Rosalie s ostatními přijde z běžek celkem brzy a Alice ještě není úplně srovnaná s tím, co se stalo. Všimnou si toho? Jinak Rose je opravdu zvědavá, co se celé odpoledně dělo. Jak dopadne její reakce, až zjistí, že se nic nedělo? A co teprve čeká Alici, ve dveřích pokoje zdravotnice?
13.04.2012 (08:30) • AliHaleCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 13× • zobrazeno 1850×
Lyžák - Vyptávání
Asi hodinu po tom incidentu přišla Rose a ostatní.
„Tak co? Užila sis to tu?“ zeptala se a spiklenecky na mě mrkla. Okamžitě jsem věděla, kam míří, ale rozhodla jsem se dělat blbou a před Katie ještě ke všemu člověka.
„No, jasně, že jsem si užila. Prospala jsem asi hodinu, noha mě nebolí,“ řekla jsem a zakřenila se.
„Bóže! Tohle jsem nemyslela. Nebylas tu přece sama, ne?“ pokračovala Rose a začala se převlékat.
„Jasper tu byl asi hodinu, pak odešel, říkal, že musí něco zařídit. Takže nevím, co jsem si měla užívat,“ odpověděla jsem. Rose se zastavila, zvrátila hlavu dozadu a podívala se na mě.
„Pane bože! Tohle není normální,“ pronesla se zaúpěním. „Copak je slepý?“
„Ne, vidí až moc dobře,“ odpověděla jsem s klidem a sáhla po časopise. Rose se zastavila. Podívala se po pokoji a když zjistila, že je Katie v koupelně, zabořila mi prst na takzvané třetí oko.
„Jak to myslíš?“ zeptala se.
„Tak, jak to říkám.“
„Počkej! Doufám, že jsem se mýlila tehdy na parkovišti,“ odtušila Rose a významně se na mě podívala.
„Ne, nemýlila. Jsou upíři. Všichni!“ odpověděla jsem a na poslední slovo dala velký důraz. Rose se zhroutila na postel a tupě zírala na skříň.
„Tak to jsme v prdeli,“ řekla najednou a dál koukala na skříň. Vypadala, jako kdyby provedla něco, za co ji ukamenujeme. Začala jsem ji podezírat z něčeho takového.
„Co jsi provedla?“ zeptala jsem se a volila u toho každé slovo správně.
„Nic. Jen jsem Emmettovi řekla, aby večer vzal kamarády a přišli se podívat na film,“ odpověděla. Čekala jsem, že tohle řekne, protože toho byla ona schopná.
„Přišla jsi o nos?“ vykulila jsem na ni oči.
„Proč o nos?“ zeptala se nechápevě.
„Protože je z nich cítit na míli daleko, že jsou upíři! No, teď s tím už nic neuděláme. A jen tak mimochodem, kdo všechno přijde?“ zeptala jsem se pro jistotu, i když jsem tušila, že odpověď dobře znám.
„Emm, Ed a Jasper,“ odpověděla Rose a zvedla se, protože Katie právě vyšla z koupelny. Odfrkla jsem si a zajela zase do polštářů, protože už jsem se „nemohla dočkat" večera s Emmettem a Jasperem. Edward mi zatím nijak nevadil.
Holky z běžek přišly nějak brzy. Čekala jsem a tajně doufala, že přijdou později. Ještě stále jsem nebyla tak úplně srovnaná s tím, co se stalo. Doufala jsem, že holky nepoznají, jak moc jsem vyvedená z míry. Bohužel si toho nejspíš všimla jen Bella, protože na mě neustále koukala, jako kdyby měla rentgenový zrak, a pokoušela se mě jím provrtat.
Odpoledne skončilo a my musely jít na večeři. Nechtěla jsem, aby mi ji holky nosily, tak jsem šla s nimi. Nehorázně mě otravovala ta ortéza. Při jakémkoliv pohybu to zavrzalo nebo zaskřípalo a já musela neustále dávat pozor, abych náhodou nezabrala trochu víc a milou ortézu nerozbila. To bych slečně Plattové asi nevysvětlila. Neustále jsem se tvářila jako naštvaný pomeranč a Rose z toho měla nebývalou srandu, protože jsem stále brblala, jak mi ortéza leze na nervy. Po večeři bylo vše stejné jako minulý den – podrobný popis dne následujícího a nějaká přednáška, kterou jsem téměř nevnímala. Po ní jsem šla za zdravotnicí. Slušně jsem zaťukala a počkala. Najednou se dveře otevřely, ale stál v nich někdo jiný, než jsem doopravdy čekala. Stál v nich pan profesor Cullen…
Omlouvám se všem, kteří trpělivě čekali na další kapitolu. Bohužel nemám tolik času a psaní jde pomalu. Doufám tedy, že jste na mě nezanevřeli a přečtete si další díl. A budu ráda, když mi tu zanecháte další komentáře s kritikou i chválou. Hned se mi líp píše.
Vaše Ali. =)
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: AliHaleCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Lyžák - 7. kapitola:
Kraťoučký díl, ale skvělý! Ta tomu teda dala. Moc se teěším na tu návštěvu! A s nadšením budu čekat:D
Super! Nemůžun se dočkat pokráčka, hlavně až přijde Jasper.
Nádhera!!! Honem další!!!!!!!
Téda, já smekám skvělá kapitolka a úžasný nápad na povídku. Jen tak dál
Uprimne uz jsem myslela, ze uz nebudes pokracovat , ale nastesti to byla jen delsi pauza a dalsi kapitolka je na svete !!!
Povedeneeeeee a jak! A jsem zvedava na doktora Cullena, co rekne Alice...
No pokracuj ve psani...prosimte rychleji,ju? Jsem nedockava a tvoji povidku jsem si fakt oblibila!
moc se těším na pokračování
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!