Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není důvod žít...13.Kapitola

kristen


Není důvod žít...13.Kapitola tak je tu další kapitola NDZ ....nevím co dál napsat snad jen se chci zeptat čte to vůbec ještě někdo?....díky za komentky a hezké počtení....

 

13.Kapitola

Charlieho smrt mě zasáhla,ale mám přeci rodinu a Edwarda.Nevím proč,ale myšlenky na Edwarda mě přešli a začal jsem myslet na Thomase!Jak se tvářil když mě viděl.Sice jsem cítila,že si to zasloužil možná proto mě přešlo to s tím dotýkáním.Cítila jsem to,ale teď je mi ho líto.co se s ním stalo?,,Lásko nepůjdeš se projít?"Zeptal se Edward krátce před záúadem slunce.,,Jistě!Proč ne!"Řekla jsem a ruku v ruce jsme vyběhli směr naše louka.Edward si sedl,já před něj a opřela jsem se zády o jeho mužnou hruď.Dívali jsme se jak zapadá slunce a přitom se šťastně usmívali,ale Edwar neměl v obličeji jen úsměv,ale i nervózitu?,,Edwarde?Proč se tváříš jako by jsi byl snad nervózní?"Zeptala jsem se,ale trochu jsem tu větu zamotala.Tomu jsme se zasmáli,ale pak zvážněli.Klekl si předemě a vzal moji ruku do své.,,Issabello Marie Swanová miluji tě ze všech dívek,upíru apod....na světě.Jsi mé slunce v té temnotě co jsem byl než jsem tě poznal.Byla by jsi můj kyslík kdybych byl člověk.Jsi to co já potřebuju a co miluju nade vše,proto se tě chci zeptat.Vezmeš si mě?"Zeptal se s nadějí a obavou ve hlase.Vytáhl ze zadní kapsy krabičku a otevřel ji.Byl v ní prstýnek krásný zlatý prstýnek s malými diamantkami.Omámeně a zcela šťastná jsem se podívala Edwardovi do očí,které byli plné nejistoty.Musela jsem tu nejistotu ihned smazat.,,Edwarde Anthony Masene Cullene si pro mě vším a v poctatě to samé co jsi řekl mě tak já teď říkám tobě.Miluji tě a chci si tě vzít.Chci být s tebou navěčnost!"Řekla jsem jedním dechem.Edwardovi se po obličeji rozlil spokojený a šťastný úsměv.Nasadil mi prstýnek,Vzal mě do náruče a začal mě líbat.,,Miluju tě!Děkuji!"Zařval spných plic.,,Já tebe!"Řekla jsem a políbila jsem ho.Začalo se rozednívat a my se vydali domů.Byl to můj nejlepší západ slunce v životě!Doma to nevěděla ani Alice páč jsem nás zaštítila.Všichni,ale jsou upíři takže si všimli že mám prstýnek na ruce a začali radostně vízkat apod.Emmet ke mě přidupal a začal mě házet do vzduchu.,,Já mám takovou radost!Konečně se ten morous odhodlal k tomu,aby tě požádal o ruku,ale musím říct že mi tě sprostě ukradl!To já tě chtěl to abych šel zpátky za Rose."Řekl smutně Emmet a došel k Rose.Ta mu vlepila za to co řekl a na nás se omluvně usmála.Další kdo přišel byl Jasper?Čekala bych Alici,ale Jazz byl rychlejší.Začal objímat Edwarda a pak přišel ke mě.,,Bello jsi jediná kdo dokázal nemožné a to je že s Edwarda už necítím samotu,ale lásku.Je to tu teď díky tobě kompletní."Řekl a začal mě drtit v náručí,ale za chvíli ho Alice odstrčila.,,Hele!Bello!Ten je můj."Řekla a začala mě objímat.,,Můžu vám zařídit svatbu?Že jo?!"Zeptala se.Podívala jsem se na Edwarda a ten naznačil ústy ať si to rozhodnu jak chci.,,Dobře,ale mám podmínku!Nesmíš to přehnat chceme nějakou malou rodinou.Nic velkého rozumíš?"Zeptala jsem se přísně.,,Jistě!Děkuji!"Řekla s vesela a začala už uvažovat co všechno musí zařídit.Mezitím přiběhla Esme.,,Zlatíčko jsem ráda že jste šťastní!A moc vám přeji ke svatbě,ale kdy bude?"Zeptala se.,,No já bych ji udělal 13.9. co vy na to?"Zeptal se.,,Proč?"Zeptali se všichni já jediná věděla proč.,,Protože Bells má narozky!"Řekl a usmál se na mě.,,Ale to je za týden to nestihnu všechno připravit!"Začala vyšilovat Alice.,,Neboj všechno zvládneš Alice!"Uklidňoval ji Jazz.To už u mě byl Carlisle.,,Bello!Jsem moc rád že jsi tu s námi,ale hlavně že jsi s Edwardem"Řekl a otcovsky mě objal.Pak přišla Rose.,,Sestřičko!Jsi ta pravá pro Edwarda a doufám že vám to vydrží ta vaše láska až na večnost!"Řekla s úsměvem a šťastným výrazem ve tváři.Objala mě.Rose?Mě objala?A řekla mi sestřičko?To mě podrž.,,Děkujeme."Řekla jsem dojatě a Edward mě majetnicky objal.,,Zítra přijedou Denajlští!"Vykřikla Alice.Edward si smutně povzdychl.,,Co je lásko?"Zeptala jsem se s obavou že je něco špatně hodně špatně.,,Ale Tanya ta holka co mě pořád uhání.Doufám že když tě uvidí se mnou že mě nechá být a tebe taky."Řekl s nejistotou v hlase.,,Spolu to zvládnem."Řekla jsem mu a pohladila ho potváři.Šťastně se na mě usmál.Dlouho jsme si povídali o naší svatbě až se pomalu začali vytrácet všichni do svých pokojů se svýma drahýma polovičkami.My s Edwardem jsme taky zašli do našeho pokoje a tam se celou noc milovali.Bylo to pomalé a krásné milování.Dokazovalo naší lásku.Ráno jsme sešli dolů a všichni tam už byli.,,No to je dost že jste došli zachvíli jsou tady."Řekla Alice a my si zatím sedli do jednoho křesla.Vpoctatě jsem si sedla já na Edwarda a Edward na křeslo.Za chvíli jsme slyšely auta a zaťukání na dveře.Carlisle šel otevřít.Do pokoje vešlo 5 upírů všichni naprosto krásní,ale nejkrásnější byla blondýna a podle zamilovaných pohledů na Edwarda a Edwardova vrčrní na ni bych si tipla že je to Tanya.Byla krásnější než já o hodně.Bože s ní nevyhraju.Vždyť ona je tak krásná a já průměrná i na upíra.Japser se na mě nechápavě podíval a Edward taky.No jo Japser to cítí a Edward si to přečte.Super!,,Lásko neboj já nejsem na blondýnky."Řekl a políbil mě.Tanya začala křičet.,,Nech mího kluka na pokoji!"Cože?Kluka?To myslí vážně?,,To není tvůj kluk,ale můj snoubenec!"Zavrčela jsem na ni a hodila takový pohled že trochu zacouvala.Edward a Japser se začali smát.Nechápavě jsem se na ně podívala.,,Co je tu k smíchu?!"Zeptala jsem se jich zmateně.,,Kdyby jsi cítila co jsi s ní udělala!....A slyšela!"Řekl Jasper s Edwardem a pořád se u toho smáli.,,Lásko musíme se přivítat tak dlouho jsme se neviděli."Řekla Tanya a vrhla se k Edwardovi.Ten se naštval a začal na ni křičet.,,Jsi hluchá nebo co?Bells je moje snoubenka a láska mýho života a ty oproti ní jseš nic!Neříkej mi lásko a neukazuj mi tvý hnusný a nechutný myšlenky!Nikdy bych s tebou nespal tak si je schovej pro někoho koho to bude zajímat!"Během řvaní stihl vstát a obejmout mě rukou kolem pasu.Tanya se urazila a odešla pryč.,,Promintě!Je trochu rozhořčená."Omluvil se vysoký acelkem pohledný upír.,,Jinak já jsem Elizar a ty budeš Bella že?"Zeptal se a já přikývla.Seznámila jsem se se všema Carmen byla manželka Elizara.Kate a Irina byli sestry Tanyi.Všechni byli moc krásní!Jak jinak!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není důvod žít...13.Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!