Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není důvod žít....7.Kapitola

Edward


Není důvod žít....7.KapitolaNo tady je kratší díleček!Děkuji za komentáře.Hezké čtení!

 

7.Kapitola

,,Carlisle?Co to je?"Podívala jsem se na něj se strachem v očích.,,Upír!"Zavrčel.Protože byla tma,zima a měla jsem strach tak jsem se klepala.Zpoza stromů vystoupil....,,Thomasi?"si dělá srandu!!!,,To je on?"Zavrčel Carlisle.,,Ano"Špitla jsem.,,Ty jsi mu to řekla?Za to zaplatíte!"Zavrčel Thomas.Chtěla jsem něják Carlislea dostat pryč,ale bylo pozdě....Ale zajimavé bylo,že Carlisle zaútočil jako první.Ten Carlisle co vždy vše řeší s rozumem.Nechápala jsem.Za chvíli přiběhla Alice s rodinou.Carlislea odtrhl Edward,ale sám na něj nestačil tak mu Jasper pomohl.Emmet chytil Thomase.,,Vypadni Thomasi!Hned!"Zařvala jsem na něj a šla za Carlisleem.,,Promiň Bello!"Řekl.,,To nic!Děkuji!"Řekla jsem a objala ho.Všichni na nás hleděli a já nevěděla proč.,,Ty...ty se ji dotýkáš?"Zeptala se Alice zaskočeně.,,Jistě!"Řekl hrdě Carlisle.Pousmála jsem se na něj.Úsměv mi vrátil.Já se směju a od srdce!!!Carlisle je vážně doktor!,,Bello můžu se tě zkusit taky dotknout?"Zeptal se ten od koho bych to nečekala.Jasper!,,Jistě."Řekla jsem nejistě.,,Neboj neublížím ti!"Řekl sebevědomě a já mu začala věřit.Natáhla jsem k němu ruku a on ke mě.Začala jsem se bát jestli ucuknu nebo něco takovýho,ale ono nic!To je druhý co se mě může dotknout!Jasper toho využil a obejmul mě.Objetí jsem mu opětovala.,,Díky!"Řekl.,,Není za co!Já to neovládám."Řekla jsem jen pro jeho uši.Byla jsem sama se sebou spokojená.Začínám se lepšit!,,Můžu tě doprovodit domů?"Zeptal se Jasper.,,Jistě!"Řekla jsem a vyšla.,,Ahoj a děkuji!"Řekla jsem a každému z nich věnovala pohled.U Edwarda jsem se zarazila byl smutný a vypadal zoufale.Bylo mi ho líto!,,Edwarde?"Musím se ho zeptat.,,Hmm?" Vypadlo z něj.,,Já to dokážu a to brzy a ty budeš první kdo to ozkouší.Ahoj!"Řekla jsem vypadalo to že ho to povzbudilo.Ikdyž vím že mě miluje,tak si ho ještě pořád nemůžu pustit k tělu.S Jasperem je sranda.Nikdy jsem ho tak blízko nepoznala.Je skvělej!Njn zase ty mí přehnaný reakce.Mám ale strach z toho co příjde.Teď se všechno daří,takže se stane něco hroznýho cítím to!Jasper čekal až usnu a pak odešel.Do školy Thomas nepčišel.To není dobrý.Řekla jsem si že za ním můýu jít po škole třeba bude doma!Ale hlásek vzadu v mé hlavě křičí,,Seš blázen?!Co kdyý ti něco znovu udělá?!Co pak?!"Ale to byl moc slabí hlas větší váhu měl ten co říkal,abych zjistila co se s ním děje.Poslechla jsem ho a jela k němu.Doma naštěstí pro druhý hlas nebyl pro první hlas v mé hlavě to byla smůla.Třeba je v té Itálii jak měl v plánu!Třeba ne!Mám strach!Velký!Potřebuji Carlislea.Pojedu za ním.Jela jsem k nim domů.Měla jsem štěstí zrovna neměl službu.,,Ahoj Carlisle!"Zvolala jsem nadšeně a objala ho.Objetí mi opětoval a pozdrav taky.,,Ahoj Bello!Pojď dál!"Řekl z vesela.Doma byl jen Edward.Esme byla někde v práci na restaurování.Alice s Jasperem jeli do Denali za Tanyou a jinými.Rose a Emmet jeli na lov.No jo já zapoměla máme řiditelský volno.Čtvrtek a pátek!Jasný Bello jsi pako!Volno a ty to ani nepostřehneš!,,Bello?!Jsi v pořádku?!"Ptal se vyděšeně Carlisle.Byl tak hlasitý že přiběhl i Edward.,,Bello!"Zakřičel na mě a já se vzpamatovala.,,Ehm...pardon zamyslela jsem se."Řekla jsem omluvně.,,To je dobrý měl jsem ale velký strach!"Řekl Carlisle.,,To je mi líto!Promiň te!"Špitla jsem.,,To je dobrý!"Řekl s úsměvem Edward.,,Co potřebuješ Bello?"Zeptal se Carlisle.,,Já se jen přijela podívat!Thomas tady není takže toho využívám!"Řekla jsem pravdu.,,Aha!Tal co budem dělat?"Zeptal se Carlisle.,,Co chcete?!Mě je to jedno!"Řekla jsem pravdu.,,No...můžem něco zahrát nebo se jít projít?Cokoliv!"Řekl Edward nadšeně.,,Jasný!A Alice přijede kdy?"Zeptala jsem se.,,Zítra!"Řekl Edward,protože Carlisle vyklidil pole a odešel do své pracovny.,,Aha.Tak jdem?"Zeptala jsem se.,,Jasný!"Řekl a otevřel mi dveře.Pokývla jsem hlavou že děkuji a šla.Edward se hodně změnil.Připadal mi smutnější vypadal strhanější a vůbec celkově unavený?!Upír a unavený?!Ty jsi to dopracovala Bello!Celá já!Večer mě doprovodil a stejně jako včera Jasper čekal až usnu.Ráno jsem jela zase za Thomasem,ale změna byla v tom že už tu byl.,,Ahoj"Řekla jsem opatrně.,,Ahoj!Co chceš?"Zeptal se divným hlasem byl ke mě zády,tak jsem k němu natáhla ruku a otočila ho.,,Panebože!"Uklouzlo mi s úst.,,Ty...ty máš červený oči!Ty....ty jsi pil lidskou krev?!"Zeptala jsem se.,,Jasný!Je tak skvělá a ty tak hezky voníš!"Řekl,usmál se a přiblížil se.,,Ne,Ne to neuděláš Thomasi!"Říkala jsem,ale bylo pozdě!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není důvod žít....7.Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!