V tejto kapitolke si konečne Edward niečo uvedomí, ale ešte ich bude čakať veľa prekážok. Príjemné čítanie.
06.07.2011 (08:15) • Forevergirl • FanFiction na pokračování • komentováno 51× • zobrazeno 7359×
19. kapitola
„Budem tu musieť ostať pár dní, bratia ma tu potrebujú na chvíľu,“ šepol jej Edward a pokračoval v bozkávaní jej tela. Nenásytnými perami ochutnával jej pokožku a nenápadne kĺzal k jej prsiam, ktoré ho tak fascinovali a priťahovali. Pre muža boli ako raj, prstom prešiel po jej bradavke, ktorá okamžite stvrdla a stmavla. Fascinovalo ho to. Zažil to už síce nekonečno mnohokrát, ale všetko s Bellou bolo preňho akoby nové.
„Nemôžem bez teba odísť,“ šepla a slastne sa prehla, keď dráždil jazykom jej bradavky. Stále nemala dosť.
„Budeme to musieť vydržať, no bude to ťažké, ani si nevieš predstaviť, ako strašne po tebe túžim,“ zastonal a zubami zovrel jej spodnú peru. Ochutnal ju jazykom a nasal ju do úst. Bella hlasno stonala a nechtami ho driapala do chrbta. Mal to šťastie, že mal mramorovú pokožku, inak by ho rozdriapala do krvi.
„Unudím sa k smrti,“ povzdychla si a nohy mu omotala okolo pásu.
„Budeme si volať a písať, budú to len tri dni,“ uistil ju a tvrdo do nej vnikol. Nečakala to a hrdelne naňho zavrčala. Predátor v nej sa prebudil a pretočila ho pod seba. Ale Edward sa nenechal, s hlasným vrčaním ju znova dostal na lopatky a prudko sa v nej pohyboval. Narážal do jej tela, ona ho škriabala na chrbte. Obaja boli nespútaní a nekonečne vášniví.
Ich telá boli v extáze, keď sa zrazu pod nimi zrútila posteľ a obaja dosiahli orgazmus. Edward ako pravý predátor zavrčal a zaboril si tvár do jej pŕs. Bella sa začala s privretými viečkami smiať a Edwarda hladila prstami po chrbte, ten si to prekvapujúco užíval. Vždy bol zvyknutý, že po sexe s hocijakou ženou, ju vyhnal zo svojej izby alebo sám odišiel, ale teraz... Teraz sa mu páčilo, ako spolu ležia v objatí a Bella ho hladkala. Vzduch bol nasýtený vôňou po milovaní.
„Budem musieť ísť na lov,“ povedala Bella po chvíli, ale Edward nevyzeral, že by ju niekam pustil. Rukou vkĺzol medzi jej nohy a vnikol do nej prstami.
„Bože.“ Prehla sa v panve a hlavu prudko zaklonila dozadu.
„Teraz určite nepôjdeš na lov, miláčik, ešte nie som dostatočne nasýtený a tvoje telo mi hovorí to isté,“ šepol jej do ucha zvodným hlasom. Bella mu ani nestihla nič povedať, lebo znova zaútočil na jej telo a obaja sa oddávali svojim hriešnym milostným hrátkam.
*****
„Nerád to hovorím, ale už by som naozaj mal ísť a ty tiež,“ šepol jej Edward, keď si predĺžili svoj pobyt v posteli ešte o jeden deň. Ani jeden z nich sa ešte nikdy necítil tak úžasne. Boli dokonalo ukojení, ale neustále po sebe túžili, až to bolo neskutočné. Tí dvaja boli pre seba ako stvorení. Ona, lebo ho milovala a ukázal jej slasť, ktorú tak veľmi potrebovala. A on pre jej božské telo, len ona ho dokázala tak uspokojiť. Ale len jeden z nich chcel viac ako milenecký vzťah, ktorý mali.
„Tak fajn,“ povzdychla si Bella, ale ešte sa zohla k jeho tvári. Lačne sa prisala na jeho pery, no Edward ju k sebe stiahol a pevne držal okolo pásu.
„Edward?“ zasmiala sa a snažila sa od neho odtiahnuť.
„Nemôžem ťa pustiť, ostaneme tu ďalší týždeň, a potom ťa možno pustím.“ Laškovne sa usmial a prehrabol jej mahagónové vlasy.
„Áno, a potom by si to predĺžil o ďalší a ďalší týždeň,“ poznamenala Bella so smiechom. „Henry bude mať nejaké podozrenie.“
„Ale mne to nevadí, aspoň od teba odíde a budeš len moja,“ odvetil jej samoľúbo a ešte viac ju pritisol k svojej svalnatej hrudi, pre ktorú by asi každá žena vraždila.
„Edward, obom nám ide len o sex, tak prečo by som sa mala rozísť s Henrym?“ Prudko sa od neho odtiahla a už stála na druhom konci komnaty. Edward sa hrdelne zasmial. Ako šelma sa postavil a pomaly k nej kráčal. Mala už len jednu možnosť, a to skočiť z okna. Ale stáť pri Volterskom hrade nahá by asi nebol najlepší nápad.
„Nebol si to náhodou ty, kto hovoril včera, že by sme už mali ísť?“ spýtala sa ho laškovne. Edward jej nič nepovedal, len sa k nej približoval. Rukami sa oprel o stenu vedľa jej hlavy a nahol sa k nej. Bellu ovial jeho sladký dych. Skláňal sa k nej, Bella privrela oči a pootvorila ústa, a vtom začula zachichotanie. Prudko otvorila oči a uvidela Edwarda, ako stojí pri posteli a oblieka sa. Urazene sa od neho odvrátila a obliekla si svoje veci, keď sa jej zrazu okolo pásu omotali svalnaté ruky.
„Nehnevaj sa, nemohol som si pomôcť,“ šepol jej do ucha a sklonil sa k jej krku. Odhrnul jej dlhé vlasy a jemnučko ochutnal jej krk jazykom. Bella slastne privrela viečka a otočila sa k nemu. Nedalo sa mu odolať.
„Už by som naozaj mala ísť, mama bude mať o mňa starosť,“ šepla nie príliš nadšene.
„Bella, prečo sa tak veľmi podriaďuješ svojej matke? Si slobodná žena a ešte k tomu nesmrteľná upírka, nemôžeš byť od nej večne závislá,“ povedal jej vážnym hlasom. Bella sa od neho odtiahla a sadla si na posteľ. Tvárila sa tak zachmúrene, až vyzerala o desať rokov staršia. Keď Edward uvidel jej výraz, pocítil zvláštny pocit. Mal chuť ju zobrať do náručia a uistiť ju o všetkom, čo by si priala, všetko by jej dal, aby nebola smutná.
Tak k nej podišiel a sadol si vedľa nej. „Prepáč, nechcel som povedať nič zlé,“ ospravedlnil sa jej okamžite.
„Nepovedal si nič zlé, máš pravdu, že sa svojej matke podriaďujem, ale mám strach ju nechať samu. Viem, že je nesmrteľná a vie sa o seba postarať, no nie je to príliš silná upírka, je veľmi krehká. Moja matka sa raz zaľúbila do jedného rumunského upíra, bol to jeden z najsilnejších upírov na svete. Sprvu k nej boli milý, miloval ju. Keď sa zoznámili, moja matka bola človek, no otehotnela. Keď som sa narodila, otec ju premenil. A vtedy sa zmenil. Neustále ju bil pred mojimi očami, párkrát ju dokonca znásilnil, nemohla sa proti nemu ubrániť. Vôbec nebral na vedomie, že je to žena. Stále ju bral, že je rovnako silná ako on, ale nikdy nebola. Snažila som sa ho párkrát zastaviť, ale už som letela cez celú izbu. Toto trvalo ešte sedemnásť rokov, vtedy sa mi zastavil rast a zo mňa sa stala plnohodnotná upírka. Mama bola celé roky zdeptaná, snažila som sa jej hocijako pomôcť. Potom sme utiekli do Talianska a odvtedy tu žijeme,“ dohovorila a pozrela sa na Edwarda. Mal zachmúrenú tvár. Keď si predstavil, že Bellu zvádzal, snažil sa ju dostať do postele a ona zažila takéto detstvo, bolo mu zo seba zle.
„Ako sa volal tvoj otec?“ spýtal sa jej po chvíli.
„Magnus,“ odvetila mu neisto.
Edward vypúlil oči. „Magnus?“ spýtal sa jej akoby zle počul.
„Áno. Poznáš ho?“
Edward si prehrabol vlasy a pozrel sa do jej zmätených očí. „Asi pred dvomi rokmi sme mali jeden prípad v Španielsku. Jeden upír tam organizoval útok novorodených. Chytili sme ich a ja som vtedy vlastnoručne zabil Magnusa Swana.“
Bella zaklipkala očami a snažila sa spracovať to, čo jej povedal. Keď jej to doplo, nevedela, či sa má tešiť alebo jej to má byť ľúto. No vtom sa samovoľne usmiala.
„Prečo sa usmievaš?“ spýtal sa jej Edward ohromene. Čakal, že po ňom skočí a bude mu chcieť odtrhnúť hlavu.
„Musím ísť ihneď domov, musím to povedať mame,“ vyhŕkla a už stála pri dverách. Edward sa hurónsky zasmial a rýchlo k nej podišiel.
„Naozaj si v poriadku, nechceš ma zabiť?“ spýtal sa jej, stále bol z jej reakcie vyvedený z miery.
„Nie, Edward, ani si nevieš predstaviť, ako ma to... potešilo. Viem, že by som nemala takto premýšľať, ale teraz viem, že nemusíme žiť v strachu, že nás nájde. Som ti neskutočne vďačná, že si mi to povedal.“ Postavila sa na špičky a vášnivo ho pobozkala. No toto nemala robiť. Edwardovi sa opäť napli nohavice.
„Vďaka, bol som fakt málo vzrušený, teraz tu môžem pekne počkať, až sa upokojím,“ odvetil jej ironicky. Bella sa zachichotala a vyšla z izby. Edward sa na ňu zmučene pozrel, ale nečakala naňho. Upírskou rýchlosťou preletela hrad, až k dverám. Nasadla do svojho auta, ale to už u nej stál Edward.
„O tri dni som späť,“ uistil ju a lačne ju pobozkal. Bella sa pobavene pozrela na jeho nohavice.
„Už sa neviem dočkať, ty môj neskrotný milenec.“
Edward sa zoširoka usmial. „Ja som tvoj?“ spýtal sa jej laškovne. Bella potichu zavrčala a naštartovala, o pár sekúnd bola preč.
„Neverím vlastným očiam, známy sexuálny boh, Edward Volturri sa zaľúbil,“ ozval sa za ním Demetri. Edward sa k nemu pobavene otočil.
„A na to si ako prišiel, braček?“ spýtal sa ho ironickým hlasom.
„Tvoj pohľad, tvoje správanie a spal si s ňou viac ako jedenkrát, dokonca si sa s ňou rozlúčil a plánuješ sa za ňou vrátiť,“ odpovedal mu a išiel späť do hradu.
Edward ostal ohromene stáť na mieste. Mal miliónov argumentov, že to je blbosť, ale zrazu mu tie argumenty došli. Naozaj sa tak správal. Nešlo mu len o sex s ňou. Dokonca ju utešoval, vypočul si jej strašný príbeh z detstva...
„Do riti, ja som sa naozaj zaľúbil.“
Viem, že mi to trochu dlho trvalo, ale snáď sa vám táto kapitolka páčila. Už mám napísaných pár kapitoliek dopredu. Ak by ste mali záujem, môžem vám poslať 20. kapitolu na mail, než bude uverejnená. Stačí, keď mi napíšete do komentu svoj mail a ja vám ju pošlem. A potom nezabudnite napísať koment, aj keď kapitola vyjde. :)
Autor: Forevergirl (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 19. kapitola:
Můj mail - vercarezkova@seznam.cz Předem dík za ty kapitolky a máš to opravdu krásný.
Hmmm moc dobré! Když pomineme tu "upíří sílu", tak máme s přítelem kolikrát ještě divočejší sex ;)chichi.. Píšeš skvěle!
joooo!!!
a já už jsem ti chtěla spílat a nadávat, ať k ní začne Eda něco cítit! a on si konečně přiznal, že se zamiloval jupí!!!
už mi to přišlo vůči Belle dost nespravedlivé, že ona jej miluje, ale on po ní chce pořád jen sex...
no, jsem zvědavá, jak to přijme, že se zamiloval
no a pokud jde o postelové chování dvou predátorů... už jen ten název "predátoři" je dost hustý... a ta představa... ufff... tu je ale horko...
JO,jo,jo konečně mu to došlo jsem táááááák štastná Prosím pošli mi tu další kapitolku Afrodita.Alice.Cullen@gmail.cz díky moc
Tleskám a klaním se nad zápletkou
I ten sexík k tomu patří...a je to vždy vkusně napsané.
Už se těším na další.
Píšeš moc hezky :-) a jsem ráda, že s psaním nikam nespěcháš a ani se Ti nic nikam nevleče :-) mail: Mononoke.P@seznam.cz
Ahoj, prosím taky o zaslání další kapitolky na email: SabinQa10@gmail.com. Děkuji
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!