Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láskou teprve vše začíná - 11. kapitola

11777


Láskou teprve vše začíná - 11. kapitolaTak tu máte další kapitolu. Bella se těší na diskotéku, co plánuje? Přeji příjemné čtení, vaše simi1918.

11. kapitola

Úterý, středa, čtvrtek i pátek byly za mnou a přede mnou byl víkend. Nejvíce jsem se ale těšila na večer, jelikož jdu s Edwardem na naši diskotéku. V koupelně jsem udělala ranní hygienu, v šatně si oblékla věci na doma a už hotová seběhla do obýváku pustit televizi.

„Dobré, mamí, tatí,“ pozdravila jsem rodiče a dřepla si na sedačku. Do ruky jsem vzala ovladač a začala přepínat kanály na televizi.

„Tady máš,“ podala mi mamka snídani a přisedla si ke mně.

„Dík,“ poděkovala jsem jí už s plnou pusou. Teď přepínal kanály taťka, ale ani jemu se nic nelíbilo.

„Pustíme si film?“ zeptala jsem se jich.

„Dobře, tak něco vyber, Bells,“ navrhl mi.

„Ok,“ pokývala jsem a talíř se snídaní položila na konferenční stolek a šla ke skřínce s dvd. Pohledem jsem jezdila po názvech filmů, ale pak mě něco napadlo.

„Každý řekněte jedno číslo,“ poručila jsem jim.

„Já říkám sto pět,“ řekla mamka.

„A já padesát osm,“ řekl taťka a já si pomyslela čtyřicet dva.

Takže padesát osm plus čtyřicet dva se rovná sto. A sto pět mínus sto se rovná pět. Takže film s číslem pět. Podívala jsem se do našeho seznamu filmů a s číslem pět byl film: Já bych to rád blond. Film jsem vyndala a dvd dala do přehrávače. Rodičům jsem neřekla, co to je, a tak budou mít překvapení. Sedla jsem si zpátky na sedačku, nohy si dala do tureckého sedu a na ně jsem si položila talíř se svojí snídaní. V televizi začaly úvodní titulky, a když se tam ukázal název filmu, mamce i taťkovi se rozsvítily oči, jelikož je to jejich oblíbený, stejně jako můj.

Film trval hodinu a půl, a když skončil, bolelo mě břicho od smíchu jako už dlouho ne. Talíř od snídaně jsem odnesla do dřezu a mamka zatím uklidila film.

„Jdu si číst, kdybyste něco potřebovali, jsem u sebe,“ zavolala jsem na rodiče cestou do svého pokoje. U sebe jsem si vytáhla svoji oblíbenou knížku a zalezla si do postele. Přerušila mě až mamka, že je oběd.

„Přijdete si dnes do baru zatancovat? Bude tam i Lily, Tery, Katy, Lizzi, Meggi, Phoebe, Rebeka, Dany, Tomáš, Alex, Petr, Zac, Nick a Troy, prostě celá moje parta. Už jste je dlouho neviděli. A popravdě, kdy jste se naposledy šli bavit? Edward tam bude taky,“ zeptala jsem se rodičů u stolu.

„No, mohli bychom tam dneska zajít. Už jsme tam dlouho nebyli. Je to až hamba, když pomyslím na to, že nám to tam patří, a my jsme tam naposledy byli před půl rokem. Já myslím, že to je dobrý nápad, co, Charlie?“ souhlasila mamka.

„Mohli bychom tam zajít. Známe tam akorát papírování v kanceláři, a tak bychom se tam taky mohli jednou bavit. Já jsem také pro,“ souhlasil i taťka.

„Tak jo, Edward mě vyzvedne v sedm, takže byste tam mohli přijít na osmou?“ Do pusy jsem si vložilo další kus brambory.

„Dobře. V osm jsme tam,“ souhlasil taťka a po zbytek oběda jsme už mlčeli. Po jídle jsem mamce pomohla v kuchyni a pak si šla dočíst rozečtenou knížku. Četla jsem si až do pěti hodin a pak se pomalu začala připravovat na večer. V koupelně jsem si dopřála dlouhou koupel s olejíčkem a pleťovou maskou. Relaxovala jsem asi tak hodinu a pak jsem z vany vylezla. Vlasy jsem si osušila a vyžehlila. Namalovala jsem si kouřové líčení a pak si šla vybrat oblečení do šatny. Stála jsem tam a přemýšlela, co si vzít na sebe. Nakonec jsem si vybrala kalhotky, džínovou sukni, top a obula si botičky. Podprsenku k tomuto topu mít nemohu. Ještě jsem popadla psaníčko a poté z šatny vyšla. V pokoji jsem si navlékla doplňky a v zrcadle, které tam mám, jsem se zkontrolovala, a když se na mě v odraze usmála krásná blondýnka, spokojeně jsem seběhla dolů.

„Páni, Bello, sluší ti to,“ pochválila mě mamka a taťka na mě koukal jen s otevřenou pusou.

„Drahý, můžeš aspoň zavřít tu pusu, když už takhle zíráš na naši povedenou dceru?“ zasmála se mamka. Já se také zasmála, když vtom zazvonil zvonek u dveří. Mamka k nim došla a otevřela je.

„Ahoj, Edwarde, Bella už je hotová, čeká na tebe v obýváku,“ pokynula mamka Edwardovi a on vešel. Když jsem ho uviděla, málem se mi podlomila kolena. Vypadal no… prostě úžasně, božsky, krásně. Neměla jsem pro něj to správné slovo. Edward ke mně přišel a objal mě kolem pasu. Když se jeho ruce dotkly mé holé kůže na zádech, zachvěla jsem se.

„Jsi nádherná,“ polichotil mi.

„Ty taky,“ opětovala jsem mu.

„Ne hezčí než ty,“ zasmál se a já se na to začervenala. Zase jsem se topila v těch smaragdech, než mi na rameno zaklepal taťka.

„Půjdete, nebo tu budete stát až do večera?“ zasmál se a já se na něj zamračila.

„Vyhazuješ nás?“ zeptala jsem se na oko uraženě.

„Ne, samozřejmě že ne, ale my s maminkou se potřebujeme… připravit,“ uhnul očima a trochu zčervenal.

„Dobře, tak mi půjdeme,“ zasmála jsem se, chytla Edwarda za ruku a odtáhla před dům.

„Zatím,“ zavolala jsem na rodiče a zamířila jsem si to směr pláž.

„Vám toto všechno patří?“ zeptal se mě při cestě.

„Jo, kus pláže, ten bar u ní a vlastně vše okolo také,“ odpověděla jsem mu. Mám to štěstí, že mí rodiče vlastní pozemky na pláži, protože když máme dům deset metrů od moře, mám nádherný výhled na něj. Od pokoje mi vede velký balkón, kde jsou nádherné západy slunce s výhledem na to moře. Prostě krása.

„Se máš.“

„Jó, to jo.“ Do baru jsme šli asi dvě minutky a jakmile jsme vstoupili dovnitř, vrhla se na nás naše parta.

„No konečně, kde jste tak dlouho byli?“ zakřičel Dany, protože přes hudbu nebylo skoro nic slyšet.

„To víš, jsme si ještě museli užít,“ zakřičela jsem a Dany na nás vykulil oči a já se rozesmála.

„Vy jste spolu…“ vylil na nás oči a my se pořád smáli. Nakonec jsem popadla Edwarda a vedla ho doprostřed parketu.

„Zatančíš si se mnou?“ udělala jsem na něj psí oči.

„Mile rád, slečno,“ blýsknul po mně úsměvem.

„Počkej tady,“ zakřičela jsem mu do ucha a odběhla k DJ.

„Hej, Tode, hoď tam tohle,“ ukázala jsem mu na jednu desku a on ukázal palec nahoru. Za to jsem se na něj usmála a odběhla zpátky k Edwardovi. Písnička, kterou jsem si vybrala, se rozezněla po parketu a Edward mě roztočil. Byla to rychlá písnička, a tak si ji hodlám pořádně užít, a jelikož spolu chodíme, nestydíme se za tancování natisknutí na sebe.

Bylo to úžasné. Edward si mě přehazoval, vyhazoval, do toho jsme zapojili taneční pohyby a výsledek byl prostě úžasnej. Kolem nás se utvořilo místo a lidé nám tak dali více prostoru na tancování.

„Víš, co mi to připomíná?“ zeptala jsem se Edwarda, když jsme měli akorát hlavy u sebe.

„Ne, co?“ zeptal se on, když si mě obtočil kolem sebe vzhůru nohama a skončili jsme zase s hlavami u sebe.

„Tancování na plese,“ odpověděla jsem mu, když jsme udělali taneční kreaci, a měli opět hlavy u sebe. Edward odpověděl úsměvem a dál už jsme jen tancovali bez mluvení. Když písnička skončila, dav nás obdařil mohutným potleskem a pískotem. S Edwardem jsme si stoupli vedle sebe, chytli se za sebe a on se uklonil a já udělala pukrle. Když dav konečně přestal, s Edwardem jsme se vydali k baru.

„Jak je možné, že umíte tak dokonale tancovat?“ kroutil hlavou Tomáš.

„No… stačí se uvolnit a řídit se instinktem,“ pokrčil Edward rameny.

„Instinkt, to určitě,“ brblal Alex. Já jen zakroutila hlavou a přisedla si k holkám k baru.

„Jak už je to dlouho, co jste tu byly naposled?“ zeptala jsem se jich po chvíli.

„Ty jo, no, asi takových půl možná tři čtvrtě roku? Jo asi tak,“ odpověděla Tery.

„Hej, holky, pojďte si s námi dát jeden pomalý taneček.“ Kluci vytáhli své dívky na parket. Já jsem zatím zůstala u baru, než ke mně došel i Edward se štěněčím pohledem a prosil o jeden pomalý tanec. S láskyplným úsměvem jsem kývla a společně jsme došli k naší partě. Ruce jsem položila na jeho krk a on je obmotal kolem mého pasu. Pomalu jsme se kolébali do rytmu hudby a přitom se o sebe třeli. Po chvilce jsem se mu otočila v náruči a dál se houpali ze strany na stranu. Svýma rukama jsem přikryla Edwardovy dlaně na mém bříšku, spokojeně se opřela o jeho hruď a blaženě vzdychla.

„Víš, že tě strašně miluji?“ pošeptal mi do ouška a políbil na šíji.

„Hmm… a víš ty, že já miluji tebe?“ zopakovala jsem laškovně jeho otázku.

„No…“ dělal, jako že přemýšlí, a tak jsem se otočila tváří k němu a políbila ho. Lačně a vášnivě.

„Vím,“ zašeptal v polibku a já se šťastně zasmála. Když skončila skladba, akorát přišli mamka s taťkou.

Večer jsem si krásně užila. Bavila jsem se se svými přáteli, prožila večer se svým přítelem a dokonce si zatancovala i se svým tátou. Byl to hezký večer, ale já jsem sem dnes šla hlavně kvůli úplně jiné věci, a jelikož už večer končí, jsem čím dál tím víc nervóznější. Vím, že by to, co chci udělat, mělo být spontánní, ale já už tu touhu prostě nemohu vydržet. Zrovna jsem tancovala s Edwardem a líbala se s ním. Jeho jazyk vládl tomu mému, stejně jako rty. Líbali jsme se, jako bychom se roky neviděli, a když mi dlaní přejel po holých zádech, vzrušení ve mně stouplo.

„Edwarde,“ zavzdychala jsem v polibku a ještě více se k němu natiskla. Cítila jsem, že se mu naše souhra rtů líbí, protože mě zřetelná a velká boule tlačila do stehna.

„Bello,“ zavzdychal tentokrát on a dlaněmi mi zmáčkl můj zadeček oděný pouze v mini sukénce. Teď nebo nikdy, blesklo mi hlavou, a tak jsem Edward pustila, chytla ho za ruku a táhla do jedné místnosti, která je něco jako pokoj pro hosty.

Když jsme tam došli, zabouchla jsem za námi dveře a Edward mě na ně natiskl. Ještě se mi je podařilo zamknout a pak už mé ruce měly na práci jen Edwardovo tělo. Líbali jsme se vášnivě a hrubě. Tentokrát to byly jiné polibky, než naše předešlé, tyto byly více intimní. Naše ruce obkreslovaly křivky toho druhého a přitom jsme se líbali. Odhodlala jsem se k dalšímu kroku a začala rozepínat knoflíčky na jeho bělostné košili. Po každém rozepnutém knoflíčku jsem ho políbila na hruď, a jakmile jsem mu ji celou rozepla, vysvlékla jsem ho z ní. Vím, že má úžasné tělo, ale stejně mě uchvátilo. Každý sval, každý centimetr, milimetr na jeho hrudi jsem polaskala rty a pohladila. Líbilo se mi, jak Edward vzdychá, a tak jsem si dopřála odvahy a ledabyle přejela po jeho chloubě.

V tu ránu mě odnášel na postel, která tu byla, a uvěznil pod sebou. Začal mě líbat na krku a pokračoval níž až k výstřihu. Mezitím mě hladil po těle a nakonec zůstal u prsou. Jednou svou rukou se podpíral a druhou si hrál s mým ňadrem. Hladil ho, laskal ho prsty a hnětl. Ach, bylo to tak příjemné. Po chvilce se odvážil mi rozvázat vázání za krkem, a tak mi top vysvlékl. Ležela jsem před ním s odhalenými prsy a jasně jsem cítila, jak se červenám. Nikdy jsem vlastně ještě takhle před klukem nebyla. Bude to mé poprvé. Blaženě si mě prohlížel a pak má prsa uchopil do svých dlaní a začal je dráždit. Když zapojil i jazyk a začal mi oblizovat bradavku, málem jsem se slastí roztekla. Mučil mě tím nejhorším způsobem a já jsem se pod ním jen vzpínala. Abych nezůstala pozadu, svou ručkou jsem pomaloučku jela po jeho těle až k pásku u kalhot a jen tak náhodou zavadila o jeho nádobíčko. Vysloužila jsem si tím tak další nával polibků na rty a slastné dráždění. Začala jsem mu pásek rozepínat a poté jsem rozepla i zip od džínů a knoflík. Když měl kalhoty rozepnuté, dodala jsem si odvahy, svého červenání jsem si nevšímala a dlaní zajela pod jeho boxerky.

Nevím, jestli jsem udělala něco špatně, nebo co se stalo, ale v tom okamžiku mě přestal líbat a strnul v pohybu. No a pak se to vše semlelo až moc rychle. Mou ruku ze svých kalhot vytáhl a sám ze mě slezl. Stoupl si a došel ke dveřím, o které se pak opřel a jen stál. Seděla jsem sama na velké posteli s odhalenými prsy a nevěděla, co se stalo. Co jsem udělala špatně, že se ode mě odtáhl. Okamžitě jsem popadla svůj top a oblékla si ho. Došla jsem k Edwardovi a zatlačila mu do ramene, aby se na mě otočil.

„Edwarde, co jsem udělala špatně?“ vzlykla jsem. Do očí se mi začaly hrnout slzy, které posléze přetekly. Jenže vtom se rychle otočil a vyděšeně se na mě díval.

„Bello, ty jsi nic špatně neudělala, to já víš… ještě na to není ten správný čas. Omlouvám se, že jsem to nechal zajít tak daleko, nechtěl jsem ti ublížit, jen jsem se přestal ovládat. Slibuji, že se dočkáš, ale nejdřív budeš muset vědět jednu věc,“ povzdechl si a přitom mi dlaní hladil po tváři a palcem stíral slzičky.

„Jakou věc?“ zeptala jsem se ho.

„Teď ti to ještě nemohu říct, ne teď, ale už brzo, slibuji,“ usmál se na mě smutně.

„Proč mi to nemůžeš říct teď?“ ptala jsem se zvědavě.

„Mám totiž strach, že až se to dozvíš, utečeš ode mě.“

„Jak si tohle můžeš myslet? Nikdy bych od tebe neutekla, ať je to, co mi chceš říct, sebehorší. Miluji tě a nedokázala bych tě opustit, nikdy.“

„Já tě také miluji, a proto se bojím.“

„Neboj,“ pohladila jsem ho po tváři a přitulila se k němu do náruče. Objala jsem ho kolem pasu a on mi objetí opětoval.

„A kdy se to tvoje tajemství dozvím?“

„Jak víš, že je to tajemství?“ zeptal se mě ztuhle a zaskočeně.

„Nevím, domyslela jsem si to,“ pokrčila jsem rameny.

„No, dnes, teď ještě ne, ale myslím, že jsme spolu už dlouho a máš právo to vědět, a tak mě napadlo, že bych tě vzal příští týden na rande, tím myslím večeři a kino a tam ti to možná řeknu,“ odpověděl mi na mou otázku.

„Dobře,“ přikývla jsem a řeč na toto téma ukončila. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli, Edward si oblékl svou košili a společně ruku v ruce jsme se vrátili k ostatním. Večer už byl u konce, a tak jsme si zatančili poslední písničku a odešli. Mamka s taťkou šli napřed a my s Edwardem jsme se zatím loučili s partou. Poté mě ještě Edward doprovodil ke dveřím mého domu, políbili jsme se na rozloučenou a také se rozloučili.

Byla jsem grogy. Šťastně jsem si zula boty, ze kterých mě už šíleně bolely nohy, a šla se vysprchovat. Jako v mrákotách jsem se umyla, vyčistila zuby a oblékla se do pyžámka. Do postele jsem padla naprosto hotová a do pěti minut byla tuhá.


 

Co na to říkáte? Vím, že je to pořád trochu nudnější, avšak v další se to malilinko rozjede. Doufám tedy, že se vám kapča líbila, a budu tu mít od vás komentíky, neboli palivo do mého hnacího motoru. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láskou teprve vše začíná - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!