Ja sa vám hrozne ospravedlňujem, že to trvalo tak dlho... Prosím, nehnevajte sa na mňa... Chcem vedieť, že či sa oplatí pokračovať aj po takej dlhej dobe, tak mi, prosím, nechajte aspoň jedného smajla. Prajem vám príjemné čítanie, vaša miska555. :)
26.03.2012 (09:45) • miska555 • FanFiction na pokračování • komentováno 3× • zobrazeno 1314×
Sadol som si a Ness išla k Billymu na kolená.
„Takže, Rachel, pôvodne sme to pred tebou chceli tajiť, ale teraz to už nemá zmysel. Rachel počula si už o Quiletských legendách, že?" Pozeral som sa Rachel do očí, ale ona sa na gaučí ešte viac prikrčila, aby bola odo mňa čo najďalej.
Bála sa ma. Kvôli Jakeovi. Za toto som ho začal nenávidieť. A to som nevedel, že je toho schopný spraviť oveľa viac. Rástol vo mne hnev, začal som sa triasť.
„Paul! Upokoj sa!" vravel Billy, ale nepomáhalo to. Všetko sa stalo kvôli mne. zrazu som si uvedomil, že mal Jake pravdu. Predo mnou sa Jake snažil Rachel chrániť, aby som jej ja neublížil. To kvôli mne tu teraz leží na smrť vystrašená. Všetko som zavinil ja a moja blbé uléty - ako Veronica! Nezaslúžim si takého anjela, ako je Rachel. Vydal som sa na odchod, že bude najlepšie, keď na mňa zabudne. Už som otváral dvere, keď som začul ten najkrajší hlas na svete.
„Ostaň." Rachel prehovorila prvýkrát. Nechápem ju, Chce, aby som ostal, pritom sa to všetko stalo kvôli mne. Nemôžem ju vystavovať ďalšiemu riziku. Nemôžem, ďalšiu bolesť v jej očiach neznesiem.
„Paul, prosím, ostaň." Keď vyslovila moje meno, div som neskákal do nebies. Akoby ste jej mohli odolať? Sadol som si teda na gauč, čo najďalej od nej.
„Áno. Pamätám si na Quiletské legendy. S tými vlčími bojovníkmi, že?" Je nádherná... Jej oči, úsmev, hlas, vlasy, smiech...
Stále som ju mal pred sebou, moje jediné žiarivé slnko v hlbokej tme.
„Presne tak, ale nie je to tak celkom legenda... Rachel je to legenda, ale pravdivá legenda. Paul a Jake patria medzi nich, k vlčím bojovníkom. Pred pár rokmi sa premenil alfa, čo je Sam, a potom sa premenilo ďalších jedenásť chlapcov a Leah..."
Pohľad Rachel
„Leah?" Leah? Aj ona? Ale veď to sú vlčí bojovníci a bojovníčka? Ale veď aj sám otec povedal, že sú to vyvolení a nikde v rozprávkach nespomínal, že by sa premenilo dievča.
„Áno, Leah. Všetci to pokladajú za zázrak, len ona to považuje za prekliatie. Vieš to je celé také domotané a komplikované, to ti vysvetlím inokedy... Teraz si choď ľahnúť, potrebuješ si odpočinúť." Až keď to otec povedal, som si uvedomila, že som unavená. Postavila som sa, pozrela na Paula a hlavou mu jemne naznačila, že aby išiel som mnou. Otec si to, samozrejme, všimol a citujem: „Ani náhodou!" A sám chytil Paula za ruku a vyhodil z domu, čomu som sa zasmiala.
„Ehm... Oci? Kde mám spať?" Sama som nevedela, že či si mám ustlať na gauči, alebo v Jakeovej posteli na zemi...
Ľahni si ku mne do postele, ja pôjdem k Jakeovi, tak či tak sa dnes nevráti...
„Kúpelňa je moja!" zakričala som a zavrela sa do kúplne. Za takú pol hodinu som už ležala v príjemnej mäkkej postielke a ponorila sa do ríše snov...
Niečo jemne tikalo, myslela som si, že budík, ale boli len dve hodiny nad ránom. Vykukla som z okna a videla tmavú postavu... Ale hneď som vedela, že to je Paul.
Čo tu ten dočerta robí? Bola som naštvaná, že ma takto ráno zobudil, ale zároveň aj rada, že prišiel za mnou.. Ten pocit bol neuveriteľne príjemný...
„Čo chceš, chlpáč?" Chvílu na mňa vyvaloval oči, ale hneď, ako moju prezívku pochopil, sa zasmial.
„Teba."
„Tak si chvílu počkaj. Teraz si ma obsadila posteľ." Povedala som a popri tom sa smiala a on so mnou.
„Predsa sa so mnou posteľ podelí..." Prosil, ale v očiach mu hrali iskričky.
„To záleží od toho, že či sa vedľa mňa zmestíš," povedala som a už som ležala v posteli a Paul sa pchal vedľa mňa.
To bola prvá noc, čo spal vedľa mňa a ja som tajne dúfala, že nebola posledná...
Autor: miska555 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jacob, to už by stačilo! - 3. kapitola:
Prosííím,určite má zmysel pokračovať.Pokračuj!!!
Ahoj,
článok som ti opravila, ale nabudúce si, prosím, dávaj pozor na;
- y/i
- čiarky
- a priamu reč
Ďakujem.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!