V tejto kapitolke sa dozviete, čo sa vlastne stane po tom, keď Dávid povie otcovi pravdu o Liz. Prajem pekné čítanie, vaša Eliza2.
08.07.2010 (09:30) • Eliza2 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1351×
6. kapitola
Išla som smerom k domu, kde na mňa čakal nahnevaný otec. Dávid mu pravdaže už stihol všetko vykecať.
„Ako si to predstavuješ, mladá dáma, ťažko strpím, že chodíš s normálnym chalanom, ale ty nie, ty si hneď vybereš upíra!" hneď na mňa začal bliakať.
O polnoci tie jeho kázne skončili a to tým, že sa s Chrisom už nesmiem vidieť. Neodporovala som mu, nemám najmenšiu chuť sa s ním hádať, tak som si ľahla spať.
Ráno som sa zobudila a čakali mňa nové povinnosti. Musela som sa dať v prvom rade ostrihať, dosť som protestovala, ale nakoniec som s mamou zašla ku kaderníčke. Po novon zostrihu, ktorý som ešte stále dosť rozdýchavala, ma čakalo ďalšie prekvapenie. Musela som sa dať tetovať. Bolo mi do plaču, nechcem mať niečo také škaredé celý život a vlastne už aj existenciu na ramene. No čo už, to som teda dopadla, teraz patrím do takzvanej Dávidovej sekty.
Moj otec mi nemože zakázať chodiť s Chrisom a tak sme si dohadovali rande aj tak. Vo svorke som dala rozkaz, aby to nikomu nepovedali. Dávida to hrozne štvalo a snažil sa mi prebrať pozíciu alfy. Ale mal smolu, rozhodne je silnejší, no ja som zase rýchlejšia. Vždy bitky so mnou prehrá. Ako vlk som bola skoro celá čierna, len hruď mám bielu. Na to, že som dievča, som bola vo vlčom tele obrovská, rovnako vysoká ako Dávid a spolu s Mattom sme boli najvyšší zo svorky. Musela som chodiť na porady, kvôli tomuto by som sa vodcostva kľudne vzdala, ale nespravím to kvôli Chrisovi. Dávid by mi chodenie s ním na sto percent zakázal. Chris ma mal rád, aj keď som už teraz menič. S Leah sme sa stali najlepšie kamarátky, keďže sme boli jediné baby vo svorke. Keď skončili prázdniny a začal nový školský rok, stretávali sme sa s Chrisom menej.
Moj deň vyzeral asi takto: ráno škola, doma úlohy a večer hliadka a niekedy som ju musela mať aj v noci, ale to iba cez víkendy. Chris stretol tých upírov v lese a rozprával sa s nimi. Chceli sa nám pomstiť za armádu novorodených, ktorú zničili ešte naši rodičia asi skoro pred dvadsiatimi rokmi. Sú to nejaký ich príbuzný alebo priatelia, ja fakt neviem. Veď to bolo už dávno, mali by sa na to vykašlať. Potulovali sa tu už skoro pol roka a raz sa dostali dokonca aj do La Push. Bolo to skoro osudné dvom synom Collina - Adama a Bradyho - Romana, pretože majú iba desať, ale vyzerajú asi na patnásť, keďže sa premenili tak mladí. Mať také deti vo svorke je ťažké. Sú to ako malé štence, keď sa pohádajú, tak sa stále bijú a musím ich potom stále ukľudňovať. Premenil sa aj Embryho syn Denis, on má trinásť a jeho sestra Petra sa pravdepodobne premení tiež.
Keď skončil ďalší školský rok, do svorky sa pridala aj Petra. Zistili sme, že baby zo svorky nie sú až také silné, ako chalani, ale zato sú o dosť rýchlejšie. Ja som vedela zo svorky bežať najrýchlejšie. Za mnou bola vždy Leah a vedľa nej vždy bežala Peťa. Vo svorke nás bolo teda zatiaľ devať. Marek, Matt, Mike, Roman, Adam, ja a Dávid, Petra a Denis. Bolo to všetko v pohode, až kým sme v lete znovu nestretli tých upírov. Roman a Adam sa práve medzi sebou bili a bol pri nich Mike, ktorému to už bolo jedno. Ja som práve obehovala okolie La Push spolu s Chrisom. Rozumeli sme si aj bez toho, aby sme medzi sebou hovorili. Keď v tom...
Autor: Eliza2 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Elizabeth Uley - 6. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!