Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Damon a Bella Salvatore 5. kapitola


Je den Silvestru. Tak nějak jsem to sem dala, aby to nějak vycházelo. Slibuji, že ještě tento týden jednu kapitolu přidám. V tomhle pokračování se podíváme do rodiny Cullenů. Přihodila jsem i pohled Edwarda. Tak přeji příjemné čtení.

Edward:

Už jsem ji potkal dvakrát. Poprvé v místním baru. Tam mi připadala jako víla, která má plnit všechna přání. Pak jsem ji potkal podruhé, v obchoďáku v Seatllu. Viděl jsem její úsměv a ten se mi vryl do paměti. Ovšem při jejím dotyku jsem poznal, co by mě ani ve snu nenapadlo. Byla jednou z nás, ale odlišná. Ona pila lidskou krev, zatím co my zvířecí. Až na jednoho člena rodiny.

 

„Bratříčku, nemysli na ni pořád,“ přišla ke mně Alice. Její vidina mě překvapila, ale i zaskočila. Byl jsem tam já, Bella a toho posledního radši nebudu ani jmenovat. Moje sestra s sebou přinesla i noviny a mně zrak spadl jen na jeden odstavec.

Po jeho přečtení mi naskočila husí kůže!

„Neměla by být takhle nápadná,“ promluvila Alice.

„Třeba to není ona. Podle toho, co jsem vyčetl z jejích myšlenek, tu žije celkem dlouho. Určitě by nebyla takhle nápadná,“ opravil jsem ji.

„A kdo tedy?“ Měla v mysli totéž jméno co já.

„Rileyyy!!!“ zařval jsem přes celý dům. Můj další nejmladší bratr. Ten druhý se jmenuje Jasper, ale o něho teď nejde. Riley není stejný jako my. Odmítá se živit zvířecí krví, a proto radši zabíjí.

 

„Co je, Edo?“ Typický on. Vždy v pohodě. Žádná starost, žádné výčitky.

„Můžeš přečíst tenhle odstavec?“ podal jsem mu denní tisk.

„Našla se těla, ktera byla pokousaná a téměr bez krve. Policisté to svedli na zvíře žijící v lese,“ přečetl s klidem.

„Nemůžeš ta těla po sobě aspoň někam uklidit?“

„Byl jsem přepitý, nechtělo se mi.“

„Tady nejsi ve Forks. Tady kdysi dávno upíry znali a zabíjeli, doufají, že už všichni vymřeli. Nemůžeš se tak chovat.“

„Příště už si dám bacha, v poho?“ A odešel do svého pokoje. Bože, aby se nezbláznil, si myslí, že když je nejstarší, tak mi bude kecat do života. Tůdle, slyšel jsem v jeho myšlenkách, ale Alice mě zarazila.

 

Asi viděla, co jsem měl v plánu.

„Netrap se kvůli němu,“ uklidnil mě Jasper, který na mě použil svou sílu.

„Máš pravdu.“

„Dnes je Silvestr, což znamená...“ Všichni jsme věděli, co nastane. „Že se jde pařit. Takže se všeci oblečou do toho nejlepšího, co mají, a vydáme se na párty.“ Chtěl jsem jí říct, že ten hňup mi pokazil náladu, ale nebylo by to k ničemu platné.

 

Bella:

Dnes je Silvestr. S Bonnie jsem se domluvily, že se sejdem až v Grillu. To mi umožňuje se připravit tak, jak chci, jak se mi to líbí a né poslouchat názory kamarádky. Beztak budou holky zase žárlit, jak vypadám. Ve škole to bylo běžné, každá mi záviděla moji krásu. Když jsem se procházela šmínkami, do pokoje vtrhl bratr.

„Co se děje, Damone?“

„Už je to i v novinách. Musíme toho upíra najít, než se do toho začne motat rada.“ Hodila jsem po něm nechápající pohled.

„Jaká rada?“

„Ta, co byla založena před 150 lety, když tu žili zakladatelé. Takže i Salvatorovi. Tím pádem tam patří i Stefan.

„Tak to je dobré. Upír hledá upíra, aby ho zabil. Ale beztak to má jeden háček. Oni jsou už po smrti,“ začala jsem se smát. Damon myslel, že mě asi zabije. Ale já jsem se neubránila a musela to říct.

„Hej, ty nejsi po mně.“ Chtěl odejít.

„Tak jak to tedy je?“

„Myslím potomky zakladatelů. Historie a všechno možné ohledně upírů se předává u rodin zakladatelů z generace na generaci.“ A pak odešel úplně.

Ráda bych poznala toho, kdo zatím vším stojí. Jaký to asi je typ člověka. Jaký ma charakter, kde bývá a takové podprobnosti.

 

K mým šatům jsem zvolila růžové stíny, aby vyšla na povrch moje roztomilost. Řasy jsem prodloužila řasenkou, které má na tohle speciální kartáček. Pleť jsem měla dnes bezproblémovou, a tak jsem ji nechala bez make – upu. Jen jsem ji přejela tmavším pudrem, aby nevypadala tak světle. Vše jsem doplnila jemným leskem. Teď byly na řadě vlasy. S těmi jsem si chtěla vyhrát, měla jsem na to náladu. Vybrala jsem si v celku jednoduchý účes. Ve předu jsem si nechala tenký pramínek a vlasy z horní části hlavy sepla v zadu s sponou. Pramínek a zbytek vlasů jsem dotočila kulmou, aby se mi vytvořily lepší vlnky. Musela jsem se na sebe v zrcadle usmát. Opatrně jsem na sebe natáhla šaty, které čekaly na tuhle příležitost. Doplnila jsem to vybranými šperky. Obula jsem si páskové kozačky a mohla jsem vyrazit.

 

Když jsem scházela ze schodů, nakoukla jsem do Damonova pokoje. Můj bratr byl opět překrásný. Někdy lituju toho, že jsme příbuzní.

„Slušný, bratře,“ usmála jsem se na něj.

„To samé platí i o tobě, drahá,“ pískl. „Jestli chvíli počkáš, svezu tě mým autem.“

„Velmi ráda.“ A tak jsem se šla ještě trochu posilnit do knihovny. Krev byla trochu teplejší, ale i tak chutnala výborně. Chtěla jsem si vytáhnout knížku, kterou mám rozečtenou, ale potom jsem si všimla, že můj bratr už jde. Měl na sobě černé džíny, černé triko a bílou košili. Byl okouzlující.

„Zase jdeš na lov? Chudák holky, které na tebe narazí,“  řekla jsem mu.

„Jak to poznáš?“

„Tak zaprvé, vždy si bereš na sebe to samé,“ přičichla jsem k němu „ A dáváš si na sebe nejlepší kolínskou.“ To už jsem nastupovala do jeho autíčka a vydávali se do světa zábavy.


 

Moc děkuju za všechny komentáře. Jsem ráda, že se vám povídka stále líbí. Vím, že vás asi nebaví moje popisování oblečení a účesů, ale neumím sem dávat obrázky, a tak vám to chci co nejpřesněji popsat, abyste si to mohli aspoň představit.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Damon a Bella Salvatore 5. kapitola:

 1
1. Nemesis
16.10.2022 [19:25]

V obchoďáku v Seattlu? :D Z Virginie? A dost. Já vím, že je to deset let staré, ale doufám, že autorka je dnes buď lepší, nebo už nepíše.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!