No tahle kapitola mi připadá nějaká víc než normálně zmatenější a urychlenější!!Jinak pisšte komentky děkuji moc!!!!
04.06.2009 (19:00) • jay • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1958×
Škola byla nudná až na Edwarda a jeho rodinu všichni na mně házeli nenávistné pohledy.Proč?Co jsem udělala?No jasně Thomas už mi to došlo.Proč mi to děla?To si s ním budu muset zase promluvit.Mně už to vážně nebaví.Celou dobu co se s ním znám ho musím jako by hlídat.To je hrozný co to bude příště?Konečně mám možnost si s ním promluvit osamotě.Šli jsme nakupovat do Seattlu.,,Thomasi proč na mně a na Culleny používáž svoji moc?To ti nestačí že ti nedělám problémi?"Musela jsem se prostě zeptat.,,To je taková má pojistka než to udělám!"Hmmm to mi to přiblížil.Počkat co udělá.,,Co ..uděláš?"Pusmál se a hrdě prohlásil.,,Budeš jedna s nás a musel jsem je něják ovlivnit,aby na to nepřišli.Bude z tebe krásná upírka lásko!"Řekl a šel so spodního prádla.Dal mi věci který jsem si měla vyzkoušet.Vylezla jsem z kabinky a uviděla Alici.Mračila se na mně a Thomas se na mně usmíval.Skvělý lepší to vážně být nemůže pomyslela jsem si ironicky.Když už jsme měli do nakoupeno tak jsme jeli k Thomasovi domů.Nechápu co tam chce dělat.Je pravda že jsem u něj ještě nikdy nebyla a jsem zvědavá jak to u něj bude vypadat,ale mám divný pocit jako že to špatně dopadne.,,Jsme tu!"Řekl nadšeně.Stáli jsme u domu který obepínal les.Byl skoro stejný jako mají Cullenovi.Ve vnitř byl,ale moderněji pokud to jde zařízený.,,Co tu budem dělat?"Zeptala jsem se s obavou v hlase.Slyšl ji.Potěšeně se usmál a vzal mně za ruku. Nevím proč,ale nejspíš to bylo Thomasovou schopností proto mi to asi nevadilo.Vešli jsme do 1.Patra a tam byly 3 pokoje.Jeden pokoj byla sprcha,druhý pokoj pro hosty a třetí byl jeho.Měl ho pěkně vybavený.Byl klasicky bílý,měl ikdyž nevím k čemu velkou postel.,,Ehm...k čemu máš tu postel?"Musela jsem se zeptat.,,Abych měl kde odpočívat."Řekl jako by to snad bylo jasný.Najednou mě povalil na postel a já pocítila strašnou únavu,že by další s jeho schopností?Ale počkatco chce dělat?Ne!,,Nech mě!!!"Křičela jsem na něj.Vzal mě za ruce a dak mi je nad hlavu.Druhou rukou mě vzal kolem pasu a rty mi přejížděl přes bradu až ke krční tepně.Na ní se zastavil,políbil mě a zaryl mi zuby do krku!Strašně to bolelo a pálelo.Házela jsem sebou a křičela.Nevím jak dlouho přeměna trvala,ale strašně jsem si přála umřít,abych nemusela cítit tu bolest.Nechci aby ze mně byl upír zrovna teď!Konečně už bolest i pálení ustupovali a shromáždili se u srdce.Slyšela jsem údery svého srdce.Bum,bum,bum........bum,bum......bum.....nic!Konec!Otevřela jsem oči a nademnou se skláněl hezký kluk s černýma vlasama.,,Ahoj kdo jsi?Zeptala jsem se a usmála se.Nevím proč,ale cítila jsem v hrudi podivnou a bolestivou díru.Koukla jsem se na svůj dekolt,abych se ujistila,že tam žádná není.Divné,ale nechtěla jsem to teď řešit víc mě zajmalo kdo je on?,,Jsem Thomas miláčku.Ty si na mně nepamatuješ?"Zeptal se s očekáváním v hlase.,,Ne!A mi spolu...Ehm chodíme?"Zeptala jsem se a sklopila hlavu.Prstem mi ji nadzvedl a hezky se na mě usmál.,,No jistě ty můj blázínku."Řekl a na stvrzenou mě políbil.Nevím proč,ale něco ve mě začalo křičet nedotýkat se!tak jsem rychle a když říkam rychle tak rychle od něj odstrčila.,,Nedotýkej se mě!Já nevím proč,ale něco mi říká ať se mě nedotýkáš promiň"Řekla jsem a čekala jestli mi to vysvětlí.,,Já málem zapoměl.Bellinko jeden hnusnej kluk ti ještě když jsi byla člověk ublížil a ty z toho máš teď následky!Je to moje vina kdybych tu byl a neopustil tě!"Řekl zklamaně a mě začali zapadat zoubky,ale počkat vždyť....a co Edward?Už si vzpomínám.Takže on na to jde takhle tak budu hrát jeho hru.,,Kdo to byl?a co mi udělal?A byla člověk copak teď nejsem?A kdo je Bellinka?"Vychrlila jsem ze sebe rychle otázky,abych zakryla to že už jsem si vzpoměla.,,No byl to Edward Cullen!A on tě no...znásilníl!Zmetek kdybych mohl tak...A ty seš upír a Bellinka jsi ty!Lásko!"U konce se už usmíval.Usmála jsem se taky.,,Nechceš zajít na lov?"Zeptal se mě.,,Lov?"zeptala jsem se naoko nechépavě.,,Ano lov!lovíme zvířata a pak vypijeme jejich krev."Řekl jako by nic.Vyběhli jsme do lesa.Za chvíli se zastavil,,Ty nic necítíš?"Zeptal se udiveně.,,Ne.Měla bych?"Přemýšlela jsem proč,ale nic mě nenapadlo.,,Ano támhle je jelen a tebe vůbec neláká jeho krev?"Zeptal se nadechla jsem se vím byl to jen lidský zvyk,ale zkusit jsem to mohla.Trochu mě zaškrabalo v krku jinak noc.,,Nee nemám žízeň možná jindy."Oznámila jsem mu.Údivem otevřel ústa,ale rychle je zase zavřel.,,Asi jedna ze tvých schopností"Řekl spíš pro sebe.,,No nic to by jsi mohla zítra do školy!"Řekl s velkým úsměvem.Jen jsem přikývla a běžela k němu domů.Celou noc mi vyprávěl to co jsme ,,spolu"zažili akorát místo sebe dal Edwarda a místo Edwarda dal sebe.Jak dětinské!Vážně je to blázen,ale je divné,že sebou nemá nikoho z Volttery!Tady nebude na povel Ara stopro takže mám možnost.Musím něco vymyslet a to rychle jinak mi za chvíli začne vykládat ještě větší blbosti.,,Měli bychom jít už do školy."Řekl a vstal.Napodobyla jsem ho.,,Jasně!"Řekla jsem z vesela a těšila se jak uvidím Edwarda a Alici!Já se na ně těšila velkej obrat po kolika vlastně dnech?,,Thomasi?"Zeptala jsem se ho u školy?To jsme už tady vážně bych si měla začít dávat pozor na to jak dlouho přemýšlím.,,Ano lásko?"Zeptal se.Nad slovem lásko jsem se ušklíbla,ale on to nezaregistroval.,,Já jen jak dlouho jsem byla ehmm....mimo?"Řekla jsem a přemýšlela jestli to pochopil k mímu udivení pochopil.,,No tvoje přeměna trvala dýl než u normálního ....tvora.takže asi tak Týden!"Řekl s ledovím klidem a já se sděsila.Týden jsem byla mimo.Bude tu vůbec ještě Edward?Sice jsem si na něj vzpoměla,ale mám tam hodně věcí rozmazaných nebo zatracených ustřihaných apod....Vím že ho miluji a chci ho!Co nejdřív.Ve škole jsem je nepotkala,ale na parkovišti bylo jejich auto.Vešli jsme do jídelny a oni seděli u stolu.Když mě uviděli tak jim málem vypadli oči s důlku!Musela jsem se v duchu usmát.Vypadali opravdu komicky.,,Ehmm..Thomasi?Kdo jsou támhleti?Ten s bronzovími vlasy je strašně no...ehm krásnej!"Řekla jsem provokativně Thomas se zašklebil a Edward ke mě udiveně a trochu i potěšeně zvedl hlavu.,,To jsou Cullenovi!A ten s bronz vlasy je Edward!"Řekl a čekal jak budu reagovat.Předstírala jsem zděšení.Skočil na to.Další hodinu pokud si dibře pamatuji mám jen s Edwardem.Šla jsem poněkud pozdě a snažila se dojít do třídy dřív než zazvoní jenže mě nějaké známe ruce popadli za pas a zatáhli do učebny!
Autor: jay (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Není důvod žít...5:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!