Rose to už nevydrží a psychicky se složí. Jaký úkol dostane Emmett? Vaše Iva.
27.08.2011 (11:45) • Iva • FanFiction na pokračování • komentováno 15× • zobrazeno 2034×
Nezahrávej si se mnou! 11. kapitola
Rose
Matčin dům jsem našla během chvíle. Vypůjčené auto jsem zaparkovala v garáži. Bylo vidět, že dům je dlouho nepoužívaný, ale dobře udržovaný. Prošla jsem kolem záhonu, plného rudých růží. Připomnělo mi to Emmetta a celou tu hanbu. Odemkla jsem si svým klíčem a přede mnou se objevil salónek s typicky ženským nádechem. Růžová pohovka a dvě křesla doplňovaly panenky v šatech z minulého století. Dokonce na poličce stála matčina čínská souprava hrníčků a konviček, kterou dostala k prvnímu výročí její svatby s otcem, která také byla její poslední. Světle růžové závěsy, květinové vzory na péřových polštářcích a vázy s exotickými vzory – to vše se zde nacházelo. Postavila jsem kufr u dveří a vydala jsem se na průzkum domu. V další místnosti byla moderně zařízená kuchyň, která mě velmi překvapila. Jídelna byla zařízena opět v duchu minulého století. Obrovský stůl pro osm lidí mě trochu zaskočil. K čemu byl tak velký stůl, když k němu už několik let nesedal. Můj otec tento dům po smrti matky zavrhl. Koupelna a toaleta byla moderně zařízená, i s rohovou vanou. Bylo zajímavé prohlížet si tento dům, co pokoj to jiný svět. Ložnice byla se starým nádechem. Obrovský postel s kovovým rámem a květinovými ornamenty, a nádherné malby na zdech. Na zdích byl znázorněn ráj. Skříně a toaletní stolek se zrcadlem byly na druhé straně od postele. Strašně se mi tento dům líbil. Dokonce jsem našla i otcovu starou sbírku vína, whisky a brandy.
Sedla jsem si na postel a koukala jsem na láhev stoleté whisky. Musela mít strašnou hodnotu, ale mně to bylo jedno. Opět na mě padl mrak zoufalství a beznaděje. Nenapadlo mě nic lepšího, než otevřít tu láhev a pořádně se napít. Jako poloupírovi mi alkohol nevadil. Sice rychleji jsem se dokázala opít a déle střízlivět. Co se asi o mně říká ve Volteře? Minulost se opět opakuje. Já se nikdy nevdám. Panna už nejsem, ale sama už zůstanu navěky. Opět jsem se napila a sklonila hlavu do dlaní. Whisky mě pálila v krku a pomáhala mi zapomenout.
Když si vzpomenu na Nicolase, na tu potupu, kterou mi udělal, když před naší svatbou utekl s tou herečkou s hlubokým výstřihem, ale předtím si se mnou užil. Byla to taková potupa. Nevím, která je horší. Opět jsem se pořádně napila. Po půl hodině pití a usedavého pláče jsem se cítila malátně, všechno se kolem mě točilo a načínala jsem novou flašku. Z ničeho nic se ozvalo zvonění telefonu. Malátně jsem v kapse nahmátla vibrující mobil.
„Prosím?“ zaskřehotala jsem do telefonu.
„Rose,“ ozval se Emmettův hlas.
Okamžitě jsem to típla. Ještě se mi připomínej. Znovu jsem se dala do pláče. „Neplač!“ napomenula jsem se, ale nepomohlo to. Slzy mi kanuly z očí úplně samovolně. Asi to možná bylo tím alkoholem nebo mým podlomeným psychickým stavem. Začala mi těžknout víčka a pomalu mi začala vypovídat ruka, ve které jsem držela láhev. Láhev jen mírně dopadla na zem, ale nevylila se. Potom jsem necítila celé svoje tělo a upadla jsem do hlubokého spánku.
Emmett
„Tak, vidíte, já vám to říkal, že nejsem ženatý,“ vykřikl jsem, když jsem přišel do hlavního sálu a tam okolo mě byli shromážděni jako lvi, číhající na kořist.
„Máme pro tebe úkol, chlapče,“ začal Aro, ale do řeči mu skočil Caius.
„Prostě najdeš Rose a přivedeš ji domů a basta!“ vykřikl a začal chodit dokola, jako rozzuřený býk v kleci.
„Tady máš mobil a zavolej jí,“ přišla ke mně ta malá blonďatá mrcha a vtlačila mi do ruky mobil s vyťukaným číslem. To číslo bylo asi Rose. Vytočil jsem ho a z chvíli se ozval v telefonu chraplavý hlas.
„Prosím,“ ozvala se Rose. Ona pila?
„Rose,“ vydechl jsem její jméno, „prosím tě, Rose, poslouchej mě. Všechno to bylo nedorozumění,“ říkal jsem naprázdno do telefonu. Ona mi to položila.
„Položila mi to,“ řekl jsem šeptem a koukal jsem na telefon.
„A ty se jí divíš,“ vyjela na mě ta malá potvora, ale přerušil ji Aro.
„Jane, nech ho, on bude mít těžký úkol,“ řekl Aro a tvářil se nevypočitatelně.
„Prostě najdeš Rose a přivedeš ji zpátky. Jediná věc, kterou ti můžeme prozradit je město, kam jela. Vancouver,“ promluvil poprvé po dlouhé chvíli Carlisle.
„Dobře,“ řekl jsem do napjatého ticha.
„Kufr máš sbalený, letenky rezervované, jen se musíš převléknout a umýt,“ řekl Carlisle a měl bezvýraznou tvář. Otočil jsem se odcházel jsem ke svému pokoji. Ale cestu mi zastoupila Alice.
„Tys tomu dal - nebo spíše ti tví kamarádi,“ řekla a na rtech se jí pohrával úsměv, ale ne v očích.
„Copak jsi mi chtěla říct?“ otázal jsem se jí netrpělivě.
„Měj oči otevřené,“ řekla potichu a zmizela a nechala mě zmateného ve studené chodbě.
________________________________________________________
Je to trochu kratší kapitola, ale u té příští se trochu rozepíšu. Vaše Iva.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: Iva (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nezahrávej si se mnou! 11. kapitola:
Prosím, prosím daj pokračovanie!!!!!
Úžasná poviedka! <3
Alice je potvora, nemohla toho říct víc? Jsem zvědavá, jak tu bude dál, snad se z Rose nestane alkoholička. Rychle další!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja túto poviedku zbožňujem! ale prečo stále také krátke kapitoly? ja sa vždy teším že sa konečne vžijem do deja a ono to skončí skôr ako sa to začne pomaly prosím ťa nabudúce sa fakt robzpíš poriadne ako sľubuješ veľmi by ma to potešilo... ale táto kapitolka ako aj jej predchodkyňe sú úžasné! nedá sa tu nič vyčítať rýchlo ďalšiu kapitolku prosím
Úžasný díleček, sem moc moc zvedavá jak to bude pokračovat, tak piš prosííím honem další díleček
rychle další kapitolku
Pěkné jsem zvědavá jak to dopadne
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!