Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob, to už by stačilo! - 4. kapitola

Cosmopolis


Takže, máme tu ďalšiu kapitolu... Ako zareaguje Jacob a ako sa ďalej bude vyvíjať vzťah medzi Paulom a Rachel? Prekazí im to niekto? Prajem príjemné čítanie. :)

Ráno som vstala a moja ruka hneď začala blúdiť po druhej strane postele a nič nenašla. Paul už tu nie je. Ale zrazu som nahmatala niečo ako papier. Bol to odkaz od Paula.

Slniečko, prepáč, ale musel som hneď ráno odísť. Príď dnes o siedmej na pláž. Čakám tam na teba. Ale nech o tom nevie Jake. Teším sa, Paul.

Páni. Mala som chuť skákať, spravila som to... Skákala som a to rovno po posteli. Určite to otec počul a určite si myslel, že mi jednoducho preskočilo, ale bolo mi to jedno. Ten najkrajší a najsexy chalan na svete ma pozval na rande, bolo to niečo úžasné. Asi som sa zamilovala... Áno, zamilovala som sa. Viem, je to trošku divné, ale ja som si bola istá len jedným, a to Paulom.

Rýchlo som spratala posteľ a utekala do kuchyne na raňajky.

„Ahoj, oci,  Jake!" povedala som a rýchlo ho bežala objať.

 

„Páni,  ale si vyrástol." Čo bola pravda. Predtým, než som odišla, bol o hlavu nižší a teraz bol vyšší aj o dve.

„Vieš, to sú tie vlčie gény," zasmial sa. Ale hneď na to zvážnel a povedal niečo, čo ma zložilo na kolená.

„Rachel, nesmieš sa stretávať s Paulom, ani sa s ním nebav, len sa mu vyhýbaj, prosím." Nič som nepovedala, len som na neho tupo pozerala, ako kebyže je z Marsu...

„Prečo?" spýtala som sa úplne mimo.

 

„Nie je pre teba ten pravý, ver mi, nechaj ho tak!" Toto nemal... Som dospelá, robím, čo chcem a s kým chcem.

„Ty sa do mňa nestaraj! A čo ťa je vlastne do toho? Je to môj život! Ty sa radšej staraj o to, aby ťa to dievčatko chcelo ešte niekedy vôbec vidieť!" Otočila som sa a išla preč, od zlosti som trieskla dvermi. Počula som jeho kričanie nech stojím, ale bolo mi to jedno. Teraz mi bol vrcholne ukradnutý. Automaticky som zabočila doľava a potom doprava k tomu domu, kde sú ľudia, ktorých nadovšetko milujem. Teda, len jeden. Zaklopala som a hneď na to som začula kroky.

„Rachel! Si to ty? Neverím!"

„Áno, Seth, som to ja," povedala som a tiež ho objala a nedalo sa nevšimnúť tú zmenu. Už to nebol Seth. Bol vyšší a bez trička. Mal krásne vypracovanú hruď a tie jeho tehličky na bruchu. Na malý moment som zatúžila sa dotknúť jeho brucha, čo sa aj stalo... Doriti! Čo to robím? Rýchlo som tú ruku stiahla.

„Idem za Leah," povedala som rýchlo a zmäteného Setha som nechala medzi dverami.Vybehla som hore schodmi a vošla do izby Leah.

„Seth, teraz neotravuj!" Milé od nej, tak som jemne zakašľala a otočila sa. Keď ma zbadala vyskočila zo stoličky a bežala ku mne, mimochodom, tiež ma objala.

„Leah! Konečne ťa vidím nevieš si ani predstaviť, ako si mi chýbala! Bola som bez teba stratená!" povedala som jej a stále ju držala v objatí.

„Ver mi, sestra, ja som ťa tu potrebovala viac ako ty mňa." Zasmiali sme sa a sadli na jej posteľ a o všetkom sa rozprávali. Povedala mi o Samovi a o Emily, čo mi bolo ľuto. Ale potom sme si začali robiť srandu zo všetkého, čo sme videli. Aj z toho, že je pero píše na modro...

***

Desať minút som už stála na pláži s výhovorkou „idem sa prejsť“. Len som prešľapovala z miesta na miesto a sledovala mesiac...

„Ahoj," skríkla som a rýchlo sa otočila s  nachystanou pravačkou. Paul radšej pár krokov cúvol. Paul bol tu a pri mne. Na nič som nečakala, len ho objala a povedala ahoj. Bol to neuveriteľne krásny pocit - cítiť jeho dych na mojom krku a jeho silné svalnaté ruky na mojom páse. Chcela som, aby sa zastavil čas... Bolo to dokonalé, on bol dokonalý, všetko bolo dokonalé.

„Tak... Kam pôjdeme?" spýtala som sa a trochu sa odtiahla, fakt len trochu.

„No tak, mohli by sme ísť do kina a odtiaľ na večeru. Čo ty na to?" usmial sa a ja som len prikývla. Cestou k autu sme boli ticho, nevadilo mi to. Len sme sa držali za ruky a išli sme, ticho hovorilo za nás. Došli pred dom, zrejme Paulov, ale žiadne auto som nevidela, len motorku.

„To nemyslíš vážne! Na to ma nikdy v živote nedostaneš!" povedala som mu a začala sa smiať ako šibnutá.

„Rachel?!" Povedal niekto za mojím chrbtom, Paul to nebol. Otočila som sa a stál tam Jacob. Doriti!!


Ja sa vám chcem hrozne ospravedlniť, ale mala som takú menšiu pauzu. Stratila som múzu, ktorá sa ale objavila a mala som kopu rodinných problémov. Takže vám sľubujem, že už budem zodpovedná a kapitoly pravidelne pridávať... A túto kapitolu by som chcela venovať THe. Takže ďakujem a prosím, dajte mi ešte jednu šancu. ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob, to už by stačilo! - 4. kapitola:

 1
17.06.2012 [19:50]

BubulienkaAhoj,
nabudúce, prosím, nemeň typ písma a ponechaj základný, ktorý sa ti nastaví po pridaní článku. Taktiež si daj pozor na:
- y/i - vyvýjať ->vyvíjať
- čiarky pred oslovenia a spojky, ak máš vo vete viac slovies, vždy musia byť oddelené čiarkou
- s/z (s kým/s čím a z koho/z čoho)
Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!