Jak jinak, další kapitolka. Konečně se dozvíte, co je Isa zač.
19.01.2010 (07:45) • Regi • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 4935×
14. kapitola
„Ahoj, ty budeš Isis. Já jsem Isabella, Edwardova dcera, ale říkej mi Iso,“ řekla nevině a já se zatřásla.
- - -
Stejně jako ona, i on vyhledával podoby své mrtvé lásky.
Potkal ji na ulici, ta podoba ho zmátla, i když mu vůně říkala, že to není ona.
Vzal si její nabízené tělo, přesto že k ní nic necítil.
Ona byla omámená jeho kouzlem, a on k ní nic necítil. Smutné bylo, že to o sobě věděli.
Přesto z toho vzešlo, co nikdo nečekal.
- - -
Chytla jsem se za hlavu přikryla si uši a zavřela oči. Nevěřila jsem jim. Ne, to jsem neslyšela. To není možné, to je ošklivý žert. Ano, je to nemístný vtip. Vždyť Edward je upír, je neplodný! Uklidňovala jsem se.
Odkryla si uši a otevřela víčka. Uvědomila jsem si, že té dívce bije srdce a v žilách jí koluje krev. Přesto je její pokožka upíří, aroma bylo slastné, přesto mě nelákalo.
Do pokoje přilítla rozzuřená Rose a ohodila mě na stěnu. Vůbec jsem to nečekala a nebyla na to připravená.
„TY! Drž se od ní dál! Opovaž se ještě jednou vstoupit do tohohle pokoje a utrhnu ti hlavu!“ řvala na mě a šel z ní strach. Byla jako lvice bránící své mládě. Nechápavě jsem na ní civěla. „Už nikdy!“ vrčela dál Rose.
Hluk přilákal ostatní a s vrčením se postavili před mou jmenovkyni v obrané pozici.
„Jsi v pořádku, miláčku?“ strachovala se o ní Esmé. Přesne tak, jako kdysi o mě.
„Jistě,“ odpověděla jí s úsměvem a obrátila se na ostatní. „No tak, přestaňte. Nic mi neudělala.“
Byla jsem z téhle situace tak zmatená, že jsem se nezmohla ani na slovo. Využila jsem své šance a vyskočila tím prokletým oknem. Utíkala jsem jak nejrychleji jsem mohla.
Oni mě chtěli dostat na kolena? Ublížit mi ještě víc než to udělali? Měla jsem pocit, že se zblázním. Kdybych byla člověk jistě by se už tak stalo.
Ze strany mě někdo povalil a přikoval obličejem k zemi.
„Mě neutečeš,“ sliboval mi Edward nenávistně.
„Dobrá práce, brácho,“ pochvaloval ho Emmett. „Je rychlá jako sviňa.“ Zašklebil se.
Odtáhli mě zpátky do domu, mohla jsem se jim vytrhnout a utéct, ale Edwardův dotyk... Omamoval mě. Vychutnávala jsem si tu blízkost a zadržovala vzlyky, které se mi hrnuli z hrdla. Ta jeho blízkost mučící. Pořád jsem ho tolik milovala a stejnou silou ho nenáviděla.
V obývacím pokoji na mě všichni čekali i s Isou.
„Rád bych, aby se to už neopakovalo,“ začal Carlisle pokáráním, „také bych ti rád vysvětlil Isin původ. Edward kdysi potkal jednu lidskou ženu, Isabellinu matku. Z jejich spojení vznikla Isa. Samozřejmě že nikdo nečekal, že se něco takové může stát. Jelikož k takovému spárování ještě nedošlo,“ vysvětlil Carlisle.
Znechuceně jsem si odfrkla. Chudák další lidská holka, kterou využil a odkopl. Kolik jich asi bylo? Mohli by jsme založit klub zneužitých.
„Kde je její matka?“ zeptala jsem se.
„Zemřela při porodu. Nechtěla být jako my a jinak se zachránit nedala.“
Isa se při tomto rozhovoru tvářila zkroušeně, asi si to dávala za vinu. Rose jí držela za ruku a podporovala ji tak. Edwarda se to ani nedotklo, držel v náručí naprosto spokojenou Tanyu a sledovali dění.
„Kolik je ti, Iso?“ otočila jsem se k ní. Chtěla jsem ze i zeptat, kdo jí tak pojmenoval, ale to jsem spolkla, nebylo to vhodné.
„Je mi třicet. Jako malá jsem stárla velice rychle. Ve svých osmi letech jsem vypadala na sedmnáct let a v té době si i můj růst zastavil,“ odpověděla mi.
„Jak impozantní. Předpokládám, že to Aro neví a vy chcete abych o tom pomlčela,“ tipla jsem si.
„Byli bychom to vděčni,“ promluvil Edward.
„Rozmyslím si to.“
„Mohlo by se ti něco stát... “ zavrčel výhružně.
Autor: Regi (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek I „Nicota“ je věčná - 14. díl:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!