Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jako z jiné planety 13. kapitola

Stephenie Meyer


Jako z jiné planety 13. kapitolaTak, pokračování svatby. Konečně poznáte Anabellinu pravou lidskou povahu.

Pohled Anabell

 

„Vůbec jsem si toho v tom nemocničním smradu nevšimla – ale teď to cítím. Jste jedním z nich…“ zašeptala jsem a natočila se k němu.

„Ano, jsem zakladatel… Slečno Harrapari, je Johari jednou z vás?“

Přikývla jsem. „Je to jedna z neteří… Mám jich tucty…“ zakřenila jsem se a Jake mě chytil za ruku.

„Tišeji, Bell…“ poprosil mě.

„Jistě, Adofo…“ zamumlala jsem, a použila při tom oslovení, které se používalo mezi svázanými páry. Doslova to znamenalo „ten, kdo miluje“.

Jake cosi zabručel, ale já ho už zase nevnímala.

„Takže vy jste metamorf….“ Prohlížel si mě jako zvíře v Zoo.

„Ukousnu vám hlavu, jestli toho nenecháte. Nejsem opička v Zoo!“ zasyčela jsem na něj zlobně.

„Ach, jistě… Já… Promiňte,“ omlouval se okamžitě a bloudil zrakem po místnosti.

„Nic se nestalo,“ odpověděla jsem uraženě a otočila se zase čelem dopředu.

Divocí psi vedle mě neklidně zakňučeli, když jsem ucítila doktorův dech za mým uchem.

„Ehm… Anabell, mohli bychom se později sejít v mé pracovně? Rád bych se vás zeptal na pár věcí…“ zaprosil.

Pohlédla jsem na psi a pak na Jakea, který zavrtěl hlavou.

„Ne, to asi nepůjde. Tady se s vámi nesejdu. Ale stavte se u mě doma, rodina vás určitě srdečně uvítá…“ nabídla jsem mu.

Široce se usmíval, než jsem dodala: „A přijďte sám!“

Zasmála jsem se jeho grimase a poplácala jsem Jakea po ruce.

„Nebojte, lvi nekoušou,“ ujistila jsem ho.

„…pokud nejsou hladoví…“ dokončil Jake tiše pořekadlo, které jsem mu vtípila do paměti.

„A smečka tam nebude, jen Jake…“

„Pokusím se rodině domluvit, že je to bezpečné…“ ujistil mě a rychlými kroky přešel k oltáři, kde už čekal Edward Culen na svoji nastávající.

Sálem se roznesla hudba, kterou brnkala ta blondýna na klavír a ze schodů pomalu scházela malá černovlasá upírka s kyticí bílých růží v rukou.

Jako družičce jí to moc slušelo a jemné perlové korálky, které si vpletla do vlasů, dávaly vyniknout jejím vílím rysům.

Pak se na schodišti objevila na schodech nevěsta. Po boku jí šel otec – poznala jsem to díky tomu, že měli skoro stejný pach a stejné vlasy. Pomalu mířili k oltáři a dívka zakopla o poslední schod, takže se skoro neudržela na nohách.

Zčervenala, a to kupodivu ještě dodalo na její kráse.

Vzpomněla jsem si, že jí Jake říkal tenkrát v lese Bello.

Bylo mi nepříjemné, že ji oslovil stejným jménem jako mě, ale potěšilo mě, že její jméno nikdy nevyslovil s takovou něhou, s jakou vyslovoval mé.

„Moc jí to sluší…“ zamumlala jsem Jakeovi.

„Kdysi jsem ji miloval…“ zamumlal v odpověď.

Z jeho přiznání mi najednou vyschlo v krku. Moje nepřátelství k té dívce se ještě prohloubilo…

„Chce se stát jednou z nich…“ zamumlala Lea, sedící z druhé strany vedle Jakea.

„Upírkou?“ zašeptala jsem.

Přikývla a nespustila z ní oči.

„Nemám ji ráda… Kdysi hrozně Jakeovi ublížila…“

Tak za toto prohlášení jsem byla odhodlaná, že té nestálé nevěstě roztrhám hrdlo. Jestli mě teda její manžel nechá…

„Jak ublížila?“ zasyčela jsem a přestala poslouchat pana Webera, který vedl obřad.

„Teď ne, Leo!“ zavrčel Jake a umlčel nás obě.

Udělala jsem směrem k Lee gesto, že mi to řekne později a zavřela oči.

Připadalo mi, že jsem celý obřad prospala, protože když mě Jake popadl za ruku, že půjdeme poblahopřát novomanželům a předáme dárek, nevěděla jsem, co se děje.

Vystáli jsme dlouhou frontu, potkali pár dalších upírů, kteří říkali, že jsou příbuzní z Denali, a konečně se dostali k nevěstě a ženichovi.

Jake si potřásl rukou s Culenem a pak diskrétně objal Isabelu, která se k němu přimkla tak těsně, až jsem byla nucena tiše zavrčet.

Jake byl můj, ne její.

Podala jsem Edwardovi malou krabičku, kterou jsem měla jako dárek pro něj.

„Přeji hodně štěstí. S ní to vážně nebudeš mít lehký…“ zabručela jsem a zadívala se mu do očí.

„Jsi jiná, než jsem si tě představoval…“ usmál se.

„Janine je pořádku, ale jestli se ještě někdo z vás dotkne mé rodiny…“ varovala jsem ho.

„Neboj se, už o vás víme, neublížíme vám…“ slíbil a mrkl.

Přešla jsem ke své rivalce, které nestačil jeden muž a předala jí druhou krabičku.

„Říkáme tomu güneş ışını, neboli sluneční paprsek. Udrží tě to naživu i kdybys měla smrtelné zranění a uzdraví tě to do dvou dnů. Pochází to z naší magie a je to velmi vzácné. Dávej na to pozor...” zašeptala jsem.

Ta lidská dívka byla sice sobec, ale život s upíry ji musel ledacos naučit.

Zamrkala, otevřela pusu do udiveného „o” a pevně sevřela krabičku v prstech.

Asi měla představu, jak vzácný dar jsem jí dala.

„Děkuji ti...” zašeptala po chvíli ticha.

Pokývala jsem hlavou a odešla za Jakem.

„Dala jsi jí velký dar...” zamumlal Jake.

„Já to vím...” odpověděla jsem.

„Jsi si vědoma toho, že tě nesnáší?”

„A já nesnáším ji...”

„Ty chceš, aby tvůj úhlavní nepřítel žil?”

„Jsem napůl zvíře, které sejme cokoli, co mu stojí v cestě... Ale jsem taky člověk.”

„Dneska jsi víc člověk, než kdy jindy...” zašeptal a zabořil mi obličej do vlasů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jako z jiné planety 13. kapitola:

 1
5. E.T.
24.06.2011 [23:09]

Doufám, že na pokráčko nebudeme muset čekat moc dlouho. Tohle je totiž suprová povídka! Emoticon Emoticon
Kdyby Isabella použila ten paprsek při těhotenství, tak by třeba mohli brzo u Cullenů pobíhat dva poloupírci! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 24.06.2011 [19:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.06.2011 [10:17]

JudysNádhera jako obvykle. Anabell se zachovala velmi štědře. Emoticon Emoticon
Prosím, rychle pokračuj. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.06.2011 [21:16]

belacullennádherná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rychle další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Elis
23.06.2011 [19:48]

krásné Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!