Takže tímhle dílem dávám sbohem Jacobovi a Renesmee. Doufám, že se s nimi ještě jednou shledám a to v tom smyslu, že bych se k tomu jednou ráda vrátila... Teď už tomu ale musím dát nějaký konec... Jinak to nevidím. Vím, že vás tím zklamu, ale jinak to nejde. Vidím to takhle a moje vidiny o tom, co napíšu se nemění. Takže si užijte poslední díl a děkuju všem za krásné komentáře, které jste mi psali po celou dobu mého psaní... Vaše WWewa
10.08.2009 (09:00) • WWewa • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1812×
15.NÁHLÝ KONEC
Dny ubíhaly a Jacob se třásl jako malé dítě na to, až přijde Nahuel. Nebyl jediný, kdo se těšil na jeho příchod. I Emmet překypoval nadšením. Snažila jsem se to Jacobovi rozmluvit, ale nenechal si do toho mluvit. Každé odpoledne, které jsem trávila u něj, jsem mu znova a znova opakovala své prosby. Neposlouchal mě. Můj oprávněný strach o jeho ztrátu s ním ani nehnul. Jen mě vždy uklidňoval, že to zvládne.
Čekali jsme velice dlouho na příchod nepřátel, ale bylo to marné. Nahuel se zřejmě moc bál na to, aby se vrátil. Jasper byl v klidu a Alice taky. Dokud viděla Jaspera, znamenalo to, že Nahuelovo rozhodnutí přijít sem jí nezničí vidění. Náhlý konec všech nástrah a nebezpečí odešel spolu s Nahuelem. Život se stal pohodovou procházkou. A já jsem se ráda procházela.
Zrovna jsem sbíhala ze schodů na snídani, když mi Esme podávala telefon. „Pro tebe.“ Strčila mi ho do ruky a odcupitala zpět do kuchyně. „Ano?“
„S kým mluvím?“ Ozvalo se z druhé strany. Musela jsem se pousmát.
„Jacobe, prosím, můžeš mi říct, co potřebuješ?“
„Nemůžeš dnes přijet? Přemýšlel jsem, že bys mohla zůstat přes noc. Půjčil jsem filmy.“ Řekl lákavým tónem.
„Domluvím se s Bellou, nevím jestli…“ Věděl, co chci říct.
„Myslím si, že Bella dobře ví, kde jsi v bezpečí.“
„Ano, Jacobe, ale přesto je běžné, aby se teenager jako jsem já, zeptal rodičů, zdali může přespat u svého mnohonásobně staršího vlčího přítele.“ Podotkla jsem. Jacob se zasmál. „Tak v jedenáct.“ Řekl a zavěsil.
S povzdechnutím jsem se podívala na hodiny. Bylo deset, takže jsem měla čas se možná nasnídat. Věděla jsem, že když řekl v jedenáct, už je dávno na cestě. Domluvila jsem se s Bellou, která vše souhlasně odkývala. Políbila mě na čelo a se slovy. „Buď hodná.“ Mě pošoupla směrem ke dveřím. Netrvalo to dlouho a před domem zaparkoval Jacob. Beze slova jsem nasedla na místo spolujezdce. „Co se děje, že tu nejsi po svých?“ Jacob se usmál. „Nerada se vozíš?“ S těmi slovy nastartoval a rozjel se po silnici.
„To ne, Jen jsem dlouho nebyla na lovu a říkala jsem si, že s tebou by to…“
„Mohlo být skvělé?“ Přerušil mě, aby mohl dokončit větu za mě. „To taky, ale spíš jsem myslela, že by to bylo možné.“
Jacob se přestal dívat na cestu a zadíval se mi do očí. Jednou rukou jsem chytla volant. Ne že bych mu nevěřila, ale Jacob byl v řízení někdy hodně roztržitý. Bála jsem se, aby mu neucukla ruka. Přiblížil se ke mně. Snažila jsem se dívat na cestu a řídit, ale Jacob najednou strhl volant doprava a prudce zabrzdil. Kdybych sebou cukla, naše rty by se dotkly. Nebezpečně se blížil k mému krku. Nelíbal mě, jen se zhluboka nadechl a zase pomalu vydechl. Jemně jsem mu dala najevo, že mi jeho blízkost není příjemná. Nevnímal mé ruce snažící se ho odstrčit. Domluvili jsme se spolu velice jasně na tom, že jestli pro mě někdy začne být něčím víc, než jen přítelem, dozví se to první. Modlila jsem se, aby neudělal něco, co by nás znovu rozhádalo. Jen jsem tiše seděla. Jake sjel rty k mému uchu. „Cokoli budeš chtít.“ Zašeptal a natáhl ruku přese mě, aby mi otevřel dveře. Otočila jsem hlavu, a uvědomila jsem si, že zajel do lesa.
Pousmála jsem se a vylezla z auta. Vdechla jsem čerstvý vzduch. Bouchly i dveře u řidiče a Jacob stál v mžiku vedle mě. Znovu se na mě zadíval. Oplatila jsem mu jeho pohled. Rozběhla jsem se do lesa a začala lovit. Nevnímala jsem, že mě nenásleduje. Věděla jsem moc dobře, že mě hlídá. Když jsem se vrátila, byla jsem špinavá a upatlaná, takže jsem usoudila, že se budu muset umýt.
Když jsme dojeli k Jacovi domů, okamžitě jsem zalezla do sprchy, zatímco on se staral o filmy a popcorn. Oblékla jsem si župan a šla si sednout k němu na gauč. Sálalo z něj příjemné teplo, takže jsem se mu opřela o rameno a sledovala film. Prostřídali jsme všechny vypůjčené kazety. Když skončil poslední film, už byla černá noc a já jsem cítila Jakův pohled na mé tváři. Cítila jsem se unavená, ale ještě jsem nechtěla spát. Takže jsem jen dál ležela na gauči a zírala na prázdnou obrazovku. Jacob za chvíli vstal a odešel do koupelny. Využila jsem toho a natáhla si nohy.
Zřejmě jsem usnula, protože mě probudilo, až to, že mě Jake bere do náručí a nese do pokoje. Omotala jsem mu ruce okolo krku a nechala ho. Položil mě na postel, přikryl mě a lehl si vedle mě. Beze slov jsem se mu stulila do náručí. Cosi uvnitř mě se lámalo na kousky pokaždé, když se moje kůže dotkla té jeho. Ležela jsem v jeho nahé náruči jen v županu a cítila jsem to přirozeně. Něco uvnitř, jako kdyby mi říkalo, že tahle blízkost nestačí. Začala jsem chtít víc. S každou minutou, kterou jsem tam ležela, jsem pociťovala jakýsi cit, který mé táhl k jeho teplé kůži. Kdyby nás teď něco chtělo odtrhnout, mé srdce by se rozpadlo na tisíce kousků a už nikdy by ho nikdo nedal dohromady. Tak moc jsem prahla po tom, být mu blíž. Jacob, jako by věděl, s čím teď uvnitř svého srdce svádím boj, mi prstem zvedl hlavu a něžně mě políbil na rty. Nebylo to jako poprvé, když jsem zareagovala ucuknutím a potom tím, že jsem stála jako sloup. Tentokrát jsem mu omotala ruce kolem krku a polibky mu vracela zpět.
Opíjela jsem ho láskou, o které jsem dosud nevěděla, že k němu chovám. Jacob byl značně překvapený mou reakcí. Odtáhl mě od sebe a zadíval se mi do očí. „Nessie?“ Ptal se, jako kdyby si myslel, že jsem náměsíčná. Místo odpovědi jsem ho políbila na krk. Touha po jeho krvi nebyla dost silná na to, aby překonala touhu po jeho rtech. Hlasitě si povzdechl a lehl si na záda.
Jeho změna pozice mě nezastavila. Dál jsem ho líbala na krk. Chytl mě okolo pasu a položil mě na záda. Uchechtla jsem se, když se na mě díval jako na blázna. „Nejsi opilá?“ Zakroutila jsem hlavou. „Já…“ Nevěděla jsem, jak to říct. „Asi tě vážně miluju.“ Dokončila jsem větu. Jacob hlasitě vydechl a políbil mě na čelo. „Co tak najednou?“ Zeptal se tiše. V pokoji byla úplná tma. Našla jsem rukou jeho rty a přejela po nich prstem. „Sám si říkal, že se to jednou stane. Tak proč ne teď?“ Ptala jsem se. „Nebude to ráno zase pryč?“ Zamračila jsem se. „Co?“ Znovu mě políbil. „Tahle Renesmee, která mě miluje tak, jak je to správné.“ Zakroutila jsem hlavou. „To jsem já. Jen si mi trochu rozhasil sebeovládání.“ Pousmála jsem se. Uvědomila jsem si, že tohle jsem chtěla už dřív. Vlastně to bylo od té doby, co se stala ta věc s Nahuelem. Jen jsem si to nechtěla přiznat. Jacob mě začal líbat na krku a mě unikl jemný sten. „Jaku.“ Přesunul se k mým rtům. Po chvíli, jako by usoudil, že pro jeden den toho bylo dost, mě vyzvedl do náruče a položil si mě na hruď. Líbal mě do vlasů, dokud jsem neusnula.
Svět, který jsem do teď znala, pro mě přestal existovat. Jacob pro mě byl středobod vesmíru. Konečně jsem si uvědomila, jak moc jsem mu ublížila. Protože jen představa toho, že by mě odmítal, pro mě byla naprosto nesnesitelná.
Žila jsem s láskou, kterou jsem nemohla odmítat. S láskou, která mi měla naplňovat každý den věčnosti. Já jsem tu lásku jen ochotně oplácela. Můj život se a svět se stal poklidným místem a v duši jsem konečně nalezla rovnováhu, kterou mi pomohl vytvořit Jacob.
Autor: WWewa (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Midnight 15.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!