Edwardem. V noci při úplňku se ale Edward prochází v lese a je proměněn v upíra. Do příběhu se zamotá i Jacob, který jako vlkodlak zastane roli Bellina víc než nejlepšího přítele. Jak se Edward vyrovná se svou proměnou zůstane s Bellou nebo ji snad zabije? A co Jacob? Bude s Bellou i přes nevstřícnou partu vlkodlaků!? Za komentáře, kritiku nebo cokoli jiného Vám budu vděčná. :) Vaše albatrosR!
28.04.2010 (16:45) • albatrosR • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1046×
Prolog: Tomu, že existují nadpřirozené bytosti, věří málokdo a sice je to pravda. Avšak na pravou lásku věří každý a pravdou je to, že je těžší najít lásku nežli upíra.
Autor: albatrosR
1. Kapitola
Pohled Belly
Bylo slunečné odpoledne. Za okny našeho krámku procházely masy lidí. Sem tam někdo zavítal, kouknul se po nějakém zboží a odešel. Seděla jsem na židli za pultem a přemýšlela o věcech, které by se daly dělat.
„Bello! Můžeš sem na okamžik?“ ozval se tátův dunivý křik, až jsem z toho nadskočila. Co asi zase potřebuje? Zvedla jsem se a zamířila k točitému schodišti. Za pár vteřin moje noha našlapala zem a já utíkala k taťkovi.
„No? Co potřebuješ, otče?“ šibalsky jsem se zasmála a vrazila do něho loktem. On se trochu zapotácel, div na něj nenapadaly krabice se zbožím. Otočil se na mě hned potom, co se ujistil, že mu nehrozí žádné nebezpečí.
„Mohla bys zavřít dveře a pomoct mi s tímhle?“ Teď zase bouchnul on do mě a já zůstala jako opařená na místě. Přede mnou se tyčilo snad tisíce mně neznámých svazků. Nežli sem stačila odporovat zaslechla jsem kroky, které směřovaly nahoru po schodech.
„Tak to počkat. Tatííí,“ zařvala jsem přes zavřené dveře. „Tohle si teda vyprošuju.“ Kopla jsem do dveří a zkusila je otevřít. Zavřeno.
„Sakra… Tati! Tohle není sranda. Vždyť ani nevím co s tím.“ V poslední větě jsem cítila triumf. Teď mi musí přijít říct, co s tím a já se při tom vysvětlování nějak vypařim. Mnula jsem si ruce a čekala na tátův příchod.
Ani ne za 2 minuty zachrastily na chodbě klíčky. Už, už jsem si myslela, že mi odemkne, ale zvenku se ozvalo jen: „Na krabici máš vzkaz. Pití a jídlo v ledničce. Užij si úklid.“ Z jeho hlasu jsem vycítila zase ten smích. Pomsta je sladká. Věděla jsem, že bude mít obličej u dveří a tak jsem se rozběhla a plnou parou do nich vrazila. Ty se jenom zatřásly a z venku se ozvalo žalostné: „Auuu!!!“
„A máš to,“ smála jsem se na celé kolo.
„On tě ten smích přejde hned potom, jak zjistíš, co na tebe čeká.“ A odkráčel si.
S očekáváním toho nejhoršího se blížím k těm krabicím. A na vzkazu stojí: „ V ledničce máš jídlo a pití. Zavolej mi, až to budeš mít a já pro tebe přijedu. Tupec jeden a kam mám jít asi na záchod? Ze shora se ozvala rána zavírajících se dveří.
***
Po nekonečných 3 hodinách bylo hotovo. Vytočila jsem tátovo číslo a celá natěšená čekala, až to zvedne.
„Ano?“ ozval se tátův hlas z druhé strany hovoru.
„Ahoj, tati, tady Bella. Mám to hotový. Přijeď pro mě prosím.“
„Bells, já teď nemůžu, něco se stalo. Klíče jsou v ledničce v pytlíčku na maso. Vezmi si je a přijeď za mnou do Centrální nemocnice dobře? Tam ti všechno vysvětlím. Pa.“ Poslední slovo a potom jenom to strašné tuu tuu.
„Ale tati? Tati,“ zoufale jsem pištěla do mobilu. Když jsem uznala, že to nemá žádný význam a já tady jen marním čas, rozběhla jsem se k lednici. Otevřela jsem ji a pátrala očima po věci připomínající pytlík. Našla sem jí. Vytáhla klíče.
Netrpělivě jsem štrachala klíčem v zámku. Ať jsem dělala cokoli. Klíč jaksi nechtěl poslouchat moje ruce a nikdy se netrefil přesně tam, kam měl. V hlavě mi lítalo tisíce myšlenek o tom, co se tátovi mohlo stát. Myslíc na bratrovu autohavárii před 5 lety.
Bylo mi 12 a jemu 10. Vždycky jsme si hráli společně v autě mezitím, co táta nakupoval. Ale jednou jsme to přehnali a bráška zemřel.
Zkoušeli jsme z nudy šlapat na plyn a točit volantem. Bráška, ale uvolnil jistič a auto se nezadržitelně a neovladatelně řítilo na silnici. Řvala jsme na něj, ať dá nohu z pedálu. Zkoušela jsem mu všemožně pomoc.
Troubící náklaďák nabral jeho sedačku. A odnesl mi ho. Zůstala po něm jen prázdná díra v kapotě auta, ale taky i u mě v srdci. Bratra jsem moc milovala. Vždycky jsme si měli společně co říct. Každou vteřinu po té autonehodě, až do svých 15. narozenin jsem si vyčítala jeho smrt. Jsem přece jeho starší sestra, měla jsem vědět, jak ho ochránit, co dělat. Ale zklamala jsem.
Při tom vyšetřování, které nebralo konec. Neustálé soudy. Slzy provinění. Táta mě ale nikdy neobviňoval. Podporoval mě. Byl smířený s tím, co se stalo. Ikdyž jsem ho v noci slýchávala plačícího do peřin, ve kterých hledal útočiště, utěšení. Nikdy se neodvážil přijít za mnou a vybrečet se. Byl, je a bude to vždy můj hrdina.
Teprve před rokem se případ uzavřel. Vinu dali mému tátovi. Odseděl si rok a půl za mřížemi za zanedbání rodičovské péče s následkem úmrtí. Žila jsem s tetičkou Pam a babičkou Gertou. Byl to zvláštní rok.
Ačkoli jsem o tom nevěděla, moje oči byly mokré a na zemi se zračilo malé kolečko slaných slz. Bez dalšího otálení jsem klíčem otočila v zámku a běžela rychle ke dveřím.
Shrnutí: albatrosR
Napište jestli mám pokračovat! :)
Autor: albatrosR (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Pokrevní láska 1. Kapitola + prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!