Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ochránce OOMBPS 7

.sdjlvb&cikh


Ochránce OOMBPS 7Bella vs. Rosalie. Kdo vyhraje? Festival jara. Edward se stěhuje

Z minulého dílu:

Počkám na tebe u školy a podíváme se do mé knihovny. Pokud se mě nebojíš. Odpoví mi zase stejně rychle. Já mám taky pět hodin a nebojím se rád s tebou pojedu. Usměju se na něj a napíšu mu.

Hlavně neříkej, že po francouzštině máš matiku, biologii a dvě hodiny tělesné výchovy. Přečetl si můj vzkaz a usmál se.

Dobř,e neřeknu ti to. Odepsala jsem mu, vzal si to a pod lavicí chtěl rozbalit, když v tom ...

„Co to máte pod lavicí, pane Cullene? Psaníčko od obdivovatelek?" zeptá se učitel a rozejde se k naší lavici. Popadnu psaníčko a začnu se soustředit. Psaníčko chytne a zbude po něm jenom popel, který pustím na zem.

7. kapitola

Učitel k nám přijde a Edward zvedne ruce nad hlavu. Zamračí se na něj a odejde. Po pár minutách zazvoní a my se zvedneme. Chceme se rozejít na matiku, když se ozve hlášení.

„Všichni žáci třetího a čtvrtého ročníku do tělocvičny, prosím," Oove se z reproduktoru.

„Tak pojď," řekne Edward a začne mě tahat nějakým směrem, ochotně ho následuji. Sedneme si vedle sebe do první řady. Tělocvična se za chvíli začne zaplňovat  lidmi a taky vejdou Edwardovi sourozenci, když mě Emmett uvidí usměje se na mě zářivým úsměvem a ukáže na mě prstem. Rosalie se na mě podívá a vrazí Emmettovi facku, až se pár lidí otočí. Edward a já se začneme potichu smát. Rosalie okolo nás projde.

„Zrádče," zašeptá k Edwardovi. To tedy ne. Nastavím jí nohu a ona slítne jednomu klukovi hlavou mezi nohy. Kluk vzdychne a v tom uslyšíme hlas ředitele školy.

„Slečno Haleová, posaďte se a přestaňte tu dělat neslušné věci," řekne a stoupne si k mikrofónu.

„Dámy a pánové, prosím o klid," řekne a všichni utichnou. Postaví se vedle a příjde nějaká učitelka.

„S panem ředitelem jsme se rozhodli, že pro vás uděláme festival jara. Bude tuto sobotu. Máme čtyři dny na to, abychom to připravili. Školní areál, kde probíhají akce jako jsou plesy, soutěže, karnevaly, Charita a jiné. Při hodinách biologie, výtvarné výchovy a tělocviku," řekne a odejde.

„Slyšeli jste, takže pracujte a budete odměněni. Rozchod,"  řekne ředitel a odejde. Všichni vstaneme  a rozejdeme se, až na mě a Edwarda. My jako chytří lidé počkáme, až odejdou ostatní. Rosalie okolo mě projde a zastaví se u dveří, kde začne čekat na Emmetta, který mě a Edwarda pustil, aby jsme šli na hodinu. U dveří  Rosalie obětuji jeden úsměv, která mi oplatí, a když okolo ní procházím mi podkopne nohy. Naštěstí mě Edward zachytí, jinak bych byla na podlaze.

„Rozluč se s pokojem a piánem," zašeptá Rosalie k Edwardovi, který polkne a vytáhne mě do stoje. Rosalie jako bohyně odejde s Emmettovým doprovodem do třídy na svou hodinu.

„Moje pino," zašeptá bolestivě Edward.

„Tak půjdeš ke mně," řeknu a usměji se na něj.

„To nejde, Bells," zašeptá Edward a začne kroutit hlavou.

„To byl rozkaz!" zavrčím výhružně na něj a on zmlkne.

„Co všechno si vezmeš?" zeptám se ho a usměju se na něj.

„Všechno, co mám v pokoji, nějaký oblečení a hlavně piáno," řekne a usměje se. Vezmu telefon a vytočím číslo.

„Ahoj, vezmi si blok a tužku a vyjdi do patra," řeknu a z telefonu se ozvou kroky, jak táta jde.

„Jsem zde," řekne.

„Kontroluj knihovna," zeptám se ho.

„Zde," řekne a odškrtne si.

„Piáno?" zeptám se.

„Zde," řekne opět a odškrtne si. „Zde," řekne a odškrtne si. Všechny věci takhle od škrtáme a já tátovi poděkuji.

„Bello? Kdo z Cullenů se k nám stěhuje?" zeptá se mě.

„Edward," řeknu a pověsím mu to. Mezi tím dojdeme do naši třídy na hodinu matematiky. Další tři hodiny jsme připravovali věci na festival. Edward se mnou došel na oběd a cestou chytíme Alici s Jasperem, kterým Edward všechno vysvětlí a můžeme jet ke mně domů. Vjedeme na příjezdovou cestu a já pomocí ovladače v autě otevřu vrata od garáže. Zajedu dovnitř a Edward mě napodobí. Vystoupí z auta a prohlédne si moji motorku a dvě čtyřkolky.

„Pojď," řeknu a vezmu ho za ruku. Po schodech vyjdeme do přízemí, kde má táta pracovnu a ložnici, je tu i kuchyň, obývák, koupelna a knihovna o třech patrech. Všechno mu vysvětlím a opět vyjdeme schody.

„Tohle bude tvoje království, Edwarde," řeknu a otočím se kolem do kola. Edward si to tu všechno prohlédne a obdivně hvízdne.

„Páni. Z venku to vypadá malé, ale vevnitř to je obrovské!" vykřikne.

„Akorát budeme muset používat koupelnu společně. Věci ti tam dám. Pojď za mnou," řeknu a vyjdu svoje schody, kterých si ani nevšimne. Překvapeně vydechne, když spatří můj pokoj. Dovedu ho do koupelny a věci mu dám do prázdné skřínky. Opět mu vše vysvětlím a s úsměvem se odporoučím ke skříni s věcmi.

„Já se půjdu zabydlet," řekne a seběhne schody. Já z šatny vytáhnu starou, velkou a ošklivou krabici. V krabici je, ale něco nádherného jsou v ní šaty, masku a boty na ples, které si chci vzít na festival, svatební šaty, doplňky a boty ve kterých se vdávala má matka a budu se v nich vdávat i já , jedny kratší šaty s botami a jedny šaty s botami na maturitní ples.

Tanec, ne. Můj bože! Možná bych mohla poprosit Edwarda. Sejdu schody a Edward se na mě otočí. Podívám se na špičku bot. Jé, já mám žlutý boty.

„Já jsem tě chtěla poprosit, jestli bys mi nepomohl," řeknu smutně. Edward si sedne a rukama si podepře hlavu.

„S čím bys chtěla pomoc?" zeptá se mě Edward.

„Já neumím tančit," zašeptám stydlivě a sklopím hlavu. Edward se začne smát a já překvapeně zvednu hlavu.

„Dobře. Zatím jdi nahoru. Já to tu připravím," řekne a já ho poslechnu. Možná bych. Jo, udělám to.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ochránce OOMBPS 7:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!