Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane Volturi - 2. kapitola Nedám sa

Twilight zabíjí


Jane Volturi - 2. kapitola Nedám saĎalšia kapitola, viac komplikácii. Pekné čítanie. JaneVolturyCullen

Jane

„Jane,“ ozval sa mi ticho za chrbtom Gered. Jemne ma pohladil po pleci, druhou rukou mi zotrel slzu a obrátil si ma k sebe.

„Katrin je milá baba,“ usmial sa a ja som sa nemohla neusmiať.

„Veru, že je,“ usmiala som sa smerom k nej. Videla som, ako sa s Jakeom smejú. Prejem jej to. Je to milý chalan. A keď sa tu na začiatku roka presťahujú, budú môcť byť spolu.

„Pristane im to.“ Gered ma hladil a objímal.

„Ja viem,“ usmiala som sa.

Chvíľku sme len tak stáli a on ma hladil.

„Prepáč mi to. Väčšinou také nie je. Ale, no vieš. Asi si myslela, že hľadíš možno aj na jej dcéru a tak. Vieš aké sú mami neznesiteľné, keď sa boja o svoje deti.“ Rozosmiala som sa. On ma odtiahol od seba a pozreli mi do očí.

„Nechcem, aby si mala problémy. Nie kvôli mne.“ Pousmial sa ale ja som videla náznak slzy v jeho oku.

„Nebudem mať. Je mi jedno, čo si myslia druhý. Chcem byť s tebou.“ Chytila som ho za ruku.

„Tvoja rodina ma neuznáva,“ zašepkal a pozrel do zeme.

„Bol si už u nás. Mama proti tebe nič nemala. Povedala, že si príjemný chalan. Mama vie, čo hovorí. Počúvala Depeche Mode a na ich zrazoch Boh vie, čo za chalani boli. Jej si nevadil. Neviem čo, má moja krstná mama za problém.“ Rozplakala som sa.

„Mám nápad. Prídem zajtra. Je mi jedno, čo mi povedia. Som človek ako oni. A nech svet vidí, že mám tu najúžasnejšiu babu na svete.“ Objal ma a dlho sme sa bozkávali.

Katrin som potom vytiahla z vody. Jakeovi som povedala nech za nami zajtra príde. Potom sme odišli. V aute som sa fajne poštekala s krstnou mamou a utekala som preč.

A kde som teraz. Pod starým dubom sedím a čakám, kedy dorazí autobus, čo tak dlho vyčkávam. Včera som domou prišla neskoro iba som sa osprchovala a ľahla si spať.

Videla som, ako sa objavil za kopcom. Prešiel predo mnou. A ja som prešla cez cestu. Z autobusu vystúpili Gered a Jake. Za mnou zasa kráčala Katrin.

„Katrin,“ vzdychol a podišiel k nej.

Ja som prišla ke Geredovi a silno som ho objala. Obaja sme pozerali na tých dvoch, zatiaľ čo autobus odišiel.

„Ako sa máš.“ Jake bol plný neistoty.

„Ujde to a ty?“ usmiala sa.

„Počkaj,“ zašepkal mi do ucha Gered. Boli sme Jakeovi za chrbtom, čiže natiahnuť sa k nemu a postrčiť ho, nebol problém.

Jake sa zatackal, zachytil sa Katrininých pliec a skončili si tesne pri sebe tvárami. Dýchali si do tváre. Potom sa Jake zohol a pobozkal Katrin. Nebránila sa.

Ja som sa len zasmiala a pobozkala som Gereda.

„Keby som ja mala 14,“ pokrútila som hlavou.

„To som po tebe tajne túžil na ZŠ. Potom si mala 15 a ja som zistil, že si už dospelá,“ pohladil ma po tvári.

„Decká, poďme,“ zavelila som. Jake sa odtisol, ale Katrine to robila len veľmi nerada.

„Sľubujem. Nabudúce vás vyrušovať nebudem, ale máme dačo dôležité pred sebou.“ Usmiala som sa a mávla rukou aby išli pred nás.

Oni sa držali za ruky, my sme sa držali za ruky. Babky v dedine kráčajúce do kostola na mňa hľadeli, ako na hriešnicu a ja som si myslela svoje. Od vtedy, ako som si začala púšťať hudbu nahlas a nie len do slúchadiel, obliekať sa do čierneho, začali po mne babky škaredo v kostole pokukovať. Tak som k nám do kostola prestala chodiť a chodíme do kostola v neďalekom meste.

„Sme doma,“ povedala som a ťahala som Gereda za ruku za sebou. Katrin a Jake ostali pred domom. Majú sa o čom rozprávať.

„Ahoj, Gered. Počula som, že máte robiť to o mineráloch do školy. Som rada, že ťa vidím. Dáš si s nami obed?“ Moja mama mala vo vlasoch trocha múky a ja som sa nevedela nezasmiať.

„Nie, ďakujem. Ja len... chceli sme vám s Jane niečo povedať,“ usmial sa Gered.

„Som samé ucho.“ Mame sa z tváre stratil úsmev.

„No... My s Jane spolu chodíme už dobrých šesť mesiacov.“ V dverách sa zjavila krstná mama a z rúk jej spadol môj obľúbený hrnček. Myslela som, že ma vystrie.

„Tak to som nečakala. Ale asi som mala niečo tušiť. Ale v každom prípade vám to prajem.“ Usmiala sa a pohladila ma. Vedela som, že mama to pochopí.

„My ideme teda zasa robiť na tých kameňoch. Máme tu aj Jakea. On je v našom tíme a ide s nami aj Katrin. Vrátime sa neskôr.“

„Nemusíš sa ponáhľať.“ Pobozkala som mamu a celá šťastná som aj s Geredom vyšla von a na prahu som ho pobozkala.

 

Alec

Segra vošla dnu aj s Geredo. Vedel som už dva roky, že sa jej páči. Pred pol rokom spolu začali chodiť. V tomto bol môj vzťah so sestrou iný. Som od nej o dva roky mladší, ale ona sa mi zdôveruje aj s tým, kedy má menzes a ako mizerne sa cíti. Vedel som to medzi prvými keď s ním začala chodiť. A keď som ho videl na plavárni a videl výraz krstnej mami, vedel som, že bude zle. A keď teraz s nim prišla domou. Krstnú som zamestnal u mňa. No neudržal som ju dlho. Keď počula, že segra s niekym chodí, vybehla tam. Pustila pohár a strašne sa naštvala. Našťastie tí dvaja odišli. Potom sa rozpútalo hotové peklo. Mama obraňovala Gereda, že je to slušný chlapec so slušnou rodinou, no krstná nič nechcela počuť. Vzala Zuzku a povedala mi, že keď príde Katrin mám ju odviesť ku nim do domu. Bolo to o dve ulice ďalej. A tak sa rozhádali dve sestry.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane Volturi - 2. kapitola Nedám sa:

 1
24.12.2012 [14:49]

BubulienkaAhoj, článok ti musím vrátiť, a má to hneď niekoľko dôvodov.
Poprosím, aby si nezaškrtávala, že sú kapitoly hotové hneď za sebou, pretože sa môže stať, že ti 2. kapitola vyjde skôr ako prvá, alebo opačne.

Tiež sa pozri na gramatické chyby:
Jane Volturi - 2. kapitola: Nedám sa (Oprav si to takto.)
čiarky:
*súvetia
*spojky (ako, preto, že, lebo...)
*slovesá
- skloňovanie mien: Jake...
- priama reč - Pozri si koncept, ktorý ti predo mnou priložila v komentári Black.

Odporúčam zamieriť do sekcie Pomoc autorom a opraviť si chyby v článkoch, lebo sú vždy rovnaké. Ak to budeš mať, zaškrtni "Článek je hotov". Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!