Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska = oběť - 1. kapitola

Carlisle a Esme tapeta by Alice


Láska = oběť - 1. kapitolaTak, tramtararáááá! Je tu první kapitola. Jareda vyhodí ze školy a v tom je kámen úrazu. Víc neprozradím ;)

Znovu očima rozzuřeně pročetl papír.

„To není fér! Nemůžou mě potrestat za to, že jsem nepřišel do školy, když jsem měl hlídání! Měl jsem přece hlídat La Push před pijavicemi!" křičel na svého otce rozzuřeně a v rukou držel papír, ve kterém stálo:

Vážený pane Atearo,

vzhledem k tomu, že jste se opět nedostavil do školy a vaše chování je velice nevhodné, rozhodla školní rada, že jste byl vyloučen ze Střední školy rezervace La Push. Prosím, abyste si bez prodlení sbalil svoje věci a vrátil školní uniformu, kterou očividně příliš nepoužíváte. Děkuji, ředitel Pears.

Starý Ateara seděl na židli, ruce měl klidně položené na kolenou a čekal, až jeho nejstarší syn domluví.

„A pokud vím, tak Sama, Jacoba, Embryho ani Quila nevyhodili! To prostě není fér!" stěžoval si a divoce přitom rozhazoval rukama.

„Uklidni se, Jarede!" Jared se po slovech svého otce poslušně posadil. Měl z něj respekt.

„Prostě přestoupíš na střední školu ve Forks. Nic se nestane," pokračoval s trpělivostí, které by se Jaredovi dostalo od málokoho. Jared svého otce velmi obdivoval. Ať smečka udělala cokoliv - ať už se někdo popral, někdo si ublížil, nebo se vymknul kontrole - vždy zachoval chladný klid a vyřešil situaci slovní hříčkou, nebo kompromisem.

„Dobrá, tati," odsouhlasil to Jared poraženě a otočil se ke dveřím, za kterými se hemžila smečka. Bylo to poznat podle smíchu, který se zpoza nich ozýval. Vzal za kliku a vystoupil před dveře.

O den později

Stál před tou budovou a přemýšlel, jestli by radši neměl odejít.

Zatnul ruku v pěst. Nesmí být tak slabý. Nevadí, že je tam tolik upírů. Přece to nemůže být tak hrozné. A pokud tam jsou upíři, jistě se ovládají. Jestli to zvládnou ty pijavice, pak já taky. Rozhodnul se a pomalu vykročil ke schodům.

„Jeden, druhý, třetí..." počítal a čekal, kdy se dostaví dveře. Pomalu vkročil dovnitř a rozhlédl se. Škola byla celkem malá. Sem tam někdo prošel, ale většinou tu byli lidé už ve třídách.

Celá škola byla vlastně komplex budov. V jedné budově byla jídelna, v jiné zase třídy, v jiné tělocvična a v jiné zase kancelář. Jak on komplexy nesnášel. Kdo má pořád přecházet z budovy do budovy? Říkal si a pomalu šel školou, kterou si nenápadně prohlížel. Nelíbila se mu.

Zrovna si prohlížel strop. Musel uznat, že byl nádherně zdobený. Byl bílý a vyzdobený rudými růžemi, které se se svými temně zelenými stonky všelijak proplétaly. A tehdy se to stalo.

Šel a dál sledoval tu spletici růží, když ucítil náraz. Skoro ho necítil, takže musel narazit do nějakého člověka. Sklopil pohled a chtěl se omluvit, zvlášť když zjistil, že to byla dívka, která pod nárazem spadla na zem.

Jenže už to neřekl. Neřekl vůbec nic. Jen na ni zíral. Bylo to, jako by se na ni upnul. Nechtěl, aby odešla. Nechtěl, aby ho opustila a už vůbec, aby se jí něco stalo. Věděl, že by bez ní nemohl žít, přitom ještě neznal ani její jméno. Všechny nechutě z dřívějšího života zmizely. Měl nový život, ve kterém byla jen ona a její bezpečí. Její špinavé blond vlasy a hnědé oči ho uchvátily. I její tmavé kruhy kolem očí, které rozhodně nebyly lidskou prací.

„Budeš tam jen tak stát, nebo mi pomůžeš?" ozval se ten andělský hlas. Konečně se zase dokázal pohnout. Ten anděl po něm něco chtěl a on to musel splnit. Ne, nemusel. On chtěl splnit prosby toho anděla. Cokoliv pro ni.

„Ahoj, jsem Jared," představil se, když jí pomohl vytáhnout se na nohy.

„Jsem Giulia," odpověděla mu. „Giulia Salvatore," zopakovala svoje jméno a přidala k němu příjmení.

„Těší mě," řekl a dál na ni zíral. Nemohl uvěřit, že se mu to stalo zrovna tady a zrovna takhle. Dalo by se to přirovnat k lásce, k povinnosti, k silnému přátelství a k posedlosti. Ale to co se stalo, se dalo popsat jediným slovem: Otisk.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska = oběť - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!