Tentokrát vyrazí Alice a Jasper na lov nelov. Co se při něm stane, se můžete dozvědět z článku.
16.08.2010 (11:00) • Jullik • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 917×
„Vyvolej mi nějakou emoci,“ řekla najednou Alice. V jejím hlasu byl zvláštní podtón. Chvíli jsem přemýšlel nad správným řešením a pak jsem na ni přesunul to, co jsem cítil já. Podívala se mi do očí a já se plaše usmál.
„Děkuju.“ Při tom slově se otočila na břicho a vtiskla mi letmý polibek. Teď už jsem ten pocit poznal. Láska. Usmál jsem se a znovu ji tím pocitem obklopil.
Na tom svahu jsme zůstali dva dny. Povídali jsme si, sdělovali svou minulost a navzájem si zkoušeli své schopnosti. K večeru druhého dne chtěla Alice lovit. Nebyl jsem proti, sám bych stejně v nejbližších dnech už musel vyrazit a lov s Alicí by mohl být zajímavý. Když už byla obloha tmavá a plná hvězd, pomalu jsme začali ruku v ruce scházet z kopce. Nebylo kam spěchat, stále jsme přemýšleli, koho a jak ulovit. Město nebylo velké a mně bylo jasné, že pro dnešek ani jednomu nebude stačit jen jedna oběť, což bude docela problém. Pochybuju, že by kdokoli přešel jen tak smrt minimálně čtyř lidí za jedinou noc.
„Ulovím ho já a ty se potom přidáš ke mně,“ navrhla Alice. Už věděla, že zabíjení mi působí jisté deprese a chtěla mě toho ušetřit.
„Nechci, abys ses trápil kvůli pocitům naší oběti,“ doplnila se.
„Cením si toho, ale oba budeme potřebovat víc než jen jednoho člověka.“
Bylo těžké bavit se o zabíjení s Alicí. Už jen proto, že vypadala tak jemná, křehká a nevinná. Nechtěl jsem, aby musela zabíjet a už vůbec ne ještě i za mě. To bych se radši sám utápěl v hrůze z hrůzy mých obětí. Lidí, kteří se jen tak nachomýtli ve špatný čas na špatném místě.
„No, co ty víš, třeba se už za hodinu budeme krmit ze čtyřmetrového chlapa se svaly jako ze železa a bude bohatě stačit nám oběma.“ Snažila se mě Alice povzbudit.
„No já nevím, ty jsi expert na to, co bude za hodinu,“ odpověděl jsem žertovně. Nebo jsem se aspoň snažil znít žertovně. Alice na mě vyplázla jazyk a rozeběhla se k městu. Následoval jsem ji s delším odstupem. I kdyby nebyla na dohled, vždycky bych ji našel podle té krásné vůně. Byla jako cestička z levandulí.
Vdechoval jsem její vůni a nechal se jí vést. Mezera mezi námi se stále zvětšovala. Nevěděl jsem, jak bych mohl reagovat, kdyby Alice zabila někoho přímo přede mnou. Asi bych nedokázal jen tak v klidu stát vedle čerstvé zásobárny krve. Mohl bych zaútočit a to bych si nikdy neodpustil. Napadnout Alici, tentokrát ne z žertu, i když by třeba uhnula a nic by se jí nestalo.
Už jsem byl skoro v centru města a Alice se mi opravdu ztratila z dohledu. Její vůně chaoticky křižovala ulice a byla i různě intenzivní podle toho, jak rychle šla. Jakoby hledala někoho konkrétního. Snad si vážně nemyslí, že zrovna v tomhle městě opravdu žije nějaký čtyřmetrový chlap a promenáduje se ulicemi, čekajíc zrovna na nás, dva lačné upíry.
Propletl jsem se ještě několika ulicemi a pak zabočil na roh. V další ulici jen několik metrů ode mě stála Alice, podpírala se o jednu z mála fungujících pouličních lamp. Byla dokonale nehybná, jako by k té lampě přirostla. Dostal jsem strach, že se jí něco stalo a ihned jsem byl u ní. Sundal jsem jí ruku z lampy, kde nechala otisk a podpíral jsem ji pod lokty. Stál jsem naproti ní a vysílal na ni uklidňující přívaly emocí.
„Alice, co se stalo? Jsi v pořádku?“ zeptal jsem se jak nejklidněji jsem mohl. Několik vteřin ještě nehybně stála, potom zvedla oči k mým a promluvila: „Měla jsem další vizi.“
předchozí kapitola SHRNUTÍ následující kapitola
Autor: Jullik (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Hope Dies Last 3. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!