Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Navěky a navždy tvá - Prolog + 1. kapitola

Interview magazine


Navěky a navždy tvá - Prolog + 1. kapitolaAnastázie a Edward Masenovi. Bratr a sestra, které rozdělila smrt. Setkají se? Nebo se budou oba utápět v žalu. Vrátí se smysl existence zpět? A jak do toho zapadají Volturiovi? A tajemná vraždící „šelma"?

                 Prolog

Minulost

Naši rodiče, Elizabeth a Edward Masenovi, byli velmi milí a uznávaní lidé. Otec byl úspěšný právník. Edward a já jsme byli, jak často říkával, jeho největší úspěch. Když jsem byla malá, Edward mi často říkával, že až vyrostu, tak se vezmeme. Rodiče se jenom smáli a říkali, že to nejde. Po dlouhém dohadování jsme to uznali. Nevezmeme se, ale Edward se o mě bude starat a nikdy mě neopustí. Takový byl slib, který jsme si dali, když mi bylo asi dvanáct. Edward mi koupil nádherný prstýnek a navlékl mi ho se slovy, že mě nikdy neopustí a budeme pořád spolu, tak a slib jsme zpečetili.

Ahoj. Jmenuji se Anastázie Elizabeth Masenová, můj bráška mi vždycky říkal An, ale to je pryč. Je mi sto dvacet pět let. A jestli vám to ještě nedošlo, tak jsem upír.

Je zvláštní vracet se na místo, kde jsme vyrůstali. Místo, kde jsme byli šťastní a hlavně spolu. Už sto osm let bloudím světem a snažím se najít způsob, jak odejít. Smysl mé existence už dávno zmizel a jediné, co zbylo, jsou bolestné vzpomínky.

Podívala jsem se do šera svého pokoje. Na ruce se mi blýskal prstýnek věčnosti, jak jsem mu říkala. Ale ten prstýnek lhal, stejně jako ten, kdo mi ho dal. Úzkostně jsem si objala kolena a přála si, aby to byla jen noční můra. Znovu jsem začala vzlykat pod náporem vzpomínek. Šťastně až do smrti je pohádka. I my podle celého světa patříme do pohádky, ale copak máme šťastně a navěky? Když jediné, co vám zůstane, je obrovská díra, která se zvětšuje, čím víc prožíváte svou existenci? Zjistila jsem, že jsem úplně sama. Při přeměně jsem neskutečně trpěla. Přeměnil mě nějaký neznámý upír. Chtěl ze mě mít svou bohyni. Nikdy mu na nikom ani na ničem nezáleželo, byl to obyčejný chladnokrevný zabiják. Po přeměně mi řekl, co se se mnou stalo, poučil mě o zákonech. Nic víc, nic míň. To bylo vše, co stihl. Tak jsem se těšila, že zemřu a zase budu se svým bratrem, a on to zkazil. Měla jsem takový vztek, stačila pouhá myšlenka a z mého stvořitele zbyl prach. Nikdy jsem nebyla víc vyděšená.

Jsem zrůda.

 

 

     1. kapitola

 

Seděla jsem na posteli a utápěla se vzpomínkami z minulosti. Za oknem začínalo svítat a já už věděla, že je čas jít do školy. Dívala jsem se na oblohu, která se pomalu probouzela k životu. Jak moc bych si přála se znovu probudit. Nebo aspoň mít rodinu. Někoho na zpříjemnění věčnosti a snad bych i zapomněla na bolest, která mě pomalu sžírá zevnitř. Ale díky Arovi nemám ani rodinu. A nejspíš nikdy mít nebudu. Nikdy nevíte, kdy budete čelit smrti a ani jakou podobu si vybere. Stačil jediný pohled do očí upírů, které jsem prosila, aby mě vzali k sobě do klanu, a umřela jsem znovu. Pohled plný nenávisti, když vás někdo trpí jenom proto, že má strach, když vámi opovrhují jako špínou na podrážce. Všichni jsme upíři. Bohužel pověst, jakou mi zařídila Volterra, mě předchází. Nositelka smrti, „šelma“.

Zničehonic jsem svou upírskou rychlostí vstala a ve spěchu začala balit. Už tady nemohu zůstat. V sídle rodičů kde jsem vyrůstala s bratrem a byla šťastná. Je rozhodnuto. Jedu do Ameriky. Městečko Forks je ideální volba, cítím, že mě čeká nový život a snad i štěstí.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Navěky a navždy tvá - Prolog + 1. kapitola:

 1
5. Veruška
30.05.2013 [15:43]

Dobré Emoticon Emoticon

4. Pinka25
29.05.2013 [14:36]

Pěkný, pěkný. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Mell
29.05.2013 [9:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jana
28.05.2013 [20:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.05.2013 [20:12]

WhiteTieČlánek ti musím bohužel vrátit, protože povídka musí mít minimálně 500 slov. Doplň si to, prosím, a poté zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!