Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasper a Bella Cullenovi? - 5. kapitola

Mr.cullen


Jasper a Bella Cullenovi? - 5. kapitolaJak bude reagovat Alice s Jasperem na jejich setkání? A co Jasper bude naštvaný na Bellu? Čtěte a uvidíte.

5. kapitola

Jasper

Když jsme šli ze školy, přišla za mnou Bella a oznámila mi, že jede s Alice na nákupy. Nějak jsem jí nevěřil, že by jela jenom kvůli oblečení. Vlezl jsem jí do hlavy a čekal, jestli se neprořekne, ale chránila si myšlenky, potvora, takže něco chystá. Už jsem myslel, že na to začne myslet, ale v autě objevila Edwarda. Vzdal jsem to a nastoupil do auta. Domů jsem jel jako blázen, byl jsem tam tak za 5 minut. Vystoupil jsem a šel do domu. V telce nic nebylo, tak jsem si chtěl zdřímnout. Lehl jsem si a znenadání se mi v hlavě objevila Alice. Nádherný malinký a roztomilý elfík. Alice je nádherná, její velká medová kukadla, havraní rozcuchané vlasy, rty, ty její nádherné rty, které bych chtěl tak moc ochutnat. Za takovou chvíli jsem se zamiloval do jedné malé upírky, na kterou jsem čekal celý život. Tak jsem o ní přemýšlel, asi ještě hodinu, když mi začal zvonit mobil.
Podíval jsem se na něj, bylo tam napsáno Bella.
„Ahoj Bello, potřebuješ něco?“ zeptal jsem se sestřičky.
„Ahoj Jazzi, to jsem já Alice. Prosím tě, přijeď k obchodnímu domu, čekám na tebe. Tvoje sestra má ohnivé potíže.“ Chvíli jsem přemýšlel, co myslím tím ohnivé. Po chvíli mi to došlo, Bella začala hořet.
„Jasně, Al, hned jsem tam.“
Rozběhl jsem se k autu a doufal, že dojdu dost brzo a že ji nikdo neuvidí. Po cestě jsem přemýšlel nad tím, že jsme v trapu, Alice se o nás dozvěděla. Asi se budeme muset vrátit do Volterry a až bude čas, tak se vrátíme.
Už jsem viděl Alice, jak stepuje nervózně na parkovišti. Když mně zahlédla, očička se jí rozsvítila a na chvíli jsem zachytil lásku a radost. Nechal jsem to běžet, teď musím pomoct sestřičce.
Vystoupil jsem z auta a Alice…

Alice:


Udělala jsem všechno, co po mně Bella chtěla. Zavolala jsem Jazzovi a běžela jsem rychle koupit oblečení.
Stála jsem na parkovišti a netrpělivě přešlapovala z jedné nohy na druhou. Za chvíli jsem viděla Jazze.
Vystoupil z auta a šel ke mně. Svět jakoby se se mnou zastavil. Existoval jenom on. Jak mi Bella řekla, že mě Jazz miluje, začala jsem o něm přemýšlet úplně jinak. Už jsem to nevydržela a rozběhla jsem se mu do náruče. Chvíli mě objímal a pak se mírně odtáhl a nádherně usmál. Sklopila jsem hlavu, ale Jazz mě chytl jemně za bradu, jako bych se mohla snad rozpadnout. Rozpadnout ne, ale roztát, to ano. Najednou se ke mně začal naklánět, byla jsem štěstím bez sebe. Najednou jsem ve své hlavě uslyšela Bellu.
„Sakra, přestaňte, já potřebuji zachránit. Jděte teď někam s vaší láskou, já tu hořím.“ Vyjeveně jsem se podívala na Jazze, jak může vědět, co děláme.
„Víš, Bella má podobný dar jako Edward a Aro. Nečte ti myšlenky pořád, jenom když chce, ale může v tvé mysli vidět všechno, na co si kdy myslela, nebo co jsi kdy zažila. Já ten dar mám také, ale zkoušel jsem to zatím jenom na sestře a ve Volteře na skoro všech. Teď už jdeme, zbytek ti povyprávím později.“ Chytl mě za ruku a oba jsme se rozběhli. Celou cestu k Belle nám v hlavě řvala: „Jedůůů, makáám, nelenííím.“ A když jsme byli kousek od ní, tak radostně zapištěla: „No konečně, sakra, vám to ale trvalo.“

Doběhli jsme k ní a Jazz k ní poklekl a chytli se za ruce. Po chvíli Jazzovi zamrzla ruka a Bella pomalinku přestávala hořet. Jakmile dohořela, schovala se za Jazze a řekla, ať jí hodím oblečení. Poslechla jsem ji a oblečení jí hodila. Za chvíli Bella vylezla zpoza Jazze a usmála se, v ruce držela zbytek jejího oblečení a culila se jako měsíček na hnoji. Jazz se k ní otočil a chtěl jí dát pohlavek. Bella hravě uskočila a Jazz se skácel k zemi a bolestně vykřikl. Začala jsem hysterčit a hledat Jane. Ta tu však nebyla, zadívala jsem se na Bellu a ta se soustředila na Jazze. Zakřičela jsem na ni a ona pohled stočila ke mně, Jazz se přestal svíjet v bolestech.
„Bello, proč si mu to, sakra, udělala je to tvůj bratr.“ Nechápala jsem to, tohle by si sourozenci neměli dělat. Za Bellu ale odpověděl Jazz.
„Alice, ona za to nemůže, chtěl jsem ji napadnout a ona se bránila jejím nejoblíbenějším darem. Ve Volteře jsme byli vychování k tomu, aby i na nejmenší pohled nebezpečí jsme se začali bránit. Takhle to s námi je. Chtěl jsem Bellu praštit za to, že ti to řekla, a ona vycítila nebezpečí, nehledě na to, že jsem její rodina, se bránila. Takhle to udělala i jednou Arovi, když ji chtěl praštit za to, že mu s Felixem zlámala zase trůn.“ Vykulila jsem na ně oči, oba se usmívali. No bezva, kam jsem se to dostala, teď si budu muset hlídat záda. Pak mě napadlo ještě něco.
„A co kdybych se rozběhla na Bellu a skočila jí nevědomky na záda?“
„No, jestli zůstane pevně stát, tak tě shodí a začne vrčet. Jestli se s ní zřítíš na zem...“ Jazz se začal nekontrolovatelně smát. Najednou přestal a ztuhl. Podívala jsem se na Bellu a ta se usmívala.
„Neboj, nic mu není, jen jsem mu otupila smysly, to je Alecova moc. Pokud se se mnou zřítíš na zem, tak se ti asi nic nestane. Ten hňup, co si říká můj bratr, se smál kvůli tomu, že mě takhle jednou Felix zalehl a bylo to před dvěma dny. Jinak jsem moc ráda, že jste se dali dohromady, teda  dáte. A promiň za vyrušení, ale já bych na sobě neměla za chvíli žádné oblečení. Usmála se na mě a pomalu odcházela.
Dřepla jsem si k Jazzovi a čekala. Najednou jsem ucítila jeho rty na těch mých. Byla jsem ztuhlá, ale po chvíli jsem se přidala, byla to ta nejúžasnější věc, jaká se mi kdy stala. Díky Belle.

Odtrhla jsem se od Jazze a řekla mu: „Jazzi, budeme muset vymyslet, jak dát Bellu s Edwardem dohromady. Za nás může taky Bella, to všechno ona.“
Jazz se na mě usmál a řekl: „Neboj se, už mám plán, jak to udělat.“
Chytil mě za ruku a šli jsme domů.

Doufám, že se vám kapitola aspoň trochu líbila. Do konce prázdnin by tu měli přibýt 2 možná max. 3.
Po prázdninách budu přidávat jen zřídka, to víte, škola. Jestli se vám kapitola líbila, zanechte aspoň smajlíka. Kapitola je trochu krátká a docela uspěchaná, vím to, ale mě nenapadlo, co bych měla napsat z jejich pohledu, tak to berte jako takovej malinkej bonusek.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasper a Bella Cullenovi? - 5. kapitola:

 1 2   Další »
17. xxx
02.10.2011 [19:46]

Emoticon

16. Pattisonka
24.09.2011 [20:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.09.2011 [14:08]

selena257krasa Emoticon prosim ta rychlo pokracuj Emoticon Emoticon

14. ella
24.09.2011 [14:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. RoDiLiCh
24.09.2011 [12:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Hanča
24.09.2011 [11:13]

Nádherný díl!! Emoticon Emoticon Emoticon

11. čiči
24.09.2011 [7:50]

doufám,že bude pokračování je to fakt dobré Emoticon

10. LidkaH
23.09.2011 [21:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. jess
23.09.2011 [21:54]

dalsi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.09.2011 [21:47]

RosalieHale2joooooooooooooooooooooooooooooooooooo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!