no je tu 3.kapitola děkuji moc za komentáře pls pište další komentáře hlavně kritiku abych věděla co mám vypilovat děkuji moc mvmc
27.05.2009 (17:00) • jay • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1594×
To nemyslí vážně!To je zlí sen!To příjmení mi bude v hlavě znít do nekonečna.Thomas Volttury!Jediné co o Voltturiových vím je,že je to královská rodina upírů,kteří zabijí lidi a sídlí v Itálii.Edward mi to jednou říkal a taky říkal,že jsou nebezpeční.,,A co chceš tady?!Neměl jsi být v Itálii?"Zeptala jsem se s obavou v hlase.Potěšeně se na mě usmál.,,Tebe máš skvělí talent a jsi hezká na člověka."Řekl a úsmíval se u toho jak měsíček na hnoji.,,Už musim...Už musim na hodinu."Řekla jsem rychle ,vstala jsem a šla na další hodinu.Zbytek školy jsem už neměla žádnou hodinu ani s Cullenovými ani s Thomasem.Už jsem šla na parkoviště ke svému autu když mi do cesty stoupla Alice?Co chce?,,Ehm...Dovolíš?"Zeptala jsem se opatrně.Smutně se usmála.,,Bello.Proč se bavíš s tym upírem?"Zeptala se smutně.,,Já musím a neptej se mně už na to prosím."Šeptala jsem a začali mi téct slzy při vzpomínce na Thomase.,,Co ti udělal?Nevidím jeho budoucnost ani tvou Edward mu nemůže číst myšlenky.Je nebezpečný drž se od něj dál."Chtěla mě obejmout,ale já uhnula.Obličej ji skřivila bolestná grimasa.,,Promiň,ale já nemůžu.Promiň."Řekla jsem a běžela do auta.Všichni Cullenovi už stáli u auta a dívali se na mě.Thomas se na mě usmál a na Culleny hodil naštvaný a hnusný pohled a mám dojem že aji vítězný?Já to nechápu.Proč já?
Co po mně všichni chcou?A co to mělo znamenat s tou Alicí?Jak nebezpečný?Co to Thomas kuje?Tyhle myšlenky mě neopouštěli do doby než jsem usnula.Ráno se mi vůbec nechtělo vstávat,ale musela jsem.Osprchovala jsem se,vyčistila jsem si zuby a oblíkla se.Snídani jsem vyhodila neměla jsem vůbec pomyšlení na jídlo natož chuť.Vyšla jsem před dům s taškou na rameni a uvidělo ho.Thomase.To si dělá srandu?!Co tu chce?!Nebudu si ho všímat.Jako že tu není.Jdu k autu a chci nastoupit,ale zachytímě.,,Nechmě!Nedotýkej se mě!"Pochopil a pustil mě.,,Pojedeš se mnou a jim nic neříkej rozumíš!Opovaž se jim něco říct.Cokoliv a nepřežijou.Rozumíš?!"Mluvil na mě výhružně.Přikývla jsem.,,Nepojedu s tebou,ale rozumím."Řekla jsem.Usmál se a odkráčel ke svému autu.Nechápu je ani Culleny ani Thomase.Co to s nimi je?Thomas je divnej.Jindy by mě nutil,ale teď?Ne nechal mě jen tak být.Něco se děje,ale co?Alice mě upozornila,ale moc mi tím nepomohla spíš naopak.Mám teď další téma na přemýšlení a hledání řešení.Proč já?Nevím jak,ale stála jsem na parkovišti před školou.Vystoupila jsem a periférním viděním jsem viděla Cullenovi jak se na mě smutně a nechápavě dívaj.Thomas se usmíval.Mám dojem že Edward mu za chvíli do toho jeho úsměvu zkočí nebo se mi to zda?Kouknu pořádně na Edwarda.Vážně tváří se jako bůh pomsty.Hodně naštvaný bůh pomsty.Zaregistroval,jak se na něj dívám a otočil se na mě.Smutně se usmál.Uhnula jsem pohledem a šla ke škole.Den ubíhal podobně jako včera.Byl čas oběda,ale já tam nešla.Šla jsem ven před školu a tam si sedla na lavečku.Za chvíli za mnou přišla Alice.Už zas.,,Ahoj Bells!Můžu?"Zeptala se opatrně.,,Jistě!"
Řekla jsem přívětivě.Sice jsem byla na Alici naštvaná kvůli tomu že mě tady nechala,ale ona za too nemohla.Nemůžu ji soudit když ani nevím jak to bylo.,,Bello co se stalo když jsme odjeli?Proč se bavíš s tím upírem?Co se to s tebou děje?"Ptala s obavou v hlase a smutně se na mě dívala.,,Já...nemůžu pochop mě já nemůžu"Řekla jsem ji se zoufalím hlasem.,,Já to nechápu!Bello proč nemůžeš a co nemůžeš?"Ptala se ,ale to už jsem se zvedala,protože za chvíli začne hodina.,,Já už musím Alice.Uvidíme se později.Ahoj"Řekla jsem a odešla jsem.,,Ahoj"Řekla smutně Alice.Já ji to nemůžu říct on by je dostal.To nemůžu dopustit.Ikdyž mi ublížili tak je nehodlám nechat umřít kvůli mě.Dny šli po sobě a nic zvláštního se nedělo.S Edwardem ani s nikým s Cullenů jsem se nebavila a Thomas byl nějaký divný.Jako kdyby mě chápal nebo něco takového.Pořád se mě snažil dotknout,ale já vždy ucukla.Jediný co udělal bylo,že se zatvářil ublíženě ale taky chápavě.Nechápu ho.Edward hází na mě a na Thomase divné pohledy jako by žárlil?Blbost jsem mu ukradená nebo se dal na kluky a Thomas se mu líbí.Já jsem vážně paranoidní.Protože jsem s Thomasem moc kecala v Dějepise tak ho učitel přesadil a vedle mě posadil Edwarda!To nemyslí vážně!To přehnal.Na Thomase jsem si trochu aji zvykla,ale pořád se ho bojím.Nechápu proč,ale snaží se ať se ho nebojím,že by se do mě zamiloval?Všeochno tomu nasvědčuje.Je na mě hodný,tráví se mnou hodně času,snaží se mně rozesmát musím uznat,že se mu to už hodněkrát povedlo.Já nevím asi jsem moc naivní nebo já nevím.Edward se na mně pořád díval.Uprostřed hodiny my napsal na papír,,Ahoj Bello,promiň mi to co jsem ti řekl v lese já to tak nemyslel.Já potřebuji ti to říct osobně máš po škole čas?Edward"Přečetla jsem si to a překvapeně se na něj podívala.Díval se na mě a snažil se usmát,ale byl to takový smutný úměv.Obrátila jsem se zpátky k papírku a napsala,,Ahoj Edwarde,sice moc nechápu tvé chování ani chování Alice,ale popovídat si můžem a proč se mi omlouváš já tě vlastně nechápu celého!Bella"Sice jsem se do toho dopisu trochu zamotala,ale poslala jsem mu to.Trochu nechápavě si to přečetl,ale po chvíli vypadal že mu to došlo.Něco rychle odepsal a poslal mi to.,,Bello,Já ti vše vysvětlím po škole na parkovišti souhlasíš?Edward"Jen jsem na něj kývla,že souhlasím a soustředila se na výklad,ale předtím jsem se podívala na Thomase mračil se a já si vzpomněla,že by nebylo dobré,aby viděl že se bavím s Edwardem,tak jsem rychle vzala papírek a na něj napsala.,,Edwarde bylo by lepší kdyby jsi mě ve tři vyzvedl před domem a jeli někam kde nikdo nebude souhlas?Nemuselo by to pro tebe dopadnout dobře."Poslala jsem mu to a on jen nechápavě pozvedl obočí něco napsal a poslal zpět.,,Dobře,ale jak by to pro mně dopadlo špatně? to nechápu."Jen jsem na něj zavrtěla hlavou ať to nechá být zamračil se,ale nechal to být.
Autor: jay (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Není důvod žít...3.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!