Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dávné tajemství třetí kapitola

1.eli771-Rozbřesk


Dávné tajemství třetí kapitolaCo si přečetla Bella v dopise? A jak to bude dál?

Podařilo se mi s malou lží vytratit z kuchyně do soukromí, do tajemné části mého života, do které jsem mohla vstoupit díky podivnému dopisu. Posadila jsem se na postel a rozsvítila lampičku. Chtěla jsem navázat tam, kde jsem skončila, jenže ta nádherná písmenka mě znovu nutila číst to celé od začátku.

Drahá Isabell,

Nevím, kolik je ti let, ani kde právě teď jsi, jen doufám, že se ti daří skvěle. Není dne, hodiny, minuty, abychom na tebe a tvého bratra s tátou nemysleli. Nejprve jsem si nebyla jistá, zda je tenhle dopis nejlepší nápad, ale potřebuji, abyste se dozvěděli, ty i Daniel, jak moc vás milujeme. Renée s Charliem jsou báječní lidé, s nimi vám žádné nebezpečí nehrozí. Právě proto jsme je vybrali. Právě proto jsme se vás vzdali. Nebylo to lehké rozhodnutí, věř mi. Kdybych nemusela, nikdy bych vás neopustila, jenže osud tomu chtěl jinak. Zřejmě se nikdy nesetkáme, nebudeme mít příležitost, nebudu tě moci pohladit, uložit ke spánku ani obejmout. Nikdy. Avšak nikdy na tebe nezapomenu. Jsi moje holčička. Moje malá holčička. Mysli na to dnem i nocí, a tak budeme pořád spolu. Chtěla bych ti toho tolik říct, ale nemám dost času. Dávej na sebe pozor, dohlídni na bratra, poslední, o co tě požádám, se ti možná bude zdát nesmyslné, třeba tě to ani nenapadlo (pokud jsi po mně, tak o tom pochybuji), možná s tím nebudeš souhlasit, bohužel je nutné, abys mě poslechla. Nehledej nás. Ani mě, ani tvého otce. Nepátrej po nás. Žij svůj život, vychutnávej si ho plnými doušky, protože nikdy nevíš, kdy přijdou těžké chvíle, kterým se, a já jsem o tom přesvědčená, budeš umět postavit se vztyčenou hlavou. Mám tě moc ráda.

S láskou máma.

Vůbec nic nechápu. Máma? Proč nás dali pryč? Jak může říct, že nás milovala, když nás opustila? Nemám ji hledat? Nechce mě vidět? Nemusí se bát, tenhle dopis spálím a už nikdy si na ni nevzpomenu. Užuž jsem se vrhala k praskajícímu krbu… Tohle je ale jediná vzpomínka, důkaz, že jsem si to nevymyslela, nezbláznila se.
Cvak!

„Neruším?“ Leknutím jsem sebou trhla.

„Přišel jsem se jenom rozloučit.“ Zvedl ruce na znak smíru. Dopis jsem vsunula pod polštář.

„Ne, nerušíš,“ vysypala jsem ze sebe až moc rychle. Nadzvedl jedno obočí a přimhouřil oči.

„Co se děje?“ Nechápavě jsem zakroutila hlavou. Přisedl si ke mně na postel.

„Neznáme se sice dlouho, ale poznám na tobě, když se něco děje.“

Najednou, nevím proč, jsem mu to chtěla všechno říct. Dívala jsem se do těch tmavých, čistých očí. Pohlcovala mě jejich černota, stahovala na samé dno Jakeovi duše. Řekni mu to!
Jenže jak začít?

„Moje máma není moje máma.“

„Co?“ Teď byly jeho oči ještě užší. Obočí se mu svraštilo, až vypadalo jako jedna dlouhá čára.

„Našla jsem tohle.“ Podala jsem mu do ruky měkký, drahý papír. Ticho protnulo zašustění. Jake se začetl do krasopisně psaných řádků.

„Já nevím, co na to říct. Ví o tom Danny?“

„Ne, ještě jsem mu to neřekla.“

„Co s tím budeš dělat?“

„Nemám ponětí. Víš, nejvíce mě mrzí, že ten dopis mi měla předat máma. Tím jsem si jistá, měla nám ho dát, všechno vysvětlit, ale ona to neudělala.“

„Určitě se bála, že neposlechneš poslední prosbu v dopise a odejdeš od nich hledat svoje pravé rodiče.“ Vypadal tak o deset možná i dvacet let starší, zatímco já si připadala jako dítě.

„To je neomlouvá,“ zabručela jsem nekompromisně.

„Já vím. Jen se neunáhli, ano?“

„Dobře.“

„Kdyby něco, tím myslím cokoliv, víš, kde mě hledat.“ Pohladil mě chlácholivě po rameni, jeho ruka byla tak teplá, měkká, uklidňující. Tohle jsem potřebovala. Nevím, kde se to ve mně vzalo, jak mě vůbec něco takového mohlo napadnout, ale najednou už to nebyla jen ruka na mém rameni. Přitiskla jsem se na Jacoba a pevně ho objala. Už dlouho jsem se necítila tak v bezpečí.

„Bude to dobrý, Bello. Nějak se to vysvětlí, uvidíš,“ šeptal mi ta slova do vlasů.

„Já jsem věděl, že mi děláš do sestry!“ ozval se ode dveří Dannyho pobavený hlas. Odtáhla jsem se od Jakea a natáhla se pro jeden z péřových polštářů, abych ho po něm mohla hodit, ale stejně by se mu vyhnul, nebo spíše já bych se netrefila.

„Máma tě odveze domů, prý abys v tom dešti nešel pěšky. Začínám mít podezření, že máš špatný vliv na Swanovic holky.“

Tentokrát jsem polštář nepotřebovala, o všechno se postarala Jakeova velká pěst, která bratrsky Dannymu naznačila, kde jsou jeho hranice. Ještě než se za nimi zavřely dveře, sykla jsem na Jacoba.

„A, Jakeu, nikomu ani muk, jasný?“ Přikývl, rukou naznačil, že si zavírá pusu na zip.
Jakeovi můžu věřit. Jake je přítel, dobrý přítel. Jenže poradit mi nedokáže. Mám to říct bratrovi? Mám mu dát jeho dopis? Možná bych si ho měla raději přečíst.

Danny,
viděla jsem tě jen jednou v životě, ale přesto vím, že z tebe vyroste báječný muž a skvělý bratr. Rozhodnutí, kdy se o nás dozvíte, jsem nechala na Renée a Charliem, jsem si jistá, že zvolili nejvhodnější dobu, tak abyste nejlépe pochopili naši situaci. Bylo těžké vzdát se vás, dvou malých zázraků, rozkošných bytostí. Oba dva vás bezmezně miluji i váš otec.
Nechci vám těmito dopisy narušit život, nechci, abyste nás hledali, trápili se, zlobili nebo dokonce zavrhli Renée s Charliem. Šlo mi jen o to vysvětlit vám, proč jste tam, kde jste a ne s námi.

Nešlo to. Nikdy to nepůjde. Nechtěli jsme pro vás život uprchlíků, život ve strachu. Doufám, že nám odpustíte.

S láskou máma.

Tak teď jsem zmatenější než předtím. Možná bude nejlepší zahodit ty dopisy, zašoupnout je hluboko pod postel a už je nikdy nevytáhnou, jenže neustále tu bude ten podivný pocit v mém srdci.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dávné tajemství třetí kapitola:

 1
2. martty555
04.02.2012 [19:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.02.2012 [16:25]

NeyimissČlánek jsem ti opravila, ale příště si dej větší pozor na:
* čárky;
* René => Renée!
* mě/mně;
* chybějící mezery;
* otázka musí vždy končit otezníkem, ne tečkou!
* přímou řeč;
* špatně dělená slova.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!