Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krása není vše - 3. kapitola

2


Krása není vše - 3. kapitolaDoufám, že si na mě ještě pamatujete. Emmett a jeho den a k tomu ještě ošklivka Hale.

Emmett

Jessica na mě civěla. Jo, ona přímo civěla. Rychle jsem si oblékl boxerky a kalhoty. Sedla si a znovu civěla.

„Co tak čumíš?“

„Já nečumím a neměl by ses tu takhle předvádět, naproti má pokoj ta bloncka.“ Otočil jsem se a koukl z okna. Byla tam jen v tričku a kalhotkách. To je alepoň postava. „Nekoukej na ni tak, nemá nic, co bych já neměla.“ Kecy. Jak si může myslet, že se vyrovná téhle Bohyni? Vzal jsem si tričko. Jessica nahodila psí oči. Jestli si myslí, že je roztomilá, tak je vedle jak ta jedle.

„Čau.“ Políbil jsem ji a zas šel. Nasedl jsem do mého krásného autíčka a jel rovnou domů. Zaparkoval jsem v garáži a šel nahoru. Jako vždy Bella s Edwardem na gauči, Ness si hraje nejspíš nahoře, Carlisle v práci a Esmé šla ke mně.

„Emme?“ zeptala se nejistě.

„Co se děje?“

„Potřebuji, abys zajel pro moje materiály.“ Podala mi lísteček s adresou. Mám snad na výběr? Mamince se musí pomáhat. Otočil jsem se a znovu nasedl do auta. Zastavil jsem před nějakou budovou, přesněji před domem. Zazvonil jsem. Slyšel jsem pomalé kroky. Otevřely se dveře a v nich krásná hnědovláska. Prohodila vlasy.

„Ahoj, krásko, posílá mě Esmé Cullenová.“ Chvíli na mě koukala a pak se usmála.

„Jasně, hned jsem zpět.“ Odešla a opravdu za chvíli byla zpět. Podala mi nějaký složky. „Manžel?“ Začal jsem se smát. Manžel? Vypadám tak?

„Ne, to vážně ne, a co vy, jste zadaná?“ Ukázala prsten a co, taková malá neškodná věcička. Přisunula se ke mně.

„Ano, ale to snad není vada. Jsi sladký,“ zašeptala mi u ucha. Přitiskl jsem si ji na tělo.

„To není.“ Jen jsem se ji na chvíli políbil. Zareagovala jako každá žena. Chytla mě a zatáhla dovnitř.

xxx

Oblékl jsem se. Usmívala se jako každá. Vážně jsem dobrý.

„Stav se ještě někdy.“ To vážně ne. Jediný, s kým mám něco víckrát, je Jessica a to jen kvůli tomu, že je lepší než holky ze školy a naštvu Mikea. Od Esmé jsem měl nejmíň třináct zmeškaných hovorů. Jejda. Přidal jsem na plynu a jel rovnou domů. Esmé už stepovala před domem a neměla zrovna příjemný výraz.

„Kde jsi sakra byl?“ zařvala na mě. Podal ji složky.

„Malé zdržení.“ Zazubil jsem se na ni. Nadechla se mým směrem a byla ještě víc rozčílená.

„Ona je vdaná. To tě nenapadlo? Emmette, respektuji tvůj život, ale někdy to je prostě moc! Děkuji za ty papíry,“ řekla naštvaně, odešla. Ta toho nadělá. Dobrá,, teď se rychle osprchnout a zápas čeká. Jak jsem myslel, tak jsem vykonal. Edward ze mě šílel. A Jasper se mnou fandil. Alice byla naštvaná, Bella si hrála s Ness. Rodinná idylka po upírsku.

Carlisle se vrátil a poučoval mě o tom, že vdaný ženy jsou pro mě tabu. Koukl jsem na hodiny. Je čas jet do školy. Naposledy jsem koukl na svůj odraz a jako vždy dokonalý. Nasedl jsem do auta a jel do školy. Jen jak jsem se objevil v zatáčce, mnoho dívek bylo na mém obvyklém místě, a kdo mě ještě víc zaujal, byla ošklivka. Byla opřená o červený BMW. Nepřijela v něm včera ta bloncka? Vystoupil jsem a Jessica se ke mně hned přifařila. Ošklivka dneska byla ošklivější než obvykle. Jak ona to dělá? Přišel jsem k ní.

„Uděláme dohodu, ano? Ty mi řekneš jméno tvé krásné blonďatě sestřičky a já tě nechám na pokoji“ Začala se smát.

„Cullene, nejsem váš prostředník a její jméno se nedozvíš a teď odpal!“ Dneska je nějaká rozjetá, ne? Většinou ji znám jako jehňátko a teď? Hnusná lvice.

„Nezahrávej si se mnou! Udělám ti ze života peklo!“ zavrčel jsem na ni. Její úsměv jí zmizel. Tohle je moje stará ošklivka.

„Ty prostě mě nemůžeš nechat, že?“ Teď jsem se smál já.

„Ne, něco mě k tobě táhne, ale krása to není teda, jestli nějakou máš.“

„Běž někam,“ odvětila a šla směrem k učebně. Jaký štěstí, první hodinu mám s ní. Šel jsem za ní. Posadila se do lavice a já k ní. Hnusně na mě koukla. Ten pohled byl tak... hrozivý. Počkat, já jsem upír, já se nebojím.

„Řekni to jméno a nechám tě," zašeptal jsem k ní. Učitel vstoupil do třídy. Opět začal žvanit. „To jméno,“ připomenul jsem ji v půlce hodině.

„Trhni si nohou,“ odvětila mi. Učitel se na nás koukl.

„Oba dva dnes po škole,“ řekl naštvaně a dál pokračoval ve výkladě.

xxx

Zbytek dne proběhl dobře díky dívkám. Došel jsem do učebny, kde jsem měl strávit odpoledne s ošklivkou. Byla pokrčena. Ten zadek ušel. Když, přes ty volný rifle moc nešel vidět, ale i tak.

„Kdybys ze sebe nedělala gorilu, víš, že bys byla i hezká.“

 


Moc se omlouvám za dlouhé čekaní, ale měla jsem toho moc a ještě se mi rozbil počítač. Vím, že začátek je hodně nudný. Prala jsem se s tím víc jak dva večery a prostě tohle je nejlepší verze, tak doufám, že vás to neodradí. Prosím, aby každý zanechal koment.

Malý trailer

2. kapitola - 4. kapitola - Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krása není vše - 3. kapitola:

 1 2   Další »
16. Lucie7
06.12.2011 [13:09]

skvělé

01.12.2011 [22:56]

AddyCullenSuper!!!Rychle další!!! Emoticon Emoticon

14. Bára
22.11.2011 [11:04]

Emoticon Emoticon Emoticon

21.11.2011 [11:06]

ada1987viem, ze chcem vela, ale pokus sa pisat rychlejsie, lebo uz zabudam o čom bola predchádzajúca kapitola Emoticon

12. andysek1002
20.11.2011 [19:36]

emmettek se rozjel super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. repajunior
20.11.2011 [18:37]

krásný už jsem myslela že psát nebudeš ale příjemné překvapení.fakt Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. marcela
20.11.2011 [16:36]

Je to opravdu povedený.Pobavila jsi mě ženatou ženou(nemyslím to zle). Emoticon Emoticon Emoticon

20.11.2011 [16:33]

nicolecullenhaleProboha...nemám slov Emoticon Emoticon Jo takhle to dopadá když člověk nepřemýšlí Emoticon Děkuji za opravu Emoticon

20.11.2011 [16:31]

xXLollinkaXxUrčitě napiš rychle další kapču. Bylo to luxusní, ale moc krátký. Jinak, není žena náhodou vdaná??? Jinak těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. meredith
20.11.2011 [16:08]

Emoticon Emoticon ale ženatá žena? Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!