Všetky udalosti z Úsvitu sa stali, až na jednu maličkosť. Rachel sa do La Push nikdy nevrátila a ďalej študuje vysokú školu. Všetci vlkolaci sa pripútali až na Paula, z neho sa stal sukničkár. Jeho motto znie: Jedna žena, jedna noc! Až kým sa Rachel na jej 21. narodeniny - vtedy je druháčka na vysokej škole - nerozhodne pozrieť, že čo je doma nové. Vtedy sa to stane, Paul sa pripúta k Rachel. Ale čo ak bude Jacob dávať na svoju "veľkú" sestru až priveľký pozor? Bude Rachel s Paulom alebo sa rozhodne pokračovať v štúdiu? A čo sa stane, ak si Rachel vypočuje Paulovu "pestrú" minulosť?
08.12.2011 (17:30) • miska555 • FanFiction na pokračování • komentováno 8× • zobrazeno 1420×
Pohľad Rachel
Nič nie je krajšie, ako keď sa rozhodnete svoju rodinu navštíviť natajno. Pravda, otec s Jakeom vôbec netušili, že mám prísť. A preto teraz sedím v lietadle, ktoré ma má zaviesť do Seattlu. A odtiaľ taxíkom do La Push. La Push, malá rezervácia, kde pozná každý každého. Ufff... dvadsať jeden rokov, Rachel... musíš si už niekoho nájsť, lebo zle skočíš, dievča...
„Prosíme pasažierov, aby sa pripútali. O päť minút pristávame," ozvalo sa z reproduktoru a ja som automaticky siahla po páse, ale žiadny tam nebol. Postavila som sa, že sa obzriem, ale nikde nič.
"Prosím Vás, pani, neviete kde je tu pás?" spýtala som sa okoloidúcej letušky. Ukázala mi, kde nájde pás a ešte ma upozornila, aby som si sadla.
Všetko som spravila podľa jej pokynov a približne za pätnásť minút som sedela v taxíku, smer La Push.
***
„Rachel? Rachel! Kde si sa tu preboha vzala? Nie, ja som šťastný, že si tu, ale odkiaľ si vzala..." spustil môj otec hneď čo ma uvidel.
Pohľad Paul
Práve som bol u Jacoba. Pozeral som telku, lebo moja sa pokazila. Zatiaľ čo on bol vonku s Nessie.
Toľko som mu závidel. Aj ja sa už chcem pripútať a vôbec by mi nevadilo pripútať sa k ešte dieťatu ako Quil a Jake. Tak veľmi som im závidel, aj keď na verejnosti som si z nich robil posmech, ale závidím im. Veľmi bolí, keď sú okolo vás všetci šťastní, len vy nie. Je to obrovská bolesť. Jediný kto to všetko vedel, bol Jared. Môj najlepší kamarát. Áno, aj on sa už pripútal ku Kim, ale je to kamarát, lebo vždy si na mňa našiel čas a nájde.
„Rachel? Rachel! Kde si sa tu preboha vzala? Nie, ja som šťastný, že si tu, ale odkiaľ si vzala..." začal zrazu kričať Billy, keď som počul na príjazdovej ceste, ale neriešil som to. Hmmm... asi nejaká návšteva, ale to meno Rachel mi niečo pripomína. Rachel, Rachel, Rachel, Rachel...
Už viem, Jakeova staršia sestra Rachel. No... asi by sa patrilo ísť pozdraviť. Vypol som telku, otvoril dvere a pozrel sa na ňu a vtedy pre mňa prestal existovať celý svet.
Keď som sa pozrel do tej anjelskej tváre, všetko ma opustilo a držala ma tu len ona. Už ma vôbec netrápilo, či zmeškám zápas, či mám pokazenú telku, či sa mi darí v dielni. Trápila ma len ona. Zrazu bola ona stred môjho vesmíru. Vtedy bol rozhádzaný, ale teraz bol jeho poriadok očividný. No tak takto vyzerá pripútanie sa.
Paul, upokoj sa! Poporade, najpr sa prestaň na ňu pozerať ako slepec, ktorý prvý raz vidí slnko, aj keď som sa tak cítil. Po druhé, ak je to Jacobova sestra, tak mám veľký prúser. Po tretie, začni sa s ňou normálne baviť, aby si nič nevšimla. Aj keď to bude dosť ťažké, lebo som ju konečne našiel, svoju vyvolenú. Je to ona, viem to na sto percent. Už pre mňa existuje len ona, nik iný. Milujem ju a nikdy neprestanem, ale čo bude ak zistí, aké hovadiny som robil, keď som ju ešte nepoznal? A ako vôbec zareaguje Jacob?
Ja viem, prológ je hrozne krátky, cez 500 slov. Ale, prosím, zanechajte aspoň jedného smajla, to je úplne jedno, pokiaľ ten smajlík bude mať palec dole alebo hore. Mne je to vážne jedno, predsa z kritiky sa človek učí, nie? Len mi, prosím, napíšte komentár, aby som vedela, či sa Vám poviedka páči alebo nie...
Vopred ďakujem. :)
Autor: miska555 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jacob, to už by stačilo! - Prológ:
pokračováníííí!!!!!!!!!!!
Ahoj, píši ti sem, protože nemáš shrnutí. Chtěla jsem se zeptat jestli chceš teda ten trailer. Psala jsem ti mail, že ti ho klidně udělám, ale ty jsi mi zatím neodpověděla, tak pokud o něj pořád stojíš, tak mi napiš na mail děj povídky.
THe: dik.. a poviedka sa vola preto lebo... no to si budes musiet precitat v dalsich kapitolach xD... a dik za koment
Skvělý začátek! Většinou slovenské povídky nečtu, protože je pro mě přeci jen lepší číst ve svém rodném jazyce, ale slovenština je tak nádherná a má tak úžasná slova! O Paulovi a Rachel čtu strašně ráda a těším se, co bude dál.
Jen otázka: proč "Jacob, to už by stačilo!"? Jasně, teď je na tu otázku brzo, když je to teprve prolog.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!