Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Damon a Bella Salvatore 8. kapitola


Minulý díl končil seznámením Belly a Rileym. Tenhle dílek na to navazuje. Takže přeji příjemné čtení, Deroo

 

Splnil se mi můj sen. Samozřejmě ne ten největší, ale ten, který jsem měla v hlavě pár dnů. A musím říct, že jsem příjemně překvapená. Poznala jsem muže, který páchá všechny tyto škody.

„Máš zajímavé oči,“ nadhodila jsem. Třeba se nějak chytne.

„To mně říkají všichni. Ale když jsme u toho, tak ty je taky nemáš obyčejné. Úplně černé.“ A kuš. Že by si taky všiml, co jsem zač? Hodila jsem na něho svůj nejlepší úsměv a dál poslouchala výklad učitele. Riley mě ještě pár vteřin pozoroval, a pak i on odvrátil svůj pohled. Učitel mlel cosi o válce, což mě vůbec nezajímalo. Když jsem chtěla položit hlavu na lavici a jít spát, přišla mi SMS od Bonnie.

„Co je to zač? Všimla jsem si, že spolu mluvíte!“

Pousmála jsem se sama pro sebe. Nenápadně jsem na mobilu vyťukala: Má červené oči, tak si to domysli, a dala jsem odeslat. Bonnie si moji zprávu přečetla a hned na mě vykulila oči. Ústy naznačila „Tady ten?“ K tomu udělala udivený obličej. Při její sladké tváři to vypadalo dost zvláštně. Mojí kamarádce vše došlo, protože i ona četla noviny jako každý druh člověk v tomhle městě.

Ovšem málokdo ví, že existují takové bytosti, jako jsou upíři, čarodějky, vlkodlaci apod. Vlkodlaka bych ale nikdy nechtěla potkat. Od těch se držím dál, a především, když je úplněk. Potkat vlkodlaka za úplňku, to je sebevražda na  100%. Bonnie na mě pořád zírala, a tak jsem jí ústy naznačila ANO. Nový přírustek si nás všiml, a proto jsme radši odtáhly pohledy zpět. Hodinu, která se zdála nekonečná, přerušil zvonek. Všichni studenti se s radostí zvedli, a jako šípy vystřelili z učebny.

„Co máš teď za hodinu?“ zeptala jsem se Rileyho.

„Fyziku, nic záživného. A ty?“

„Matiku. A historie je záživná?“ udělala jsem menší úšklebek.

„Jak pro koho, očividně,“ otočil se a odešel do hluku lidí. V tom se na mě zezadu přilepila moje kamarádka.

„Co teď budem dělat? Když víme, co je a co dělá?“

„Nic.“ A šla jsem ke své skřínce.

„Jak to myslíš nic?“

„Jako nic. Nebudeme se do toho montovat.“

„Ale on zabíjí lidi, Bello.“

„Bonnie, nepanikař. Počkáme ještě tak dva týdny, a potom se uvidí, co uděláme s naším upírem.“

 

V hlavě jsem teď měla jiné plány, než na něho všechno nabonzovat. A taky, kam bych s tím běžela? Mám si vzít tlampač a rozhlásit po městě: „Ve městě je upír. Pozor. Je to Riley…“ Sakra, jaké má příjmení. No, to se časem zjistí. Zbytečně bych na sebe upoutala pozornost a lidi by měli podezření.

Když jsem vcházela do matiky, všichni se na mě podívali. Někdy jsem si svůj úspěch ve škole užívala, a někdy ne. Posadila jsem se do své lavice, která dnes byla bez mojí spolusedící, Emily.

„Nevíš, kde je Emily?“ zeptala jsem se Erika. Jediný kluk, který po mně ještě nikdy nevyjel. Jsme hodně dobří přátelé. Dobře se s ním povídá a v matice je o dost lepší než já, proto mě někdy doučuje.

„Nevím, už jsem ji dlouho neviděl.“ A otočil se zpět ke svému spolusedícímu. Zazvonilo na hodinu a do třídy vcházel starý otrapa, který nemá žádný vkus. Na sobě měl staromódní, vytahanou košili a k tomu rifle, které mu dosahovaly nad kotníky.

„Posaďte se,“ pokynul nám. „Jsem rád, že vám mohu představit nového spolužáka, Edwarda Cullena.“ Můj zachránce.

Tajně jsem doufala v to, že ho zase někde potkám. Teď ho budu moct potkávat na každé hodině matematiky. Dneska vypadal nejlíp než ostatní dny, kdy se nám střetly cesty. Měl na sobě poškubané rifle a k tomu klasicky bílé tričko se značkou Puma na zádech. Vlasy měl v jeho normálním účesu. Všechny holky na něm mohly oči nechat. A přiznám se, že i já.

„Doufám, že se v matice vynikáte. Tahle třída by to potřebovala. Krom našeho Erika, ten je tady na tom nejlíp.“

„Budu se snažit splnit vaše požadavky, pane.“ Učitel ho posadil vedle Matta. Edward se na mě jen podíval a hned svůj pohled zase odvrátil. Co mu hrabe. Nejdřív mě políbí tak, že u toho málem exploduju, a pak dělá, jako bychom se vůbec neznali. Nechápavě jsem zavrtěla hlavou a sklopila zrak na příklady.

 

Edward:

Škola byla celkem pěkná. Ne tak pěkná jako ve Forks, ale dalo se to. S mými hodinami jsem spokojen, mám na rozvrhu vše, co mě baví. Moji sourozenci tak rádi nebyli. Hlavně Alice. Samozřejmě věděla předem, co bude mít za předměty, ale nejvíc ji naštvalo to, že nemá historii. Tu jí vyšoupl Riley, který se z jeho smutku radoval. To je jediná věc, která mé sourozence spojuje, historie. Neunesitelné byly ty myšlenky ostatních. Málokteré se daly ignorovat. Po cestě na druhou hodinu jsem potkal toho týpka, který se objevil u ohňostroje vedle Belly. Projel si mě očima a pokračoval dál.

Jak už to tak bývá, učitel mě uvedl, a já poznal ve třídě známou tvář. Bellu. Byl jsem rád, když mě učitel neposadil vedle ní, ani za ni. Uvelebil jsem se na své místo a snažil se pochytit látku.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Damon a Bella Salvatore 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!