no a je tu další díleček je to takový 15+ či 18+ vy stejně na to nedbáte...:-D Povídka se už blíži ke konci ještě plánuji tak 2 až 3 kapitoli... jinak děkuji za komentáře pls pište další...Hezké počtení..Ještě jsem přemýšlela jestli nemám udělat ještě jedny nákupy s obrázkami?co vy na to?Napište komentáře...
03.07.2009 (08:30) • jay • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1886×
11. Kapitola
Přikývl a začal se naklánět.Já se taky začala naklánět.Už zbýval jen milimetr a já ho prolomila.Nejdřív jsme se jen tak lechce otřeli o rty toho druhého,ale pak jsme začali pořádně líbat.Edward to nevydržel a posadil si mě na klín já jsem si,abych to měla pohodlnější na něj sedla obkročmo.Tím pádem se mi vyhrnuli šaty a šli mi celkem dost vidět tanga,ale neřešila jsem to.Když se mi Edward dostal jazykem do úst tak jeho ruka,která byla na mém pasu sjela níž ke stehnu.Hladila ho a já mu sténala do úst.Polibek byl čímdál tím víc vášnivější a Edward byl takoví jakýho jsem ho ještě nikdy neviděla.Jako by v sobě tu touhu držel celou dobu roky staletí prostě dlouho.Rukama jsem mu zajela pod tričko a rozstrhla ho protože jsem nechtěla přerušit náš dlouhý a vášnivý polibek.Hladila jsem ho na svalech bříšku....Sténali jsme si do úst a navzájem se hladili.Ruce mu sjeli na můj zadeček a zmáčkli mi ho.Přerušila jsem polibek,vyvrátila hlavu a zasténala.Cítila jsem jak byl tam dole vzrušený a rukama mu jela dolů.Když jsem byla u podbříšku tak se začal třást vzrušním.Líbala jsem ho od čelisti přes bradu,krk až jsem se dostala k jeho uchu a zkousla ušní lalůček.teď to byl on kdo zaklonil hlavu a hrdélně a přitom vzrušeně zasténal.Ruce mu jeli na horů k mím prsám mezitím jsme se začali znovu líbat.Když už byl u mých prs tak je silně stiskl,že jsem zavrčela a zasténala v jednom.Roztrhl mi šaty a a začal mě líbat a hladit kde se dalo.Já jsem mu rukou zajela k pásku a začala ho rozepínat.Šlo to těžko protože mě rozptiloval.Nakonec jsem mu ty jeho krásný kalhoty roztrhla.Už jsem byla jen já v tangách a Edward v boxerkách.Pořád jsem na něm seděla obkročmo.Začali jsme se líbat.Jeho ruce si hráli s míma prsama a zadečkem a moje ruce se sunuli dolů k boxerkám.Roztrhla jsem je.Moje ruka uchopila jeho vzrušený nástroj a začala ho dráždit.Zeklonil hlavu,zavřel oči a sténal.Slezla jsem z něj ,pořád jsem ho dráždila a klekla si před něj.Sklonila jsem hlavu a strčila si jeho penis do pusy.Jazykem jsem ho dráždila a různě si s ním hrála.Edward hlasitě dával najevo jak se mu to líbí.Když už dospěl orgasmu.Tak mě chytil a položil na zem.Sundal mi tanga,které byli trochu nepohodlné a přejel rukou přes břiško,stehno až mezi nohy a tam se zastavil.Začal dráždil lasturku a pak do mě strčil napřed jeden prst a pak druhý.Moje tělo pulzovalo a různě se prohýbalo.Zavřela jsem oči a sténala.Edward mě dráždil do té doby než jsem dospěla orgasmu.Mezi tím ještě stačil přidat do hry jazyk.Myslela jsem že zešílím.Pak se nademnou vstičil a vstoupil do mě.Bylo to skvělé.Sténali jsme a zrychlovali.Už jsme dospěli orgasmu.Byl to výbuch!Všude byli hvězdičky apod.Unaveně jsme si lehli vedle sebe a objímali se.Až teď mi došlo že jsme pořád v obyváku.,,Slyšeli nás?"Zeptala jsem se.,,No podle jejich myšlenek jo a jestli nechcem aby sem Emmet vtrhl tak by jsme měli jít."Řekl a vstával já s ním.,, A to by ho Rose nezarazila?"Zeptala jsem se a u toho zbírala svý věci.,,Zatím se jí to daří."Řekl a přitom na mě mrkl.Došli jsme do pokoje a já se šla osprchovat.Oblíkla jsem si ten modrý model.
http://www.pradlo-sexy.cz/cms/modules/fotogalerie/fotogalerie.php?id_product=322&id=51023
vylezla jsem s koupelny a šla do pokoje.Edward ležel oblečený jen v riflích na posteli.Přešla jsem k němu a lehla jsi vedlě něj.Měl zavřený oči takže mě ještě neviděl.Rukou jsem ho hladila na bříšku a přitom jsem ho kousla do ušního lalůčku.Vyvrátil hlavu a zasténal.Už ho mám přečtenýho.Otevřel oči a hned se na mě vrhnul.,,Toho oblečení je škoda."Poznamenal se šibalským úsměvem.,,Hmm...Stejně půjdem znovu nakupovat."Řekla jsem tentokrát se šibalsým úsměvem já.začali jsme se líbat.Milovali jsme se celou noc až do rána.,,Lásko měli bychom jít dolů je po nás scháňka."Řekl Edward.,,Mě se ale nechce!"Řekla jsem smutně.Usmál se tomu a já vstala.Nahá jsem šla ke skříni a vhtěla si vzít věci,ale Edward mě chytil kolem pasu.Byl taky nahý.,,Ale ještě jednu rychlovku stihnem."Řekl s touhou v očích i v hlase.Opřel mě o zeď,chytil za stehna a vyhoupl si mě.Vnikl do mě a při tom mi jazykem dráždil bradavky.Vážně to byla taková rychlovka.Oba uspkojeni a nevěřícní,protože by jsme to do sebe neřekli že zrovna mi budem takový maniaci do sexu.Když jsem se podívala na tu spoušť u nás v pokojíčku tak bych řekla že jsme lepší než Emmet a Rose.Sešli jsme dolů a já se tam trochu porozhlídla.,,to jsme udělali my?"Zeptala jsem se.,,Jo vy!"Řekl Emmet.Sedačka byla zničená a poškrábaná .Podlaha byla podrápaná a rozbitá.To jsme vážně byli my?Já si nepamatuji že bych dělala něco s nechtama!,,Mi to uklidíme."Řekli jsme uniso.Všichni se začali smát.,,No jo jde poznat že vy dva k sobě patříte."Řekla Esme.,,Alice asi by to chtělo nový nákupy.Něco mi říká že Edward toho zničil víc než měl."Neodpustil si Emmet poznámku.,,Myslím že vy s Rose na tom o moc líp nebudete."Řekla jsem na oplátku a všichni se začali smát.Den uběhl celkem v pohodě.Bylo slunečno takže jsme si zajeli na lov a vrátili se večer,ale při lovu jsem viděla jak se Emmet o něčem baví s Edwarde.,,Edwarde?O čem jste se na lovu bavili s Emmetem?"Zeptala jsem se.,,Jen taková sázka."Řekl obezřetně.Co má zalubem?Dojeli jsme domů a všichni zašli do pokojů.Edward šel napřed že prý má překvápko ať počkám 5 minut.Hypnotizovala jsem hodiny a když už bylo konečně 5minut tak jsem vystřelila s gauče jak raketa a stála v pokoji.Pokoj byl vyzdoben růžemi a svíčkami.Edward ležel na stole?!Polonahý.,,Co to má znamenat?"Zeptala jsem s naráškou na ten stůl.,,nic jen to chcu zkusit."Řekl jako by nic.Pokrčila jsem rameny a šla k němu.Měla jsem na sobě takový krásný vyzívavý obleček.
http://www.pradlo-sexy.cz/cms/modules/fotogalerie/fotogalerie.php?id_product=173&id=50860
no jo prostě celá Alice.Sedla jsem si na Edwarda obkročmo a začala ho líbat.Byl o něco víc divočejší než před tím.Stůl jsme za chvíli rozbili stejně jako židli na tý to chtěl taky zkusit pak ještě postel ta byla njlepší ale taky dlouho nevydržela.Pak jsme šli do kopulny a tam to zdemolovali celý.Všechny polohy a všechny místa chtěl zkusit.Líbilo se mi to,ale bylo to divný.Ráno k nám do pokoje přilítl Emmet.,,Tak co?"Zeptal se a rozhlídl se.Ze začátku měl široký úsměv,ale když viděl i koupelku tak se naštval a zařval.,,Doufám že jste si to aspoň užili."Zamračeně odešel.,,Jasně Emme nejlepší..."Nestihla jsem to doříct páč mi Edward zadělal pusu polibkem.,,To byla ta sázka?"Zeptala jsem se.,,Jo zlobíš se?"Zeptal se opatrně.,,Ne bylo to skvělí a vím jaký Emmet je."Řekla jsem.Společně jsme se začali smát.Přiběhl zase Emmet.,,Co je tu k smíchu?Já to chci taky šlyšet!"Začal šišlat a škemrat Emmet.,,Nic jen tě pomlouváme."Řekla jsem a začali jsme se znovu smát.Emmet se namýchl odpochodoval za Rose a začal si stěžovat.,,Rošičko!Oni mě pomlufaj!"Šišlal jak malý děcko a my se museli začít smát.No jo skvělá rodina.Když už jsem si myslela že není důvod žít....tak se to obrátilo tímhle směrem....
Autor: jay (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Není důvod žít...11.Kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!